Fitness Seller

Taekwandoka voor leven geschorst

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
PEKING - De Cubaanse taekwondoka Angel Valodia Matos (+80kg) is zaterdag na het molesteren van een scheidsrechter voor het leven geschorst. ANP Matos werd in Peking in de strijd om olympisch brons gediskwalificeerd nadat hij de scheidsrechter tegen het hoofd had getrapt. Maatregelen De internationale taekwondobond nam direct maatregelen en sloot Matos en diens trainer voor altijd uit van wedstrijden. De coach was ook betrokken bij het incident. Matos stond zaterdag met 3-2 voor tegen de Kazach Arman Tsjilmanov toen de arbiter de partij stillegde. Matos had zich net laten behandelen aan een voetblessure en de leidsman leek de partij in Tsjilmanovs voordeel te gaan beslissen. Beide coaches stormden de mat op en na een verhitte discussie trapte Matos de scheidsrechter tegen zijn hoofd en raakte hij ook een andere official. Hij werd daarop meteen gediskwalificeerd en uit de arena gezet. Bron Telegraaf
1ywh9f.jpg

Niet echt sportief maar toch...

niceeee :D

overdreven straf, staat voor en wordt genaaid door de scheids, normale reactie

Dit kan echt niet door de beugel, een scheidsrechter moet hoe dan ook veilig zijn.

Een hoge boete plus gevangenisstraf koelt hem wel af, al woont hij op de zandbult.

Prima straf. Ik weet niet waar jij vandaan komt maar een scheidsrechter trappen lijkt me nergens normaal.

Tjonge:eek: hij maakt een aardige voltreffer...dat moet hem toch punten opleveren:o:D.

Lol, zoals ik het lees gebruikte hij meer dan de 1 minuut blessurebehandeling die je mag gebruiken en daarvoor werd hij gediskwalificeerd.

Wat zal Fidel Castro ervan vinden, zit ik me af te vragen is niet zo een goede reclame voor Cuba.

Wat een debiel. bye bye en sterkte terug thuis in Cuba.

Who cares wat de omstandigheden zijn... zoiets doe je niet.

+1 om je heen stampen is r0F

Perfecte straf...geen woorden voor. Zo iemand hoort niet thuis op de OS. Klaar.
Naar wat ik gelezen heb, heeft de scheids gewoon volgens het boekje gehandeld. Dat hij daar pissig om wordt is zijn probleem.

Hmm beetje pussytrap... Doe het dan wel goed en trap die scheids KO.

Ik snap niet waarom deze idioot niet gelijk gearresteerd is en vervolgd gaat worden. Dit is gewoon zware mishandeling natuurlijk. Een kogel door zijn hersenpan zal hem goed doen!

Back
Naar boven