AndroidHealthClinic

T4 of T3 hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fox61

Novice
Lid geworden
8 jan 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
Zoals de titel al zegt T4 of T3 bij hgh?
Ik kom er niet echt aan uit de een zegt T4 de ander T3 ik zie door de bomen het bos niet meer!
Heb ook gelezen dat T4 een halfwaardetijd heeft van 7 dagen, dit zou betekenen dat als ik iedere dag 100mcg T4 pak ik op dag 7 700mcg T4 in me lijf heb zitten en op dag 14 zou dat rond de 1000mcg T4 zitten
Iemand hier die er ervaring mee heeft?


Ga 12 maanden HGH doen. Ben nu 2 weken bezig op 4iu.
Ga proberen binnen 2 weken op te bouwen naar 6iu en hier dan 12 maanden op door gaan. Opbouw even afhankelijk van de sides, want begin in me handen al aardig vocht vast te houden. En bijna de hele dag een dood gevoel in me pink haha.

Oja voordat iemand zegt zonde alleen HGH. Ga hierbij ook nog 20/25 weken test-e zetten en 10 weken tren-a.
 
Laatst bewerkt:
Goede vraag inderdaad.. Vooralsnog heb ik zelf T3 e.d. naast 5iu GH. Heb geen idee waarom T4 beter of slechter zou zijn, al neigen de laatste trends wel meer naar het gebruik van T4 in plaats van T3.
 
Misschien iemand die hier meer verstand van heeft en me hier wat meer informatie over kan geven?
( ja iknow het is een oud topic)

Aangezien er nog steeds veel twijfel bestaat over wat het beste gebruikt kan worden bij hgh, t3 of t4?
Het schijnt dat t3 een negatieve impact heeft op igf-1 levels wat juist het grote voordeel is van hgh gebruik. T4 heeft dit niet wat het een betere massabuilder maakt naast hgh. Is het dus niet zo dat je t4 beter kan pakken wanneer je massa wilt bouwen en t3 wanneer je in een cut zit ?
 
Of bloedprikken en kijken of je het überhaupt nodig hebt naast gh?
 
Misschien iemand die hier meer verstand van heeft en me hier wat meer informatie over kan geven?
( ja iknow het is een oud topic)

Aangezien er nog steeds veel twijfel bestaat over wat het beste gebruikt kan worden bij hgh, t3 of t4?
Het schijnt dat t3 een negatieve impact heeft op igf-1 levels wat juist het grote voordeel is van hgh gebruik. T4 heeft dit niet wat het een betere massabuilder maakt naast hgh. Is het dus niet zo dat je t4 beter kan pakken wanneer je massa wilt bouwen en t3 wanneer je in een cut zit ?
Allebei zijn behoorlijk katabool. Er zijn geen aanwijzingen dat de een kataboler is dan de ander als je het uitzet tegen de mate waarin het het rustmetabolisme verhoogt.
 
Allebei zijn behoorlijk katabool. Er zijn geen aanwijzingen dat de een kataboler is dan de ander als je het uitzet tegen de mate waarin het het rustmetabolisme verhoogt.
Ik weetniet of jij dat met zekerheid kan zeggen maar had begrepen dat t3 een negatieve impact heeft op igf-1 levels en t4 juist een positief effect naast het gebruik van hgh. En verhoogde igf-1 levels hebben een positief effect op de groei van spiermassa. Daarnaast zorgt t4 er ook voor dat je tijdens de bulk meer ruimte hebt om de kcals op te schroeven wat natuurlijk ook gunstig is voor de groei van spiermassa. Weetniet in hoeverre het klopt maar in een bulkfase lijkt het me dus dat het van toegevoegde waarde kan zijn naast hgh.
Wordt het katabole gedeelte sws niet een beetje teniet gedaan door de AAS?
Correct me if i’m wrong 😃
 
Ik weetniet of jij dat met zekerheid kan zeggen maar had begrepen dat t3 een negatieve impact heeft op igf-1 levels en t4 juist een positief effect naast het gebruik van hgh. En verhoogde igf-1 levels hebben een positief effect op de groei van spiermassa. Daarnaast zorgt t4 er ook voor dat je tijdens de bulk meer ruimte hebt om de kcals op te schroeven wat natuurlijk ook gunstig is voor de groei van spiermassa. Weetniet in hoeverre het klopt maar in een bulkfase lijkt het me dus dat het van toegevoegde waarde kan zijn naast hgh.
Wordt het katabole gedeelte sws niet een beetje teniet gedaan door de AAS?
Correct me if i’m wrong 😃
Heb bijna 4 jaar gok ik t3 gebruikt ed en nu 12 weken off en merk geen verschil, moet nog steeds tering veel eten.
 
Heb bijna 4 jaar gok ik t3 gebruikt ed en nu 12 weken off en merk geen verschil, moet nog steeds tering veel eten.
Hgh ernaast gezet of gewoon t3 i.c.m. AAS?
 
Daarnaast zorgt t4 er ook voor dat je tijdens de bulk meer ruimte hebt om de kcals op te schroeven wat natuurlijk ook gunstig is voor de groei van spiermassa.
Als T3/T4 je BMR verhoogt en vervolgens iets meer eet dan kom je netto toch op hetzelfde uit?

Onzin. Zorgt er alleen maar voor dat je meer moet eten voor hetzelfde effect.
Heb bijna 4 jaar gok ik t3 gebruikt ed en nu 12 weken off en merk geen verschil, moet nog steeds tering veel eten.
Misschien omdat je in de tussentijd massa bent aangekomen en daardoor sowieso al meer moest eten (hoger onderhoud)?
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Als T3/T4 je BMR verhoogt en vervolgens iets meer eet dan kom je netto toch op hetzelfde uit?

Onzin. Zorgt er alleen maar voor dat je meer moet eten voor hetzelfde effect.

Misschien omdat je in de tussentijd massa bent aangekomen en daardoor sowieso al meer moest eten (hoger onderhoud)?
Ben gestopt na prep dus me onderhoud was toen wel lager maar idd me onderhoud zal wel hoger zijn ook nu
 
Als T3/T4 je BMR verhoogt en vervolgens iets meer eet dan kom je netto toch op hetzelfde uit?

Onzin. Zorgt er alleen maar voor dat je meer moet eten voor hetzelfde effect.
Dit inderdaad. Je zit dan een beetje nutteloos je energieverbruik te verhogen (tenzij je simpelweg graag meer eet), zonder dat het bijdraagt aan spiergroei – integendeel, het verhoogt ook de netto spierafbraak.
 
Allebei zijn behoorlijk katabool. Er zijn geen aanwijzingen dat de een kataboler is dan de ander als je het uitzet tegen de mate waarin het het rustmetabolisme verhoogt.
25mcg T3 is meer een soort vervangingsdose voor een normaal/hoog metabolisme toch(wat dus niet katabool zou zijn)? Zou het in die zin geen mooie toevoeging zijn in een cut aangezien je lichaam zich ook gaat aanpassen aan minder kcal?
 
25mcg T3 is meer een soort vervangingsdose voor een normaal/hoog metabolisme toch(wat dus niet katabool zou zijn)? Zou het in die zin geen mooie toevoeging zijn in een cut aangezien je lichaam zich ook gaat aanpassen aan minder kcal?
Ik heb wel vaker gehoord dat 25mcg vervangingdose is maar dan wel een hoge vervangingsdose. Maar ik denk dat die aanpassing ook voor een deal uit NEAT afname bestaat en gewoon omdat je minder weegt ook minder verband. Ik weet ook niet zeker of je schildklier het enige is wat je metabolisme bepaald.
 
Back
Naar boven