XXL Nutrition

Tabs verdelen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dbfbb1

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
325
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Goedendag,

Dit is misschien een stomme vraag maar ik stel hem toch even.

Als je tabs verspreid over de dag in neemt, is het dan beter om in de ochtend de helft te nemen en in de avond de helft. Of is het ook mogelijk om ze in te nemen als volgt:
08.00: 1tab
11.00: 1tab
14.00: 1tab
17.00: 1tab
20.00: 1tab


Ik hoor het graag van jullie.

gr
 
Oke bedankt!
Dit om het lichaam genoeg rust te geven zeker?
 
Wat voor tabs?
En hoe weet je een halfwaardetijd van een stof die niet eens genoemd is.

Anadrol 8 tot 9 uur
Anavar 9 uur
Dianabol 4.5 tot 6 uur
Methyltestosteron 4 dagen
Winstrol 9 uur

etc etc en dan bestaat er nog steeds een hele reeks aan theorieën over wanneer in te nemen .
 
halfwaarde tijd men.

als het gaat om diana/stana

sorry was vergeten te vermelden
 
Anavar, halfwaardetijd is daarvan meen ik 9 uur
 
Nee dat is omdat de halfwaarde tijd van je tabje 8 uur is. dat wil zeggen dan het de eerst 8uur 'X' aantal mg afneemt en daarna afbouwd in je lichaam.
Hoeveel mg neem wil je nemen per dag?
 
40mg per dag ik wil gaan nemen. Misschien dat ik de eerste week ga beginnen op 20mg vanauit daaruit opbouwen naar 40mg.(dit omdat ik 2 maanden geleden ook anavar geprobeerd heb maar toen na 3 dagen last van me buik/lever kreeg)
 
Toen gelijk gestopt
 
40mg per dag ik wil gaan nemen. Misschien dat ik de eerste week ga beginnen op 20mg vanauit daaruit opbouwen naar 40mg.(dit omdat ik 2 maanden geleden ook anavar geprobeerd heb maar toen na 3 dagen last van me buik/lever kreeg)

Toen gelijk gestopt

no way dat je van 3 dagen 40 mg per dag lever problemen krijg
als dat echt zo is heb je serieus een ****ed up lichaam

gebruik je anavar only ofzo ?
dan gaat die 40 mg echt amper iets voor je doen
 
Anavar Only idd.
Me dealer vertelde me dat er meer mensen last van hebben. Die heeft mij voorgesteld om de eerst volgende keer de dosis op te bouwen vanaf 20mg.
 
Anavar op 40mg kan zeker wel wat doen hoor! Merk je dat het niet werkt of het valt tegen dan kan je verhogen naar 60mg of je pakt een zwaardere aas voor je doel einde (bijv winstrol, in neem aan dat je een cutkuur gaat doen met anavar?)
Weet niet hoe jou dagen er uit zijn maar je kunt het beste verdelen in 2x20mg
Bij je ontbijt en avond eten.
Op en afbouwen is niet nodig kerel ;)
 
Oke dan hou ik het gewoon op 40mg niet opbouwen. Ik voelde toen die tijd de 2de dag al die pomp. Ik nam het toen om 10.00 20mg en na het avond eten 20mg. Misschien zat dit iets te vroeg op elkaar.
 
Anavar Only idd.
Me dealer vertelde me dat er meer mensen last van hebben. Die heeft mij voorgesteld om de eerst volgende keer de dosis op te bouwen vanaf 20mg.

jouw dealer
verteld jou dat er meer mensen zijn die last krijgen van hun lever van 40 mg anavar na slechts enkele dagen ?

ennuh waarom als je dan 20 mg zou nemen en daarna overstap naar 40 zou dit minder belastend zijn voor je lever ?

ja als ik 3 liter bier per dag drink dan krijg ik last van mijn lever
als ik nou eerst paar dagen maar 1 liter drink dan kan ik later gewoon 3 liter drinken :sukkeltje:

Anavar op 40mg kan zeker wel wat doen hoor! Merk je dat het niet werkt of het valt tegen dan kan je verhogen naar 60mg of je pakt een zwaardere aas voor je doel einde (bijv winstrol, in neem aan dat je een cutkuur gaat doen met anavar?)
Weet niet hoe jou dagen er uit zijn maar je kunt het beste verdelen in 2x20mg
Bij je ontbijt en avond eten.
Op en afbouwen is niet nodig kerel ;)

ja voor cutten allemaal heel leuk en aardig
of als je gaat bulken dan werkt het inderdaad wel goed als je 50 kilo ofzo weegt
 
Ik snap je punt, bedankt voor alle reacties!
 
Back
Naar boven