XXL Nutrition

tabletten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AAJ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
675
Waardering
0
ben van plan om een kuurtje tegaan nemen maar heb liever wel tabletten, heb ooit eens naposim van therapia gebruikt dit waren 5mg tabs methandienone (dianabol) maar had hier weinig of beter gezegt geen effect mee, ik nam 25/30 mg. wil nu eens iets goeds proberen en wil graag meer massa maar weet eigenlijk niet wat en hoeveel ik moet nemen kan iemand mij raad geven????
 
heb het eigenlijk niet zo op testo want ben van mezelf al opvliegereg en ben bang dat de testo dit versterkt, en lukt ook niet om teveel soorten tekrijgen denk ik want heb er al moeite genoeg mee om ook maar iets te kunnen vinden
 
Test vind je overal en heel gemakkelijk... zonder test is je kuur waardeloos, zooi, geldverspillling...
Dus test erbij of niet kuren!
Als je echt geen adres vindt, kunnen we nog kijken voor een alternatief..

ps: over dat opvliegerig gedoe, is sterk overdreven in de media, je zal hooguit wat zenuwachtiger worden in drukke situaties, maar echt uit het niets agressief worden is onzin.
 
Originally posted by AAJ
heb het eigenlijk niet zo op testo want ben van mezelf al opvliegereg en ben bang dat de testo dit versterkt, en lukt ook niet om teveel soorten tekrijgen denk ik want heb er al moeite genoeg mee om ook maar iets te kunnen vinden

---> Ivbm. dat opvliegend worden : hangt van persoon tot persoon af denk ik.
Zelf word ik er helemaal niet opvliegend van.
Probeer eens wat voor 'n effect het op je heeft, dan weet je dadelijk heel wat meer !?
 
Originally posted by smalluser
kheb het zelf ook gedaan "oral only" en nog nooit een spuit gezet. Moet zeggen dat ik met "oral only" (d-bol cycle) toch wel een goed resultaat heb gehaald. Maar dat is meer uitzondering dan regel.

Aanraden wil ik je eigenlijk niets maar als je er toch voorgaat zou ik d-bol stacken met Test.

wk 1 t/m 5 - 35 mg d-bol ED
wk 1 t/m 10 - 500 mg Test Enth. p/wk.

Nolvadex op achtergrond voor het geval gyno opspeelt en nakuren met Nolvadex.

Groet Smalluser :thumb:

Ik wil je niet beledigen, maar je zou toch wat meer ervaring moeten hebben voor je begint raad te geven. ;)
 
Originally posted by Geoffke


Ik wil je niet beledigen, maar je zou toch wat meer ervaring moeten hebben voor je begint raad te geven. ;)


oooowjee smalluser.

Hij kwam een paar maanden geleden op het board met allemaal wazige vragen en nu wil hij jou de les lezen. Knap hoor. Denk dat jij toch met je jaren ervaring wel weet waar je over praat.
 
nou ja als je geen test wil.. en niet wil spuiten en toch goed wil gaan.. kan je eern kuur nemen met winny en d-bol..

week1-3 d-bol op 50mg
week4-6 d bol op 40mg
week4-8 winny 50mg
week9-11 clomid

zelf vind ik het onzin als je niet wil spuiten.. dus denk er maar eens goed overna.. dit is veel meer belastend voor je lever...
 
Originally posted by Geoffke


Ik wil je niet beledigen, maar je zou toch wat meer ervaring moeten hebben voor je begint raad te geven. ;)

Valt er wat te zeggen... :finger:
 
Originally posted by smalluser




:D Daar is meer voor nodig om me te beledigen Geoffke, wel goed lezen. :D

En een dokter die advies geeft over AAS (ja die bestaan) heeft zelf ook de gebruikservaring niet, maar door er veel over te lezen/research komt hij wel vaak tot een advies. Ookal zijn deze adviezen vaak zwaar ondergedoseerd.

En wat ik post heb ik gelezen op de diverse boards en hier een gulde middenweg uitgetrokken.

En denk ook dat de "kuur" die ik als advies geef geen foute is.

Groet Smalluser :thumb:

Je hebt gelijk, mijn kuur ziet er altijd zo uit. Alleen hogere dosis en sustanon i.p.v enth.
En iedereen hier zegt hier dat sustanon slecht is enz... maar ik vind het nog altijd een goede steroïde. Van enth. kreeg ik altijd steriod fever... :( En met sustanon heb ik dat nooit. Ik kan niet verklaren hoe dat komt.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven