AndroidHealthClinic

Taboe anabolen moet doorbroken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie droom TS, zal alleen nooit gebeuren.
 
ik vind dat alle vuurwapens gelegaliseerd moeten worden.........zelfde stelling

Niet helemaal. Anabolen brengen jezelf schade toe. Vuurwapens over het algemeen niet, ligt eraan wat je plannen zijn natuurlijk. :p
 
Het zal nooit gebeuren. Net zoals hier in Belgie 1/3 van de bevolking voor vlaams belang stemt, maar vlaams belang komt nooit aan de macht.
 
Zoals het nu gaat kost het levens? Wat bedoel je daar mee?

Ik kan geen enkel geval.. jij wel?

Helaas wel. Daarnaast zijn er diverse gevallen bekend maar die nooit publiekelijk naar buiten komen. Bijvoorbeeld als iemand bloedplast zal een persoon dit niet gelijk van de daken schreeuwen. Men hoort alleen de succesverhalen.

Natuurlijk zijn in de professionele bodybuilding ook slachtoffers gevallen.
Of volg het nieuws. Google en gij zult vinden.
http://www.trouw.nl/nieuws/article1387145.ece

Haal de sport uit het louche circuit. Want bodybuilding is een prachtige sport. Beperk het risico wat kan daar verkeerd aan zijn?
 
Helaas wel. Daarnaast zijn er diverse gevallen bekend maar die nooit publiekelijk naar buiten komen. Bijvoorbeeld als iemand bloedplast zal een persoon dit niet gelijk van de daken schreeuwen. Men hoort alleen de succesverhalen.

Natuurlijk zijn in de professionele bodybuilding ook slachtoffers gevallen.
Of volg het nieuws. Google en gij zult vinden.
http://www.trouw.nl/nieuws/article1387145.ece

Haal de sport uit het louche circuit. Want bodybuilding is een prachtige sport. Beperk het risico wat kan daar verkeerd aan zijn?

In het normale leven vallen ook doden, het is niet direct te zeggen dat het door gebruik van anabolica komt.

De extreme belastingen van het lichaam die alle Topsport met zich mee brengt eist soms eerder zijn tol als verwacht was.
 
Ik wil dat het alleen voor mij gelegaliseerd wordt zodat ik de grootste aller tijden word! :mad:
 
Het gebruik van anabolen steroïden met als doelstelling het winnen van spiermassa of kracht is schadelijk voor de gezondheid en geeft een vergroot risico op potentieel dodelijke ziektes zoals kanker en hart-en vaatziekten.

Waarom zouden ze in dit moeten legaliseren?

Deze stelling is helemaal juist. Maar ondanks dit alles en nog veel meer bezwaren die men kan bedenken blijft er een groep over die wenst over te gaan tot gebruik van stimulerende middelen. Waarom deze groep niet begeleiden?
Deze risico's en uitleg hierover behoort ook tot begeleiding.
Dankzij deze professionalisering zouden dus veel mensen al afstappen van dergelijk gebruik.
 
In het normale leven vallen ook doden, het is niet direct te zeggen dat het door gebruik van anabolica komt.

De extreme belastingen van het lichaam die alle Topsport met zich mee brengt eist soms eerder zijn tol als verwacht was.

In het normale leven vallen inderdaad ook doden. Maar we trachten dit te beperken door het nemen van maatregelen. Immers voorkomen is beter dan genezen. Door er snel bij te zijn kunnen mensen veel ellende bespaard blijven.

Topsporters hebben vaak een team achter zich staan die ervoor zorgen dat iemand niet overbelast wordt. Een arts die alles in de gaten houdt.
Desondanks is ook dit niet 100% garantie.
Dit wetende is het dus bijna roekeloos om onprofessionele mensen te laten sporten zonder begeleiding en met de kans dat ze ook nog eens met verkeerde medicatie (gevaarlijke placebo's) te maken krijgen.
 
Er is zat info te vinden over anabolica en het gebruik.
wat denk je van drugs en gerelateerde daarvan, zo kun je overal wel wat mee.

Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat er in roids van bekende merken, zwaar gevaarlijke stoffen zijn gevonden. waar men direct aan overlijd.

onderdosering of een ander anabolische grondstof wel.
 
ik vind dit ook maar een crap 'visie', zoals jij het zelf noemt.
other than that: welkom.
 

Dat kan. Maar waarom precies?

Of bedoel je dat anabolen ook gebruikt kunnen worden zonder jezelf schade toe te brengen? Ik bedoelde natuurlijk dat je met vuurwapens ook anderen schade kunt doen.
 
er is een wereld van verschil tussen mis en gebruik.
Doe het met verstand,laat je checken.

Maatje van mij belde net : had cholesterol van 15.............diana eruit,test halveren...vis eten..........anticiperen op wat je binnenkrijgt voor uitslagen.

Lukt dat niet kappen met die troep.
 
er is een wereld van verschil tussen mis en gebruik.
Doe het met verstand,laat je checken.

Maatje van mij belde net : had cholesterol van 15.............diana eruit,test halveren...vis eten..........anticiperen op wat je binnenkrijgt voor uitslagen.

Lukt dat niet kappen met die troep.

Oh ja maar dit ben ik ook helemaal met je eens. Ik ging in op je stelling meer niet.
 
Kan me wel vinden in TS argumenten


Vrijgeven= controle= beheersbaar=sturing= minder belastbaar voor de samenleving= netto goedkoper


dan dat nu gebeurt, nu tja, nu slik/ spuit je maar wat af, weet jij veel.......achteraf de gevolgen :rolleyes:


Geloof niet dat iedereen de durf heeft om een naald zn reet te duwen en al helemaal niet jongetjes van 16 jr
 
waarom niet legaliseren zodat alles via dokterbegeleiding kan gebeuren?(stuk gezonder voor de meeste)
En je bent nog is zeker van de kwaliteit en zuiverheid van de producten.
 
Het zal nooit gebeuren. Net zoals hier in Belgie 1/3 van de bevolking voor vlaams belang stemt, maar vlaams belang komt nooit aan de macht.
in belgie is alles mogelijk he knikker:D
 
waarom niet legaliseren zodat alles via dokterbegeleiding kan gebeuren?(stuk gezonder voor de meeste)
En je bent nog is zeker van de kwaliteit en zuiverheid van de producten.
dan krijg je doseringen die op de bijsluiter worden aanbevolen en dat is geen vette,voor een testo250mg is dat 1ampulle om de 3 weken daar ben je dan ook niet echt veel mee he:rolleyes:
 
Zal nooit gebeuren, en dat is maar goed ook.

Jongeren roken nou wiet zoals wij vroeger sigaretjes rookte. Om nog foute dingen te doen voor de spanning ga je harddrugs doen. Bij ons was wiet al best spannend.

Ga je het legaliseren gaat elke gek aan de roids.
+1

Discussie is ook al in Allerlei gevoerd geweest. Deze legalisering is uiteraard niet gewenst. AAS zijn wel degelijk zware, schadelijke en potentieel gevaarlijke medicijnen die niet zonder reden enkel op recept te krijgen zijn. Het moet absoluut niet aangemoedigd worden dat elke mafkees die eigenlijk niet wil trainen, maar vooral spieren uit een potje wilt, zomaar bij de apotheker als een doosje aspirine zijn kuur kan gaan afhalen.

Dit hele idee is totaal ondenkbaar en kansloos.

Het is juist goed zoals het nu is: de BB die het uiterste uit hun kunnen willen halen hebben verstand van het vinden van de juiste bronnen en middelen en kunnen dus aan hun middelen geraken. Daar is geen enkel probleem. De noobs moeten er helemaal niet aan beginnen, laat staan dat de overheid die noobs zou moeten begeleiden om dat toch te doen.
 
Ik wil dat het alleen voor mij gelegaliseerd wordt zodat ik de grootste aller tijden word! :mad:
niet klagen he cables,je mag al blij zijn dat je bronnen hebt die goed spul leveren:p
 
Back
Naar boven