Fitness Seller

Taliban hangen jongen (15) op (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
KABUL - De Taliban hebben een 15-jarige Afghaanse jongen in het openbaar opgehangen omdat die voor het Afghaanse regeringsleger zou hebben gespioneerd.

De radicale moslimstrijders sleurden de jongen uit het huis van zijn ouders en knoopten hem op aan een elektriciteitsmast, aldus een districtsgouverneur in de Zuid-Afghaanse provincie Helmand maandag.

In de provincie Ghasni haalden Taliban een kleermaker op klaarlichte dag uit zijn winkel en onthoofdden hem. Zijn 'vergrijp': hij zou uniformen voor het Afghaanse regeringsleger hebben genaaid, aldus een districtsbestuurder

beesten !
 
kk mongolen, betere woorden zijn voor zulke lui niet te vinden
 
Hier zou men niet zo snel een vijftienjarige ophangen. :D
 
wordt weer eens dat de elite soldiers de boel eens komen opschonen :shoot:
 
bombaderen die hap
 
Als ik de vader was, had ik zeker paar van die talibs afgeschoten, of het gelukt zou zijn kan je nooit zeggen, maar ik zou het zeker geprobeert hebben
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tegen 15 jarige jongetjes voelen ze zich wel stoer. Ze hadden er zeker 30 man voor nodig die elk een geweer droegen en zelfmoordbommen voor moest hij toch nog tegenspartelen waardoor alles misschien ging mislukken. Dikke losers dat het zijn. Vuile aandachtshoeren die kicken op de zieligheid van hun acties. Denken ze nu echt dat ze boven iedereen staan? Ze hebben nog nix bewezen in hun leven, hebben zelfs geen job.. zelfs het woord zielig is wrs nog te hoog gegrepen voor die doelloze wezens die verdoellozen in het niets van de leegte waarin ze zich verduisteren in de bekakte stront van hun eigen uitgescheten hoopje niets waarin ze hopen met hun bestankte opkakkingen toch nog het woord zielig aangegrepen te krijgen.
 
aldus el smurfo
 
tja dat is alles wat ze kunnen onschuldige mensen vermoorden...
 
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.
 
ALLAH AKBAR!!!
 
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen.

haha, om deze scherpte moest ik toch even lachen... :D

Maar ach ja, religie he. Daarmee krijg je het beste in de mens naar boven.
 
Maar ach ja, religie he. Daarmee krijg je het beste in de mens naar boven.


Ik betwijfel het of we zonder religies minder oorlogen en andere geweldsuitspattingen zouden hebben.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
k*t debielen.. laat ze maar eens zonder wapens naar nederland komen.. dbb knokploeg erop af en we slaan die k*t ecto s helemaal de tering in.
 
Ik betwijfel het of we zonder religies minder oorlogen en andere geweldsuitspattingen zouden hebben.

Ooit gehoord van kruistochten, 9/11, Jihad, enz enz enz?
 
Back
Naar boven