AndroidHealthClinic

Take a look at this guys

Bezoekers in dit topic

arnold is een bacoboy in vergelijking met deze beer ;)
 
Op die eerste paar pics die hier gepost zijn is het een freak. Vreemd dat er op die wedstrijdpics niets van terug te zien is. Oke hij is huge en heeft geen lelijke fysiek maar de Jay's Ronnie's en Markussen van nu zijn groter. En zien er "off season" niet zó gestoord groot uit.

How comes ???
 
zijn oude foto's. Sinds hij een paar maanden geleden naar de States is gekomen is hij flink gegroeid.
 
Suicide Sid zei:
Stond vandaag op ergogenics, ze zijn aant speculeren dat ie myostatin blokkers heeft gebruikt.
Wat een eikeltjes zijn dat toch ook op ergogenics... :sad:
Echt triest... :(
 
Denk je dat Luke veel sets doet voor zijn enorme schouders?
 
alleen een beetje jammer dat zijn bovenlijf iets achterblijft als hij die erbij kan trekken en dan vooral zijn armen dan is dat olympia voer die benen zijn echt monsterlijk doet me denken aan die spanjaard van niet zo lang geleden op de olympia die had ook zulke lage harmstrings
 
MightyDuck zei:
Op die eerste paar pics die hier gepost zijn is het een freak. Vreemd dat er op die wedstrijdpics niets van terug te zien is.
How comes ???

Dat is het em juist, op die laatste pic, zo zag hij er vroeger uit, als een doorsnee goede BB'er. Het is mss in het laatste jaar dat hij zo gegroeid is dus mss neemt hij wel "iets" dat slechts weinigen nemen. Coleman zag er vroeger ook niet zo enorm huge uit.
 
An Error Has Occurred!
The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you.

???
 
dat ie zware AS gebruikt is zeker. Hoe is het anders mogelijk om minstens 15 kilo aan te komen in een jaar tijd. Vergelijking tussen de laatste foto en die andere foto's. Zijn hoofd is trouwens ook gegroeid.
 
Tering :eek: wedden dat hij een ster in voetbal is :D
 
BodyLover zei:
Het is mss in het laatste jaar dat hij zo gegroeid is dus mss neemt hij wel "iets" dat slechts weinigen nemen.

Smoothmold zei:
dat ie zware AS gebruikt is zeker. Hoe is het anders mogelijk om minstens 15 kilo aan te komen in een jaar tijd

:sad:
Ik zal jullie sollicitatie brieven aan Koert doorsturen
 
ga je meteen weer in de verdediging Bos.
Zijn toch geoorloofde reacties, als het respect voorop staat dan mag daar best over gepraat worden volgens mij. Jij moet ook toegeven dat zn toename in massa echt ongelovelijk is, terwijl hij toch al een tijdje bezig is.
 
Ja meteen weer, ja.
Speculaties over meer AS en/of nieuwe middeltjes gaat mij een beetje te ver, dus ik zie niet waar het respect voorop staat?
 
@BOS: mss weet jij hoeveel kg hij daar scheelt met zijn wedstrijd in New York? hij is echt wel bruut groot man!
hij heeft wel wat vreemde verhoudingen hier en daar tussen zijn schouders en borst... daarom dat sommige andere delen dan weer feller uitkomen en andere niet.
maarja, dat zijn dingen die die gasten zelf ongetwijfeld ook weten, en je kan er niets aan veranderen.
 
nog iets :D :

hoe reageren die mannen er zelf op om hun esthetiek die ze hadden, zomaar op te geven om beter te knn scoren op pro wedstrijden?
neem bvb victor martinez, die is op zo'n korte tijd zofel bijgekomen dat zijn mooie verhoudingen waar hij om bekend was, compleet verloren zijn gegaan. vinden ze dat dan zelf niet jammer?
 
Op die foto's was hij 279-281 en in NY was hij rond de 254
Op de Ironman volgend jaar probeert hij 260 te zijn
 
hij is huge de next coleman.
 
GoHeavyLifter zei:
nog iets :D :

hoe reageren die mannen er zelf op om hun esthetiek die ze hadden, zomaar op te geven om beter te knn scoren op pro wedstrijden?
neem bvb victor martinez, die is op zo'n korte tijd zofel bijgekomen dat zijn mooie verhoudingen waar hij om bekend was, compleet verloren zijn gegaan. vinden ze dat dan zelf niet jammer?
Victor ken ik niet en kan daar dus niets over zeggen.

Gustavo is zich goed bewust van zijn buik en hij weet dat dat zijn zwakste punt is samen met zijn borst.
Hij weet ook dat hij meer moet poseren om zijn buik onder controle te houden, maar hij geeft toe dat hij dat niet genoeg doet.
Hij is sinds deze maand van Puerto Rico naar Las Vegas verhuisd en is zo dus dichter bij Milos en hoopt hem vaker te kunnen zien en er dus wat aan te doen.

Luke is tevreden, met wat hij tot nu toe heeft bereikt.
 
bestoldschool zei:
Ja meteen weer, ja.
Speculaties over meer AS en/of nieuwe middeltjes gaat mij een beetje te ver, dus ik zie niet waar het respect voorop staat?

Als ik in één jaar pakweg 40 kg zou bijkomen, dan zouden de meeste mensen die mij kennen ook gaan speculeren, een normale reactie lijkt mij.:rolleyes:


Respect is iets wat je moet verdienen en speculeren over wat iemand zou gebruiken is imo niet respectloos.
 
Back
Naar boven