AndroidHealthClinic

Tadaaa....

Bezoekers in dit topic

Waanzinig pand man. En ook al is het alleen de bovenverdieping dan nóg is het waanzinnig/

Maar mijn enthousiasme zal wel niet echt zijn he :barf:

Ik weet zelf hoe moeilijk het is en dan hebben jullie nog geluk omdat je ver buiten de randstad woont en gaat wonen. Daar is 10x meer te krijgen in no time vergeleken met hier maar alsnog gefeliciteerd en maak er wat van. :)
 
Waanzinig pand man. En ook al is het allween de bovenverdieping dan nóg is het waanzinnig/

Maar mijn enthousiasme zal wel niet echt zijn he :barf:

Ik weet zelf hoe moeilijk het is en dan hebben jullie nog geluk omdat je ver buiten de randstad woont en gaat wonen. Daar is 10x meer te krijgen in no time vergelekn met hier maar alsnog gefeliciteerd en maak er wat van.

Mwhehe de reactie viel me wat rauw op m'n dak he dat kennen we van jou niet :D Welkom terug iig en van harte dank. Doe je je ouwe bureaustoel trouwens weg? :o
 
Ziet er mega goed uit mensen. Muus en MD, geniet van elkaar en van het huis.......gaat helemaal goedkomen!! Gefeliciteerd.
 
Hehehe nice :) Ik kom nog wel eens wat pilsen drinken als je erin zit. Zorg maar dat het koud staat.
 
Hoe groot is dat huis?

edit: lees net van dbc dat het dus om de bovenverdieping gaat.
 
En waarneer krijgen we een feestje in je nieuwe woning :P hahha gekheid hoor succes!!

xje
 
Aha, geboren in Nijmegen. Altijd goed :D Veel geluk samen in jullie huis
 
Ziet er mega goed uit mensen. Muus en MD, geniet van elkaar en van het huis.......gaat helemaal goedkomen!! Gefeliciteerd.

Dank je wel :kiss: Dat zal allemaal wel lukken denk ik ;)

Hoe groot is dat huis?

edit: lees net van dbc dat het dus om de bovenverdieping gaat.

Groot genoeg voor ons tweeen iig. Ik persoonlijk wou een grotere woning maar dat zat niet in het woningaanbod. Enfin van buiten ziet het er allemaal goed uit. Trappenhuis met marmeren vloer dus ook daar valt niets van te zeggen. Kamers vind ik persoonlijk klein 18 en 20 m2 keuken is dmv een wand afgesloten. Douche komt er nog het beste uit van allen. Wel wc en douche in een maar als duck geweest is, is er een mooi groot raam dat open kan :D
Dus ook hier valt mee te leven. Mega bergruimte + nog een kelder. Voor een jaartje moet dit te doen zijn :) Daarna verder naar het volgende huis ;)


En waarneer krijgen we een feestje in je nieuwe woning :P hahha gekheid hoor succes!!

xje

Jullie houden hier wel van feestjes he :D ?
Misschien komt er nog een house warming party ;)

Aha, geboren in Nijmegen. Altijd goed :D Veel geluk samen in jullie huis

Dat wou ik maar net zeggen ;)
Dank je wel :kiss:

Hertog jan, hoegaarden, jupiler. Allemaal goed ;)

Ik zorg dat ik het in huis heb en dat het koud staat als je komt ;)
 
Back
Naar boven