XXL Nutrition

t3 schema

Bezoekers in dit topic

hugohonnie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
190
Waardering
2
Ik heb dit T3 schemaatje gemaakt voor wielrenner die extra scherp de winter uit wil komen graag jullie aanmerkingen,

dag1 tm 7 opbouwen met stapje van 12,5 per 2 dagen naar50 mcg
dag 7 tm 18 50 mcg
dag 18 tm 30 afbouwen met stapjes van 12,5 per 4 dagen

alvast bedankt,

Hugo.
 
Volgens mij moet je een asperientje nemen want een wilerenner die het van T3 moeten hebben om scherp te worden kan beter gaan dammen.

Volgens mij zit je ons op te naaien.


hugohonnie zei:
Ik heb dit T3 schemaatje gemaakt voor wielrenner die extra scherp de winter uit wil komen graag jullie aanmerkingen,

dag1 tm 7 opbouwen met stapje van 12,5 per 2 dagen naar50 mcg
dag 7 tm 18 50 mcg
dag 18 tm 30 afbouwen met stapjes van 12,5 per 4 dagen

alvast bedankt,

Hugo.
 
Nee ik ben serieus,

Ik weet van meerdere renners die schildklierhormoon nemen in de voorbereiding zelfs op doktersrecept 100mcg t4 voor 6 tot 8 weken. (december januari) Om zodoende niet aan te komen in de winter en gelijk scherp te staan bij aanvang van het seizoen.

Nu heb ik een beetje gezocht en info gewonnen over T3 en kwam zo bij dit schemaatje terecht. Het leek mij wel in orde ,niet te hoog gedoseerd (max 50 mcg) en rustig op en afbouwen.
 
Het zal wel niet alleen T3 zijn wat ze nemen. Zal wel met iets anders genomen worden. Denk dat het niet verstandig is om alleen T3 te nemen.
 
T3 dien je niet alleen te nemen,
dit verbrandt behalve vetcellen net zoveel spiermassa en lijkt me daarom niet geschikt voor je doel.
 
Sorry, maar waarom dien je als wielrenner scherp te staan? Is het niet beter wat reserves te hebben?
 
Elmo zei:
Volgens mij moet je een asperientje nemen want een wilerenner die het van T3 moeten hebben om scherp te worden kan beter gaan dammen.

Volgens mij zit je ons op te naaien.
Wat is dat nou voor stom gelul, als je een beetje prof wielers kent zal je wel anders praten ,maarja dokter elmo volgens mij heb je alle wijsheid in pacht.

Groetjes.
 
Denk dat in de topsport veel middelen worden gebruikt om toch het verschil te maken.
Maar in dit geval is T3 alleen echt niet verstandig. Weet wel dat wielrenners vaak winstrol en crea gebruiken. En de profs natuurlijk epo enz.
 
Dus jullie raden l aan om er een as onder te zetten?

Winstrol 25 a 35 mg oid? voor 6 weken of zou andriol ook geschikt zijn.
 
Als hij een amateur is zou ik helemaal nix gebruiken. Of misschien alleen winstrol.
 
Djengiz Khan zei:
Als hij een amateur is zou ik helemaal nix gebruiken. Of misschien alleen winstrol.


Ja maar hij heeft juist problemen om die laatste 5 a 6 kilo kwijt te spelen voor aanvang van het seizoen.

Daarom kwamen we op T3 uit (schema zo houden,?) en dan nu icm met winstrol voor 6 weken op 25mg per dag om spierverlies tegen te gaan.

Graag reacties of advies.
 
Om 5 a 6 kilo af te vallen, zou ik zeker geen T3 gebruiken. Misschien dan clenbuterol met winstrol samen. Ik zou geen T3 daarvoor gebruiken. Weet niet hoe anderen hierover denken.
 
Djengiz Khan zei:
Om 5 a 6 kilo af te vallen, zou ik zeker geen T3 gebruiken. Misschien dan clenbuterol met winstrol samen. Ik zou geen T3 daarvoor gebruiken. Weet niet hoe anderen hierover denken.

T3 is wel erg heftig hoor ja.

Clen + winny + goede voeding zal een betere optie zijn imho.
 
Djengiz Khan zei:
Als hij een amateur is zou ik helemaal nix gebruiken. Of misschien alleen winstrol.
Hoe denk je dat een amateur bij de profs kan komen , niet door bruin brood te eten hoor.
Het is jammer dat het tegen woordig zo gaat maar als je naar de top moet moet je echt wel het een en ander doen en dan is de kans nog klein dat je er komt.
 
Je hebt groot gelijk adrbeest, maar om dan T3 te overwegen om 5 kilo af te vallen vindt ik een beetje drastisch. Winstrol voor 6 weken en clenbuterol kom je al een heel end denk ik voor een wielrenner.
 
Djengiz Khan zei:
Je hebt groot gelijk adrbeest, maar om dan T3 te overwegen om 5 kilo af te vallen vindt ik een beetje drastisch. Winstrol voor 6 weken en clenbuterol kom je al een heel end denk ik voor een wielrenner.
Ja maar wat denk je een wielrenner die fiets geen 10 kilometer per dag , waarom denk je dat ze allemaal zo klein en uitgemergt zijn omdat die gasten blijven nabranden als ze thuis op de bank zitten.
Dus kan best wel begrijpen dat zo,n persoon daar voor kiest.
Die 5 a 6 kilo is voor hun echt anders dan bij ons dat ken je niet vergelijken.
En een wielrenner ken ook niet teveel op dieet gaan want dan heeft hij enerdie te kort om zijn tours te fietsen dus het is wat ingewikkelde dan bij ons.
 
5 kg is toch niet zo veel ???
 
Mugje zei:
5 kg is toch niet zo veel ???
niet voor ons nee maar voor zulke gasten die tigtallen calorieen verbranden met fietsen is het wat anders.
 
Ok maar als ze dan al zoveel fietsen en tigtallen calorieen verbranden, hoe kan het dan dat hij 5 kilo teveel heeft?? Dan zou hij zijn voeding moeten aanpassen denk ik.
 
Djengiz Khan zei:
Ok maar als ze dan al zoveel fietsen en tigtallen calorieen verbranden, hoe kan het dan dat hij 5 kilo teveel heeft?? Dan zou hij zijn voeding moeten aanpassen denk ik.
misschien wel ja ken geen voedingsschema,s van renners, wel wat ze gebruiken maar wat ik wel weet is als ze te laag zitten dat het fietsen ook niet meer gaat.
 
Back
Naar boven