MuscleMeat

t3 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dobbertje

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2002
Berichten
3
Waardering
0
Ik wil dus t3 gaan gebruiken 2 weken op,2weken af en dat 3 keer.Alleen zit ik met 1 vraag.Ik weet dat ik geleidelijk moet opbouwen maar moet ik iedere keer afbouwen of moet dat alleen op het einde van de kuur?

Alvast bedankt mvg.
 
Hahahahaha als je de mist in wil gaan moet je dat doen.. T3 kanje geen 2 weken op en 2 weken af gebruiken..

Je moet heel langzaam afbouwen.. is heel belangrijk.. je bent ongeveer 2 weken bezig met opbouwen.. en dan 2 weken afbouwen.. dus dat gaat niet..
 
Idd.....geen kinderspul.
Maximaal een week of 4 gebruiken, dus opbouwen, ff pieken en snel weer afbouwen. goed spul, maar link spul!
 
Maar goed dat ik aan meerdere mensen hun mening vraag...

Dus 4 weken langzaam op en afbouwen.

Bedankt dudes
 
max 6 weken om de 4 dagen met 025mcg verhogen tot 100mcg
en zo ook afbouwen je kan het stacken met clenbuterol,maar verwacht geen wonderen!
een strak dieet ontkom je niet aan!
en dat het zo gevaarlijk zou zijn daar zijn de meningen over verdeeld!
 
Helemaal met Viron eens.. 100% :thumbup:
 
Ik ben nog een dieet in elkaar aan het zetten anders heeft het idd geen zin.Als ik daarmee klaar ben probeer ik het te posten en mijn trainingsschema ook,alleen heb ik sinds ik een vriendin heb bijna geen tijd meer om online te komen.Dus misschien dat het weer ff duurt,maar het komt wel.

Mvg
 
Zoek het dan eens op ipv al die oude threads te bumpen
 
schildklier hormoon
 
Originally posted by jamie
Zoek het dan eens op ipv al die oude threads te bumpen

waar kom jij nou mee threads zijn om vragen te stellen en bovendien moet ik toch iets doen om eens wat meer posts te krijgen
 
Je beetje onoverzichtelijk als alle oude naar boven komen en nieuwe onderaan staan. begin dan een nieuwe ofzo.
 
Back
Naar boven