Fitness Seller

T60 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Box Squat: 10*2*77.5
Abs: 2*10

Ik voelde een klein pijntje in m'n lies rond de achtste set squats, dus maar geen pulls toegevoegd en gewoon lekker rust gepakt. Rest van de avond (en morgen) carbs loaden, goed uitrusten. Maandag gaat m'n squat PR eraan.
 
Box Squat: 4/2/2 * 100 kg -- Volume PR, aangezien m'n oude max één lelijke double was. Die 4 waren traag, echt niet 100 procent mooi, maar toch: PR :)
Powerclean: 3*2*60 -- Redelijk easy, toch ook lang geleden.
Abs: 5* 6 of 8 reps ofzo

Dubbel gevoel. Natuurlijk hartstikke blij met het PR. Aan de andere kant echt tering slecht geslapen, wat pijntjes in m'n rug gehad, dus denk dat er op een echt goede dag wel 5 of 6 reps in hadden gezeten. Maar ik ga niet klagen. Volgende programmaatje kan de virtuele max in ieder geval naar +/- 110kg gok ik.
 
Push press: 2/2/3*60 -- 3* zou zomaar een PB kunnen zijn, geen idee. In ieder geval 10+ jaar geleden.
Pull up: 3/3/3 * +5kg, 3/4* +10kg. Nice, strict en explosief. Tussen elke set 8-10 band face pulls.
Kettlebell row: 21/15/9 * 20kg. Begon strict, eindigde met een jankende pomp.

Lekkere training, heb alleen wat pijn in m'n knie. Moet donderdag weg zijn voor deadlifts, dus morgen wordt een stretch en foamrol dag.
 
Deadlift: 3/2/3* 140. Ook hier echt jaaaaren geleden dat ik dit deed. Hoopte op 4, maar toch redelijk wat reps op +90 procent van m'n max. Voelde alsof ik goed was voor ongeveer 150, gok ik.
Box Squat / leg raises: 15/12/9/6/3 met 50kg squat. Zo snel mogelijk gedaan, dus behoorlijk wat reps in korte tijd.

Lekkere, korte sessie. Hamstrings absoluut 'done' nu. Morgen piekje op bankdrukken en zaterdag nog een middelzware training, dan weekje kalm aan.
 
Bench: 2/2/3 * 72.5 (all time PB) -- nice. Hoopte op 4, maar die eerste set was al te grinding. Tweede ging best vlot, dus net wat meer rust gepakt en mooi een tripel geramd.
Pull up: 3/3/3/3/3 * +5, 3/3/3/3/3 * BW -- Elke minuut, dus weinig rust. Zwaar richting het einde.
Biceps / triceps: twee sets.

Ook hier PB, dus m'n vier weken hebben progressie opgeleverd. Meer kan ik niet vragen. Zaterdag nog wat squats op volume, volgende week rustig aan.
 
Zaterdag:

Box Squat: 3/3/3/3/8 * 82.5 (laatste set was all out)
Abs: paar sets

dat was de laatste workout van m'n plan voor vier weken. Progressie op alle lifts. Tevreden met de progressie, niet tevreden met de moeite die het kostte. Volgende plan wordt zes weken met iets meer volume in het begin, en een 'piek' met sets van 4.

Deze week deload met vooral conditioning, maar om het overzicht voor mezelf compleet te houden:

Squat // Leg Raise: 20/1816/14/12/10 * 40 kg. 90 Reps, gekkenhuis. Helemaal stuk, haha.
 
Basketbal: Half uurtje op halve intensiteit wat gespeeld. Mooi om te zien dat ik hoger spring dan vóór ik weer serieus begon te squatten. Kan de ring nog steeds raker, terwijl ik echt kilo's zwaarder ben dan de laatste keer dat dat me lukte, paar jaar terug. Betekent dat ik nu ongeveer 65-70 centimeter hoog spring (gokje).

Qua conditioning is dit misschien een leuke voor sommige mensen. Ik ging er kapot van, in ieder geval:

Volle sprint over een bepaalde lengte (ik had +/- 50 meter), terug joggen, terug wandelen. Dus drie keer zo'n veldje is één rep. Je rust is het wandelen. Ik deed het bijvoorbeeld door acht basketbalschoten te nemen. Aantal mis = aantal reps. Schoot er 4 mis en ik had er moeite mee, haha.
 
Back
Naar boven