Fitness Seller

t3

Bezoekers in dit topic

gains1982

Novice
Lid geworden
9 sep 2021
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m71
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar de grootste fout gemaakt door alleen t3 te gebruiken. Hierdoor heb ik teveel spiermassa verloren, en ik kan nu ook geen pomp krijgen.
Hebben jullie misschien tips wat ik het beste kan doen om weer te herstellen? Ik heb toevallig mk677 liggen, maar ik twijfel om dat te gebruiken, omdat je hiervan weer veel vocht kan vast houden.

Alvast bedankt!
 
Hallo allemaal,

Ik heb vorig jaar de grootste fout gemaakt door alleen t3 te gebruiken. Hierdoor heb ik teveel spiermassa verloren, en ik kan nu ook geen pomp krijgen.
Hebben jullie misschien tips wat ik het beste kan doen om weer te herstellen? Ik heb toevallig mk677 liggen, maar ik twijfel om dat te gebruiken, omdat je hiervan weer veel vocht kan vast houden.

Alvast bedankt!
MK-677 is voor langere tijd. in het begin houd je vocht vast, maar dat word minder gedurende. Wat wil je bereiken met MK-677 ?
 
MK-677 is voor langere tijd. in het begin houd je vocht vast, maar dat word minder gedurende. Wat wil je bereiken met MK-677
Ik wil een paar kilo spier erbij hebben. Eigenlijk herstellen van deze fout die ik heb gemaakt. Mijn schouders zijn ook helemaal flat geworden. Ik heb ook s23 liggen maar weet effe niet wat ik moet doen.
 
Hierdoor heb ik teveel spiermassa verloren, en ik kan nu ook geen pomp krijgen.
Hoezo kan je nu geen pomp krijgen dan? Je hebt het over vorig jaar dat je T3 gebruikte..
Daarvan ben je binnen een paar weken hersteld
 
Hoezo kan je nu geen pomp krijgen dan? Je hebt het over vorig jaar dat je T3 gebruikte..
Daarvan ben je binnen een paar weken hersteld
Ik had schouders die goed waren, maar alles is verbrand. Ik kan nu heel moeilijk herstellen om het weer terug te draaien.
 
Ik had schouders die goed waren, maar alles is verbrand. Ik kan nu heel moeilijk herstellen om het weer terug te draaien.
Ik had vorig jaar ook mk 2866 en s4 gebruikt. Ik had geen pct gebruikt omdat mijn waardes goed waren. Misschien is dat de reden want bij mijn heupen voel je gewoon bot.
 
Je hebt teveel massa verloren en geen pomp meer. Je bent1,71 m
Wat is je gewicht? Vet%? Evt foto.
Als je je botten voelt kan t ook zijn omdat je trouwens dun bent geworden bijvoorbeeld.
 
Je hebt teveel massa verloren en geen pomp meer. Je bent1,71 m
Wat is je gewicht? Vet%? Evt foto.
Als je je botten voelt kan t ook zijn omdat je trouwens dun bent geworden bijvoorbeeld.
Ik ben nu 63 kg. Vleugels zijn weg en bij mijn schenen voel je ook bot. Toen ik top fit was had ik goede gaines met 64 kg lichaamsgewicht. Dus ik hoef ook niet veel aan te komen aangezien ik kort ben. En in mijn zie je ook dat het slap is geworden.
 
Laatst bewerkt:
Op 1,71 m en 63/64 kg heb je weinig massa. Denk eerder dat je je vergist met zichtbaarheid van je spieren...
Je kan er ook als je relatief dun bent "gespierd uitzien".
Heb je een foto van die tijd?

Zou iig op zo laag gewicht geen middelen nemen. Maar eerst eens fatsoenlijk eten en trainen om wat aan te komen in spiermassa.
 
mk677 is troep, verneukt je insuline sensitivity binnen no time
 
Ik had schouders die goed waren, maar alles is verbrand. Ik kan nu heel moeilijk herstellen om het weer terug te draaien.
Om beter te herstellen zou ik wat meer eten
 
Ik ben nu 63 kg. Vleugels zijn weg en bij mijn schenen voel je ook bot. Toen ik top fit was had ik goede gaines met 64 kg lichaamsgewicht. Dus ik hoef ook niet veel aan te komen aangezien ik kort ben. En in mijn zie je ook dat het slap is geworden.
20kg extra staat je goed 💪 :)
 
Op 1,71 m en 63/64 kg heb je weinig massa. Denk eerder dat je je vergist met zichtbaarheid van je spieren...
Je kan er ook als je relatief dun bent "gespierd uitzien".
Heb je een foto van die tijd?

Zou iig op zo laag gewicht geen middelen nemen. Maar eerst eens fatsoenlijk eten en trainen om wat aan te komen in spiermassa.
Ik blijf liever anoniem. Eerst aankomen en dan weer terug naar mijn 64kg range. Misschien ik dat maar doen. Ik twijfel alleen over mk 677. Want hiervoor heb je geen pct nodig en misschien kan dit juist helpen om te herstellen.
 
Mk677 gaat je niet helpen.
Voeding en training gaat je helpen. Eerst spieren bouwen dus aankomen.
Daarna zichtbaar maken en cutten.
Wat je niet hebt kan je niet zichtbaar maken.

Foto... knip je kop eraf ;) oftewel plak er iets op.

Herstellen doe je met voeding en rust en daarbij uiteraard ook trainen.
Herstellen betekend niet een middeltje nemen en mijn spieren komen terug....
 
Ik blijf liever anoniem. Eerst aankomen en dan weer terug naar mijn 64kg range. Misschien ik dat maar doen. Ik twijfel alleen over mk 677. Want hiervoor heb je geen pct nodig en misschien kan dit juist helpen om te herstellen.
Heb zelf ook MK677 gebruikt. Je zit op 63kg en bent 171cm. Ongeveer zelfde als ik nu. Mijn BMR is nu rond de 2000kcal. Vermoed ongeveer hetzelfde voor jou dan, met mk677 ga je al heel snel neigen naar minimaal 3000kcal eten. Toen ik mk677 gebruikte rond 70kg had ik elke moment van de dag echt veel honger (en dat terwijl ik alles at in een all inclusief hotel), je gaat het jezelf erg moeilijk maken qua eetlust met mk677
 
Bedankt allemaal voor het reageren!
Aangezien ik toch makkelijk kan aankomen dan lijkt mij dit het beste.
Gewicht erbij en dan weer cutten.
 
Goed eten keihard trainen en goed slapen.

140g eiwit (560kcals
75g vet (675 kcals)
225g Carbs

Zit je op ~2100Kcals. als je niet aankomt verhoog je met 200kcals per dag en kijk dat aantal weken aan.
 
Ik ben nu 63 kg. Vleugels zijn weg en bij mijn schenen voel je ook bot. Toen ik top fit was had ik goede gaines met 64 kg lichaamsgewicht. Dus ik hoef ook niet veel aan te komen aangezien ik kort ben. En in mijn zie je ook dat het slap is geworden.
We hebben het serieus over een kilootje joh?
Wereld van verschil
 
Back
Naar boven