Fitness Seller

T3 voor vrouwen

Bezoekers in dit topic

polotraxx

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2010
Berichten
4.543
Waardering
2.305
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Allen,

Ik had een vraagje gaande over het gebruik van T3 bij vrouwen. Ik vind er alleszins niet zoveel over terug als T3 gebruik bij mannen.
De vraag is dus, is het interessant voor vrouwen standalone T3 te gebruiken bij het cutten? Mijn vriendin is namelijk aan het cutten momenteel en wil binnenkort, als de cut trager begint te verlopen, T3 erbij nemen.
Op dit forum vind ik niet echt veel hierover terug van hoeveelheden etc bij vrouwen of kan ik er van uit gaan dat dit gelijk is dan met mannen? Lijkt mij niet dus stel hier de vraag.

Alvast bedankt
 
Mijn vrouw heeft het een paar keer gebruikt op 50mcg zonder extra middelen. Het afvallen ging niet merkbaar vlotter/sneller maar naar haar gevoel ging haar kracht wel sneller achteruit dan zonder. Zij vind het het geld niet meer waard. (Haar schildklier is voor de rest gewoon normaal)
 
Mijn vrouw zit op UG T3. Op 75mcg ED verliest ze 0.5 tot 1kg per week. Maar vaak moe, slapjes. Lage dosis anavar helpt wel een beetje dan.
 
Mijn vrouw zit op UG T3. Op 75mcg ED verliest ze 0.5 tot 1kg per week. Maar vaak moe, slapjes. Lage dosis anavar helpt wel een beetje dan.
Anavar gaat ze niet doen. ECA stack toevoegen mss een optie?
 
Anavar gaat ze niet doen. ECA stack toevoegen mss een optie?

Kan ook helpen.

Ik moet zelf ook nog even wat onderzoeken nakijken ivm T4. Blijkbaar kan je de bijwerkingen van de T3 redelijk met T4 counteren.
 
Kan ook helpen.

Ik moet zelf ook nog even wat onderzoeken nakijken ivm T4. Blijkbaar kan je de bijwerkingen van de T3 redelijk met T4 counteren.
Zelf nog niet ingelezen over T4, misschien interessant voor een volgende keer. Heb T3 nog liggen :D
 
eca is leuk maar na 2 weken is het effect er wel vanaf
 
Kan ook helpen.

Ik moet zelf ook nog even wat onderzoeken nakijken ivm T4. Blijkbaar kan je de bijwerkingen van de T3 redelijk met T4 counteren.
Wat zou T4 doen als je al T3 slikt?
 
Wat zou T4 doen als je al T3 slikt?
Geen idee. Wat is het voordeel/nadeel van T4 tov T3? Is de dosis van T4 gelijk aan die van T3 of ben je met T3 uiteindelijk beter af? Heb zelf niet veel kennis over T4
 
Geen idee. Wat is het voordeel/nadeel van T4 tov T3? Is de dosis van T4 gelijk aan die van T3 of ben je met T3 uiteindelijk beter af? Heb zelf niet veel kennis over T4
T4 wordt omgezet naar T3 je lichaam doet weinig met een overschot aan T4. Dus als je al T3 slikt zal het weinig doen. Correct me als ik het fout heb.
 
T4 wordt omgezet naar T3 je lichaam doet weinig met een overschot aan T4. Dus als je al T3 slikt zal het weinig doen. Correct me als ik het fout heb.
Indien dit zo zou zijn, lijkt het me nutteloos om T4 standalone te nemen dan. Aangezien dan alleen het 'nodige' T4 wordt omgezet cq normale waardes. En wij doen het net om meer dan de normale waardes te krijgen voor hogere verbranding.
 
Back
Naar boven