Fitness Seller

T3 op en afbouw

  • Topic starter crix
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 694
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

crix

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 jul 2010
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m96
Massa
131kg
Vetpercentage
37%
Beste medeleden

Ik heb een tijdje terug een flesje t3 binnengekregen en zie net dat hij bijna overdatum is.

aangezien ik erg ben aangekomen in vet kan ik het sowieso goed gebruiken

kan iemand mij alleen even helpen met een op en afbouw schema voor een korte tijdje

alvast bedankt
 
kan je zo in de stickys of google vinden
 
Dus omdat de datum bijna verloopt ga je het snel ff opmaken?
Vind t niet zo slim. Jou eigen keuze.
Maar zal er wel wat test naast laten lopen om spier verlies tegen te gaan.
 
zomaar even T3 nemen om te cutten, hoe kom je daar bij. pas je voeding en training aan, gebruik etv. een ECA(Y) stack op trainingsdagen, op niet traningsdagen moet je rust houden en geen stack nemen.

van 22 naar 15% is niet zo moeilijk naturel.
 
zomaar even T3 nemen om te cutten, hoe kom je daar bij. pas je voeding en training aan, gebruik etv. een ECA(Y) stack op trainingsdagen, op niet traningsdagen moet je rust houden en geen stack nemen.

van 22 naar 15% is niet zo moeilijk naturel.

helemaal juist! hoor je tegewoordig zoveel clen, t3, ... alsof het allemaal nix is ok AAS gebruik is ook stevig maar clen is en blijft gevaarlijk voor je hart en t3 kloot serieus met je schildklier ben er echt geen voorstander van
 
wie heeft gezegd dat ik me training en dieet niet heb aangepast???

in ieder geval hartstikke bedankt
top info ik kan dr veel mee

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 05:16 ----------

helemaal juist! hoor je tegewoordig zoveel clen, t3, ... alsof het allemaal nix is ok AAS gebruik is ook stevig maar clen is en blijft gevaarlijk voor je hart en t3 kloot serieus met je schildklier ben er echt geen voorstander van

ik heb t3 trouwens al 2x gehad in een kuur nooit problemen gehad

ben alleen wel vergete hoe ik dat precies deed

want heb nu een potje van genisis ik twijfel of t wel dezelfde dosering heeft als mn vorige potjes
 
Back
Naar boven