Fitness Seller

T4 hoeveel mcg?

Bezoekers in dit topic

Waarom geen T3? :)

In his book, Anabolics 2002, Bill Llewellyn says that Cytomel is not a drug to start off on, and that use of milder drugs like T4 (Synthroid) or triacana can help ease a person into the use of T3. I'm inclined to disagree here however. Triacana is weak compound and I find of little use. Its not easily found anymore and not cheap either. T4 is basically similar to Cytomel except that its weaker. Something that users normally compensate with higher doses and sends them down a similar lane as simply using cytomel. Agreed, cytomel is NOT a drug for beginners, but with adequate research, experience with diet and some self-control, I don't see why cytomel shouldn't be the first thyoid compound used. But for recreational users looking for a fatburner, I still suggest using clenbuterol over cytomel for all intents and purposes. Cytomel is much more powerful, but clenbuterol is a lot safer for use. The results are easier to maintain with clenbuterol as well. Negative feedback in the thyroid may decrease natural levels of T3 in the body, causing a decrease of metabolic rate after coming off a cycle of T3. That can cause a rebound effect during which a lot of weight is gained back.

http://www.bodybuilding.com/fun/catcytomel.htm

ik geloof dat t4 4x zwakker is dan t3.

t3 bouw je op/af met 0,25mcg(om de 4 dagen) tot 100mcg totaal niet langer dan 6 wekken,in de cut dan!
het is goed te stacken met clen.

Je kunt t3 bijv in combi met test 11 wkn lang op 50mcg ed gebruiken. t4 is 5x zwakker dan t3. Ipv hoge doseringen t4 tot je te nemen zou ik gewoon lage dosis t3 nemen.

• Topic Starter Topic Starter
@ Mr J : Ik heb nog enkele doosjes T4 liggen, en wil deze eerst op maken.

Ik had deze vorig jaar al willen gebruiken in de cut, ik had deze toen meegenomen van vakantie. Ik heb getallen gehoord van rond de 200mcg per dag voor in de cut. Hopelijk kan iemand hier mij adviseren.

Alvast bedankt. Spietuut.

Ok, op die fiets. :)

Geen idee hoeveel mcg je normaal kan nemen voor T4, daarom doe ik hier geen uitspraak over en laat ik het over aan iemand die er wat meer over weet.

WAT JE OOK DOET MET DIE SCHILDKLIERHORMONEN; LEES HEEEEEEEL ERG VEEL EN DOE HEEEEEEEL ERG VOORZICHTIG!!

Ik heb ooit iemand moeten interviewen met een schildklierafwijking: geloof me, dat is iets dat je NIET en NOOIT wilt hebben. Die man is er bijna letterlijk aan onderdoor gegaan. Zijn totale leven veranderde. Aankomen, afvallen slaapritmestoornissen ECHT een DRAMA.

Ik wil niet zomaar een horrorverhaaltje neerzetten, maar doe VOORZICHTIG en lees jezelf heel goed in.

:coffeepc:

en wat heeft die schildklierafwijking te maken met schildklierhormonen nemen? bedoel je dat hij die schildklierafwijking gekregen heeft omdat hij teveel schildklierhormonen genomen heeft?

skydirk zei:
en wat heeft die schildklierafwijking te maken met schildklierhormonen nemen? bedoel je dat hij die schildklierafwijking gekregen heeft omdat hij teveel schildklierhormonen genomen heeft?

Nee, bij die man was dat gewoon een geval van pech denk ik. Drukke baan veel stress en een zwakke plek.

Maar als je die schildklierhormonen gaat gebruiken kun je je wel in de gevarenzone begeven. Dat heeft ook met allerlei feedbackmechanismen te maken. Dat je HPTA-axis even een opdonder krijgt van AAS is denk ik nog wel te overzien, maar dat schildkliermechanisme is andere koek en de bijwerkingen zijn erg veel zwaarder.

Terug
Naar boven