1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

tabletten

Discussie in 'Anabolen' gestart door AAJ, 24 okt 2002.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. AAJ

AAJ Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ben van plan om een kuurtje tegaan nemen maar heb liever wel tabletten, heb ooit eens naposim van therapia gebruikt dit waren 5mg tabs methandienone (dianabol) maar had hier weinig of beter gezegt geen effect mee, ik nam 25/30 mg. wil nu eens iets goeds proberen en wil graag meer massa maar weet eigenlijk niet wat en hoeveel ik moet nemen kan iemand mij raad geven????

2. AAJ

AAJ Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    heb het eigenlijk niet zo op testo want ben van mezelf al opvliegereg en ben bang dat de testo dit versterkt, en lukt ook niet om teveel soorten tekrijgen denk ik want heb er al moeite genoeg mee om ook maar iets te kunnen vinden

3. Big-T

Big-T Administrator Founder - R.I.P. Admin

Leuk Bevonden:
    3.213
    Geslacht:
    Man
    Test vind je overal en heel gemakkelijk... zonder test is je kuur waardeloos, zooi, geldverspillling...
    Dus test erbij of niet kuren!
    Als je echt geen adres vindt, kunnen we nog kijken voor een alternatief..

ps: over dat opvliegerig gedoe, is sterk overdreven in de media, je zal hooguit wat zenuwachtiger worden in drukke situaties, maar echt uit het niets agressief worden is onzin.

4. Renzo

Renzo Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ---> Ivbm. dat opvliegend worden : hangt van persoon tot persoon af denk ik.
    Zelf word ik er helemaal niet opvliegend van.
    Probeer eens wat voor 'n effect het op je heeft, dan weet je dadelijk heel wat meer !?

5. Geoffke

Geoffke Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Ik wil je niet beledigen, maar je zou toch wat meer ervaring moeten hebben voor je begint raad te geven. ;)

6. Diver2000

Diver2000 Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man

oooowjee smalluser.

Hij kwam een paar maanden geleden op het board met allemaal wazige vragen en nu wil hij jou de les lezen. Knap hoor. Denk dat jij toch met je jaren ervaring wel weet waar je over praat.

7. Guest

Guest account verwijderd

nou ja als je geen test wil.. en niet wil spuiten en toch goed wil gaan.. kan je eern kuur nemen met winny en d-bol..

week1-3 d-bol op 50mg
    week4-6 d bol op 40mg
    week4-8 winny 50mg
    week9-11 clomid

zelf vind ik het onzin als je niet wil spuiten.. dus denk er maar eens goed overna.. dit is veel meer belastend voor je lever...

8. Robin

Robin Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Valt er wat te zeggen... :finger:

9. Geoffke

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
  10. Geoffke

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Je hebt gelijk, mijn kuur ziet er altijd zo uit. Alleen hogere dosis en sustanon i.p.v enth.
    En iedereen hier zegt hier dat sustanon slecht is enz... maar ik vind het nog altijd een goede steroïde. Van enth. kreeg ik altijd steriod fever... :( En met sustanon heb ik dat nooit. Ik kan niet verklaren hoe dat komt.

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
Soortgelijke Topics

Deel Deze Pagina