MuscleMeat

T3/T4/Clen gebruik bij vrouwen???

Bezoekers in dit topic

Jamesss

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
2.762
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Geachte AAS gebruikende dames en heren....
Ik heb een beetje rare vraag misschien maar heb de search gebruikt en kon eigenlijks niks goeds vinden.
Ik weet niet of ik het hier moet posten of in het Vrouwen gedeelte.

Een van mijn meisjes wil in een korte periode een paar extra kilos verliezen. Ze kan gewoon normaal afvallen en dat heeft ze al meermaals gedaan maar ze wil het nu gewoon wat sneller doen. Ze doet op aardige intensiteit 4x in de week fitness en groepslessen en heeft een goed voedingsschema en kan zich hier probleemloos aan houden. Nu wil ze gewoon de extra edge
Ze is gewoon "normaal" geen BB'r of heftige Mrs Fitness ofzo.

Ik zei tegen haar dat ik wel eens wil gaan kijken of de lekker goedjes die wij als mannen gebruiken ook enigzins geschikt zijn voor vrouwen.
Ik dacht in eerste instantie aan T3 of het ietwat mildere T4. Clen is natuurlijk ook een mogelijkheid en ECA. Ik zou haar kunnen sturen in de kant van HGH maar dit is wel wat duurder maar heeft dan wel weer positief effect op huid/haar etc...

Dus concreet mijn vraag: Wat kan een vrouw goed gebruiken en in welke doseringen?

Alvast erg bedankt

Vrouwen die deze dingen gebruiken of gebruikt hebben kunnen uiteraard mij PM'n als ze het hier niet liever op een public board over willen hebben
 
ik ben geen vrouw maar waarom niet gewoon EC stack ??? Bewezen werking en relatief veilig als je het verstandig gebruikt. Om nu gelijk aan de T3 te gaan voor een paar kg vind ik niet echt slim.
 
laat ze eerst eens proberen chocolade uit haar eten te schrappen. 99% van de vrouwendieten falen omdat ze niet langer van de chocolade af kunnen blijven dan 2 dagen :p

Heeft ze die wilkracht zou ik pas iets doen met een vetverbrander, anders heeft het geen zin...

Clenbuterol wordt trouwens wel af en toe gebruikt door modellen
 
heeft een goed voedingsschema en kan zich hier probleemloos aan houden.

laat ze eerst eens proberen chocolade uit haar eten te schrappen. 99% van de vrouwendieten falen omdat ze niet langer van de chocolade af kunnen blijven dan 2 dagen :p

Heeft ze die wilkracht zou ik pas iets doen met een vetverbrander, anders heeft het geen zin...

Ja sorry dat ik het zo breng maar als je moeite hebt met een paar regeltjes te lezen en te interperteren reageer dan aub niet. Er staat expliciet vermeld dat ze zich wel kan houden aan voedingsschema's. Het gaat nu niet over voeding maar over middelen om het process te versnellen.
 
een ECA stack is zeker goed te doen om net een tandje hoger in de vetverbranding te gaan bro.. en relatief veilig
 
t3 zorgt voor botontkalking bij vrouwen. dus nie doen. eca/ecy lijken mij beter
 
daarom mag je als mens eigenlij t3 niet nemen zonder as
zet je er bv winny onder dan kan t wel voor een vrouw. :)
 
mijn ex heeft aardig wat kg's met clenbuterol weten weg te werken.
zij was er iig tevreden over...
 
Geachte AAS gebruikende dames en heren....
Ik heb een beetje rare vraag misschien maar heb de search gebruikt en kon eigenlijks niks goeds vinden.
Ik weet niet of ik het hier moet posten of in het Vrouwen gedeelte.

Een van mijn meisjes wil in een korte periode een paar extra kilos verliezen. Ze kan gewoon normaal afvallen en dat heeft ze al meermaals gedaan maar ze wil het nu gewoon wat sneller doen. Ze doet op aardige intensiteit 4x in de week fitness en groepslessen en heeft een goed voedingsschema en kan zich hier probleemloos aan houden. Nu wil ze gewoon de extra edge
Ze is gewoon "normaal" geen BB'r of heftige Mrs Fitness ofzo.

Ik zei tegen haar dat ik wel eens wil gaan kijken of de lekker goedjes die wij als mannen gebruiken ook enigzins geschikt zijn voor vrouwen.
Ik dacht in eerste instantie aan T3 of het ietwat mildere T4. clenbuterol is natuurlijk ook een mogelijkheid en ECA. Ik zou haar kunnen sturen in de kant van HGH maar dit is wel wat duurder maar heeft dan wel weer positief effect op huid/haar etc...

Dus concreet mijn vraag: Wat kan een vrouw goed gebruiken en in welke doseringen?

Alvast erg bedankt

Vrouwen die deze dingen gebruiken of gebruikt hebben kunnen uiteraard mij PM'n als ze het hier niet liever op een public board over willen hebben


Ik ken vrouwen die zowel clen als T3gebruikt hebben samen met een dieet.

Deze hadden beide goede resultaten op T3 , clenbuterol vonden ze wat aan de mindere kant, hun doseringen ivm met clen weet ik niet juist meer.

T3 werd opgebouwd van 25mcg tot 100mcg tot 25mcg , nadien controle bij de dokter op de schildklier maar alles was in orde. Het gebruik op 4weken is niet schadelijk voor de schildklier op lage dosissen:

Dag 1-5 : 25mcg
Dag 5-10 : 50mcg
Dag 10-15 : 75mcg
Dag 15-20 : 100mcg
Dag 20-23 : 75mcg
Dag 23-27 : 50mcg
Dag 27-31 : 25mcg

Hier hebben ze hun gewicht toch wel een 5-6kg kunnen doen laten dalen ,is natuurlijk persoonsgebonden
 
T3/T4 zorgt er gewoon voor dat je schildklier sneller werkt. Dus daar in zal geen verschil zijn tussen mannen en vrouwen. Mss alleen in dosering dat gebruikt hoort te worden.

En clenbuterol wordt ook door vrouwen gebruikt. Mits het niet achterhaald is, is de gemiddelde dosering max 80mcg clen voor vrouwen.
 
Ik ken vrouwen die zowel clenbuterol als T3gebruikt hebben samen met een dieet.

Deze hadden beide goede resultaten op T3 , clenbuterol vonden ze wat aan de mindere kant, hun doseringen ivm met clenbuterol weet ik niet juist meer.

T3 werd opgebouwd van 25mcg tot 100mcg tot 25mcg , nadien controle bij de dokter op de schildklier maar alles was in orde. Het gebruik op 4weken is niet schadelijk voor de schildklier op lage dosissen:

Dag 1-5 : 25mcg
Dag 5-10 : 50mcg
Dag 10-15 : 75mcg
Dag 15-20 : 100mcg
Dag 20-23 : 75mcg
Dag 23-27 : 50mcg
Dag 27-31 : 25mcg

Hier hebben ze hun gewicht toch wel een 5-6kg kunnen doen laten dalen ,is natuurlijk persoonsgebonden


gaat om botdichtheid vriend, die kun je zo niet meten
 
T3/T4 zorgt er gewoon voor dat je schildklier sneller werkt. Dus daar in zal geen verschil zijn tussen mannen en vrouwen. Mss alleen

goed lezen vriend, dat is er dus wel
 
1 van mijn meisjes James???? Ken ook een vrouwtje die goed op clenbuterol gaat....
 
"thereafter, the only longterm risk of adequately treated hyperthyroidism appears to ben an increased risk of osteoporosis"

Kumar&Clark, Clinical medicine, fifth edition
p. 1044
 
voor vrouwen is clen beter als t3 of t4
 
Back
Naar boven