XXL Nutrition

T3

Bezoekers in dit topic

gains1982

Novice
Lid geworden
9 sep 2021
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m71
Hallo allemaal,

Ik train al een tijdje en heb mij nooit eerder aangemeld op een forum. Wel veel gelezen en bedankt voor het delen van jullie info en tips. Ik ben nu sinds 3 weken begonnen met t3 omdat ik al heel lang last had van verstoppingen, bleke huid, lage libido, opgezette ogen, lage stem en afvallen leek wel onmogelijk. Sinds ik t3 gebruik merk ik een groot verschil dat ik mij beter voel en daarnaast gebruik ik niets anders behalve caffeine. Ik heb veel gelezen dat je naast t3 clen, eca of steroids moet gebruiken, anders kan je veel spiermassa verliezen. Dat is bij mij niet het geval. Vandaag via de huisarts een verwijzing gekregen voor t3, t4, Tsh receptor en testosteron bloedonderzoek. Aangezien ik nu bezig ben met t3 lijkt het mij niet logisch om dit nu testen, maar mijn huisarts zei dat dit niet uitmaakte. Deze arts is een topper, maar hij maakt wel vaker fouten, vandaar dat ik deze vraag aan jullie wil stellen. Maakt het wel of niet uit? Ik wil nog 3 weken doorgaan met t3 en daarna een bloedonderzoek, maar hoeveel weken zou ik moeten wachten voordat ik laat prikken?

alvast bedankt!
gr,
Gains💪🏼
 
Wat heeft je bloedonderzoek voor nut als je zelf T3 neemt?
 
Ik voel mij beter met t3, maar wil zeker weten ik dus een trage schildklier heb. Daarom dacht ik verstandig ermee stoppen en mijn waardes weer normaal laat worden voordat ik zo een test ga doen. Ik probeer gewoon uit te zoeken waar mijn klachten vandaan komen. Dus de vraag was hoe lang duurt het voordat je waardes weer zakken ?
 
Je moet er inderdaad mee stoppen ja anders zullen je waarden afwijken bij het bloedonderzoek
 
Thanks voor het reageren! Weet je ook hoeveel weken je moet stoppen met t3 voordat je zo een bloedonderzoek gaat doen? Laat weer zien dat huisartsen ook niet alles weten.
 
Zou minimaal een maand stoppen, geloof dat de schildklier redelijk snel hersteld na stoppen zelfs na jaren gebruik maar je kunt beter wat langer stoppen dan te snel die bloedtest doen ivm afwijkende waardes
 
Nogmaals bedankt! Dat ga ik dan zeker doen, want anders heb je weer onduidelijkheid.
 
Back
Naar boven