AndroidHealthClinic

T3 & t4 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
1. Liothyronine Iran Hormone T3, 2. Eltroxin T4, 3. T3 Tiromel, 4. Cynomel Aventis, 5. Cynomel T3 Grossman, 6. T3, 7. T3

Liothyronine_Iran_Hormone_T3.jpg


Eltroxin_T4.jpg


T3_Tiromel.jpg


Cynomel_Aventis.jpg


Cynomel_T3_Grossman.jpg


T3.jpg


T3_2.jpg
 
ik neem aan dat je gaat kuren BigT..
daarvoor alvast veel succes gewenst! Ben ook enorm curieus naar je resultaten!!
 
Nee ik ga niet kuren ;)

Als je goed kijkt is dit een fotogalerie, de foto's komen van leden op het forum :)
 
Nee ik ga niet kuren ;)

Als je goed kijkt is dit een fotogalerie, de foto's komen van leden op het forum :)

Serieuze vraag, je bent een naturel en dat zal je altijd blijven ook ?
 
Ziet die IH op de eerste foto er tegenwoordig niet anders uit?
 
Oke duidelijk....
 
Tja het is gewoon zo, het feit dat mannen hun testo verliezen met het ouder worden is een fout van de natuur. Je wordt er alleen maar slechter van. Dus waarom zou je dat verlies niet opvangen met chemische testo? Eigenlijk zou elke man dat moeten doen. En liefst nog wat groeihormoon erbij.
 
Tja het is gewoon zo, het feit dat mannen hun testo verliezen met het ouder worden is een fout van de natuur. Je wordt er alleen maar slechter van. Dus waarom zou je dat verlies niet opvangen met chemische testo? Eigenlijk zou elke man dat moeten doen. En liefst nog wat groeihormoon erbij.

Bedoel je daarmee een wekelijkse aanvulling op het zakkende hormoongehalte?
Welke testosteronvariant lijkt het meeste op de natuurlijke?
Best wel interessante wetenschap eignelijk...
 
daar worden verschillende voor gebruikt gewoon de enanthaat zowel als sustanon....persoonlijk zou ik voor de sust gaan ivm de verschillende esthers
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze kom je ook tegen, hij is er ook in het groen als hij lager is gedoseerd. De tabs zijn dan kleiner en geel.
 
T3 Uni is gtg
 
Back
Naar boven