AndroidHealthClinic

T3 of clen voor vrouw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIG-G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2004
Berichten
1.011
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hoi mede BBers,

ik heb een vraagje, een vrouw die ik ken zou graag nog enkele kilo's afvallen, maar dat lukt haat niet meer, nu had ze in de gym over clen en T3 horen praten, en nu vroeg ze mijn mening erover, in mijn ogen lijkt T3 meer geschikt of denk ik dat verkeerd, ik dacht aan 25 mcg.
Indien er iemand andere voorstellen heeft.

groetjes
 
waarom zou t3 meer geschikt zijn?
in mijn optiek gaat het niet-hormonale clen boven de t3.
 
T3 is beetje overdreven begin dan eerst met clen kijk hoe dat gaat en begin dan pas aan de zwaardere middelen te denken.
 
yep helemaal mee eens, zou zeker nog niet met schildklierhormoon gaan spelen. ik zou der eerder wat een oude stack II ofzo aanraden met ephedrine. kan ze later altijd nog aan clen oid denken
 
ok thanx,
De clen dus maar
 
BIG-G zei:
ok thanx,
De clen dus maar

hmmm, had je zelf ook kunnen bedenken, maar weet nu nog steeds niet waarom jij aan t3 dacht?
 
Clen wordt ook vaak door vrouwen gebruikt dus je keuze is goed.
 
Zou eerder denken aan een efedrine product.

Meeste vrouwen die ik ken worden van clen totaal onrustig. Zeg niet dat het met efedrine niet voor komt maar veel minder vaak.
 
Zoiu ten eerste eens kijken wat ze op een dag aan voeding naar binnen werkt... En wat ze doet aan beweging.

Als dat onder de loep is genomen en daar geen verbetering in gemaakt kan worden dan zou ik een stapje verder gaan en over andere dingen nadenken.

Misschien zijn dan stackers nog een beetje betere oplossing dan gelijk Clen of T3.
 
vrouwen krijgen van clen ook, althans in mijn direct omgeving, problemem met ongesteld worden. dat lukt dan niet meer.misschien ook iets om over na te denken?
gr d
 
Purple zei:
Zoiu ten eerste eens kijken wat ze op een dag aan voeding naar binnen werkt... En wat ze doet aan beweging.

Als dat onder de loep is genomen en daar geen verbetering in gemaakt kan worden dan zou ik een stapje verder gaan en over andere dingen nadenken.

Misschien zijn dan stackers nog een beetje betere oplossing dan gelijk Clen of T3.

Ja, dat lijkt mij ook. Meteen aan de zware middelen gaan hangen is niet OK. En vooral T3; echt oppassen met dat spul. Ik heb ooit iemand geinterviewd met schildklierproblemen. Geloof me: dat wil je niet!!
:eek:
 
Ongesteldheid wordt ook minder of blijft uit als je heel laag in je vetpercentage zit... Daar hoef je geen clen voor te gebruiken.
 
ik heb een tijdje clen gebruikt, raad het echt af, bij werkingen waren heel hevig. neem eerst idd haar voeding onder de loep je staat er vaak nog van te kijken wat er nog in geschoven kan worden. en vergeet niet dat je vaak even op een plateau tercht komt en daar moet je ook even door heen bijten
 
Back
Naar boven