XXL Nutrition

T3 met Clen en voeding tijdens kuur

Bezoekers in dit topic

gopasdona

Novice
Lid geworden
1 mei 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Ha guys, al enig jaren veel info hier vandaan gehaald maar nu toch een account gemaakt om een vraag te kunnen stellen omdat ik geen goed / duidelijk antwoord kan vinden.

Ik ga over 2 a 3 weken met mijn nieuwe kuur starten (vaker gedaan met super goed resultaat). Test, Tren, Deca en Mast. Werkt prima bij mij met vrijwel geen sides en goede gains.
Nu wil ik voor het eerst ook T3 en Clen toevoegen om dat laatste hardnekkige vet weg te krijgen.

Ik kan nergens op het internet vinden, hoe je jouw voeding nu moet aanpassen precies. Ik wil spieren gainen (vandaar de test en tren) en zo min mogelijk vet aankomen, en eigenlijk zelfs nog
verliezen (vandaar T3 en Clen). Echte zit mijn voeding normaliter op 4200kcal per dag.

Kan iemand mij vertellen, of een voorbeeld geven van zijn eigen schema hoe jij zou eten?

Geen vetten en boters en zo, groene groentes en véél eiwitten bijvoorbeeld, of gewoon eten zoals je normaliter doet, of wat zouden jullie mij aanbevelen? Mager vlees voor je eiwitten, zoete aardappelen, bruine rijst en havermout, eiwit shakes en gepastauriseerde eiwitten en meer niet of andere manieren?

Wou de T3 op 50mg/d doen en de Clen op 40mg/d.

Op het internet veel gelezen, maar persoon "A" zegt veel fruit en groentes eten en hoog in eiwitten zitten omdat de T3+ Clen anders spieren gaat afbreken, terwijl persoon "B" weer iets heel anders zegt. Ik weet nu dus niet echt goed wat te doen haha, dus hopelijk hier iemand die mij een goed advies over de voeding kan geven.

Overigens, 4 componenten... I know, de meeste mensen geen voorstanders hiervan maar ik persoonlijk gain er geweldig op met geen sides. Ook behoud ik nagenoeg alles wat ik gain in de kuur dus voor mij persoonlijk werkt deze combinatie erg goed. Maar laten we on-topic blijven over de voeding ;)
 
Laatst bewerkt:
Onder onderhoud eten als je vet wil verliezen.
 
Graag alleen reacties mbt voeding. Andere reacties in de daarvoor bestemde secties.
 
zelf nu ook t3 icm met cuur,

clen en t3 lijkt mij samen te veel.
merk met t3 dat je wel extra eiwitten moet eten, vooral voor de training, ik kreegn amoniak geurige zweet, dit blijkt te komen door te weinig glucose dus dan wordt de energie uit de spieren gehaald,
simpel opgelost door eiwitten te verhogen.
ben beginnen met t3 op 25 daarna 50 en nu 100.
je merkt dat je zo nu en dan gedurende de dag toch wel wat suiker ed. nodig hebt om je niet heel dissy te voelen.

verder heb ik mijn voeding het zelfde gehouden, dus alleen de eiwitten verhoogd met ca. 60gr. pd.
 
T3 zonder AAS is bye bye spieren
 
Back
Naar boven