Fitness Seller

T5 Zion Labs

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.353
Waardering
732
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
95E4D56B-362E-4684-A07A-D5B736BFAD5C.jpeg

AE15C508-01E4-47E9-A21E-716E64B7FAED.jpeg
14060B5A-A6BD-452E-A1CC-D5AC17EA5B75.jpeg

EE7DA589-F9CE-4E34-9557-7C87CAB5D363.jpeg


Potje (vooral de deksel) ziet er anders uit dan ik ken. Daarbij ken ik de toevoeging van 5mg bioperine niet.
Dus...echt of nep?
 
Bioperine wordt vaker toegevoegd. Over de echtheid durf ik niks te zeggen, zijn veel verschillende potjes op de markt onder dezelfde naam.

Qua ingrediënten is de samenstelling niet heel bijzonder. Al zou het niet de 'real-deal' zijn, dan nog zullen de ingrediënten zijn werkzaamheden doen :p
 
Tnx voor je input!

Ja het gaan mij niet om de werking (ik wil Sanca niet in m’n nek) Wil weten of dit “echt” is op basis van de de uiterlijke kenmerken van het potje.
Maar als de potjes veranderen, heeft m’n vraag misschien geen waarde.
 
Echte T5 bestaat allang niet meer. Zoveel T5's op de markt. In principe is alles fake aangezien de ''echte'' niet meer bestaat. Pak een capsule en dan voel je of die zijn werk doet. In dat geval is het echt genoeg toch?
 
Echte T5 bestaat allang niet meer. Zoveel T5's op de markt. In principe is alles fake aangezien de ''echte'' niet meer bestaat. Pak een capsule en dan voel je of die zijn werk doet. In dat geval is het echt genoeg toch?
Dit gaat om T5 van Zion labs. Niet om andere T5’s of de werking.
Ik vraag, daar waarvoor deze sectie bedoelt is, of de afgebeelde T5 van Zion Labs wel of geen namaak T5 van Zion Labs is.
 
Zion Labs T5 is ondertussen al honderden keren nagemaakt, ook de jouwe. T5 bestaat niet meer, of het nu van Zion Labs is of Pietje Puk labs. Dus als je er perse antwoord op wilt, dan is jouwe in principe fake.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven