XXL Nutrition

T3 only kuur

Bezoekers in dit topic

twistro

Cool Novice
Lid geworden
5 nov 2015
Berichten
46
Waardering
10
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Beste forum leden,

ik ben opzoek naar een kuurtje waarbij ik het laatste beetje vet kan wegwerken. Ik ben een heel eind gekomen met mijn dieet maar ik krijg het niet voor elkaar om op die 6% te zitten(ik zit nu rond de 8%)

Ik kwam terecht bij T3. Wie kan mij hier meer over vertellen? Werkt het? Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

PS. is er enige verschil tussen T3, T5 en T6?

Groetjes.
 
t3 t5 t6 is een wereld van verschil. Waarom ze steeds die T gebruiken is dan ook een raadsel aangezien ze niks met elkaar gemeen hebben behalve dan dat het een vetverbrandende werking heeft. T3 en t4 lijken dan wel weer op elkaar en buiten die 2 lijken t5 t6 en t9 ook op elkaar

Je moet je idd beter inlezen en ik zal wel een klein kuurtje naast je t3 pakken om zo geen massa te verliezen. T3 is katabool, bijvoorbeeld testosteron is anti-katabool
 
t3 t5 t6 is een wereld van verschil. Waarom ze steeds die T gebruiken is dan ook een raadsel aangezien ze niks met elkaar gemeen hebben behalve dan dat het een vetverbrandende werking heeft. T3 en t4 lijken dan wel weer op elkaar en buiten die 2 lijken t5 t6 en t9 ook op elkaar

Je moet je idd beter inlezen en ik zal wel een klein kuurtje naast je t3 pakken om zo geen massa te verliezen. T3 is katabool, bijvoorbeeld testosteron is anti-katabool
Waarschijnlijk mee liften op de 'goede' t3/4 naam icm het nieuws wat paar jaar naar buiten kwam dat eca en ephedrine in het bijzonder zeer gevaarlijk zou zijn...
 
niet nooit doen zonder aas.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eerst inlezen en je voorstel slaat nergens op
Tenzij je gewoon wilt afvallen en omlaag wilt in gewicht en je verder niet aan krachttraining doet
 
T75 is wat voor jou

Google het maar eens
 
denk dat clen een betere kuur zal zijn voor jou
 
beter t5 dan ipv clen..
 
Volgens Dave Palumbo nooit T3 zonder clen of gh om hun proteïnesparende werking. 25mcg T3 zou moeten volstaan om terug op een normaal niveau van schildklierhormoon te komen aangezien deze door het cutten onderdrukt wordt.
 
Bedoel tijdens een cut ;-) Tren en T3 zijn bijna een vanzelfsprekende combinatie geworden.
 
Back
Naar boven