XXL Nutrition

Taliban verovert Afghanistan

Users who are viewing this thread

roelof

Cool Novice
Lid geworden
5 sep 2021
Lengte
1m76
Massa
71kg
Waarom zou het uiteindelijk kunnen lukken wat ik zei?

Politiek gezien zou gezegd moeten worden dat er een fout is gemaakt. Met dat de deur openstond zoals die openstond voor immigratie uit bepaalde landen.

Het laatste woord is er misschien nog niet over gezegd volgens sommigen, over het volgende. De morele inzet was wel helemaal goed, maar er blijkt een onoverkomelijk probleem te zijn in de uitvoer. Verder is het ook niet zo dat wat voor andere uitvoer dan ook voor rekening komt van landen als Nederland.

Goed, dus /1: algemene erkenning dat er een fout is gemaakt.

Maar wat dan?

In feite deportatie.

Als mensen die nu hier zijn alleen maar tegenwerken, dan is het einde van het verhaal dat de wet en het verdrag aan de kant staat van hen die vóór deportatie zijn. Omdat, in het geval van een fout zou blijken dat dit te grote gevolgen heeft. Alles zou onmiddellijk dicht moeten, er zou bij wijze van spreken nóóit meer iemand in mogen. Met andere woorden, de morele kant, die wel correct is. Verder, het volk is hier de baas. Het volk heeft hier de uiteindelijke macht. En hoe zaken hier in principe werken, is er ook voldoende ruimte om echt geldige gronden in te dienen. Ik bedoel geen onzin gronden, maar in zo'n geval kunnen zij die dan gedeporteerd zouden moeten worden geldige gronden indienen als die er zijn. Die zijn er in dit geval niet. Maar, om de afmetingen hiervan goed weer te geven. Verder immigratie is niet het enige waar een probleem mee is.

Ik bedoel, zij geldige gronden indienen? Toen met die Turkse president Erdogan, dit was op de televisie. In Nederland konden mensen van Turkse origine hier stemmen in Turkije. Dit was ontzettend smadelijk. Hun reactie lag heel erg in de zin van vóór Erdogan. Met andere woorden (hoe te zeggen) dit betekent dat deportatie wat ik zei geen verkeerde uitspraak is.

Laatst bewerkt:

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%

roelof

Cool Novice
Lid geworden
5 sep 2021
Lengte
1m76
Massa
71kg
Ik zal eens kijken. Maar zover ik weet niet. Of het klinkt niet zo.

Of pasgeleden met evacuatie uit Afghanistan. Één ex-medewerker van Afghaanse origine had de regelneef uitgehangen voor zijn broers. Om te emigreren naar Nederland. Had ie niet de regelneef kunnen uithangen zodat duidelijker was geweest hoe het ligt in Afghanistan? Ik vond het van het begin af aan al raar dat ze nul leger hadden daar. De Taliban, dat zijn hun mensen. Dat zijn hun mensen! Afghanen begonnen zelfs onbeleefd te worden over de aanwezigheid.

En dit in dat nieuwsitem: die familie begint zo van: ,,eikels, dat ik niet op de lijst sta of dat ik er niet doorheen mag''.

Dit betekent ook meer dan één of andere onbeleefdheid die er niet toe doet. Ik ben geen hoer, het land is geen hoer en veel mensen delen deze exacte mening.

En in hun eigen land, Afghanistan of andere landen in die regio ook.

roelof

Cool Novice
Lid geworden
5 sep 2021
Lengte
1m76
Massa
71kg
Ik denk dat het echt hoog en hoog tijd is voor de kijk op zaken van deportatie.

Als dat op de goede manier zo opgebracht wordt. En veel mensen zullen ook nog wel wakker geschud moeten worden erover.

Heel veel keuzes (uit het heel verre en minder verre verleden) staan op de inzichten en belangen van individuen en een verwaarloosbare minderheid. Op zeker moment zal dat gecorrigeerd moeten worden op een doenlijke manier. De vicieuze cirkel echt meer en meer doorbroken.

En het ziet ernaar uit dat die meerderheid zich zo waardig zal moeten tonen om daaraan te beginnen en dat goed te doen.

Laatst bewerkt:

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Uitleveren aan de Taliban in ruil voor fixers, tolken en anderen die voor ons hebben gewerkt.
Denk je nu werkelijk dat Kaag waarde heeft voor de Taliban?

Ik denk dat we een GoFundMe moeten openen om ze te betalen haar op te nemen, misschien van Engelshoven en Ollongren meesturen voor speelgoedfolders met roze AK's en om de ingestorte woningmarkt daar vlot te trekken.

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Denk je nu werkelijk dat Kaag waarde heeft voor de Taliban?
Allen wie je kan verkrachten heeft waarde voor de Taliban. Van een executie weten ze trouwens ook goed een flinke happening te maken.

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Allen wie je kan verkrachten heeft waarde voor de Taliban. Van een executie weten ze trouwens ook goed een flinke happening te maken.
Dan krijgen ze Rob Jetten erbij als dansknaapje.

roelof

Cool Novice
Lid geworden
5 sep 2021
Lengte
1m76
Massa
71kg
O, gaat toch weer verder. Wat mij betreft gelukkig.

Want bijvoorbeeld, ,,lid worden van de Taliban''. Of Moellah Omar erkennen. Die Amir-ul Momineen is, wat bevelhebber over alle gelovigen betekent. Zoals de documentaire die ik plaatste zegt. Dit zou betekenen dat zij alsnog winnen, waar ze faalden met IS. Dus op het moment dat in bijv. landen van Europese origine instemming bestaat, krijgen ze wat ze wilden. Of "wilden" dat was/is een punt waar iets mee is. En dat is zoiets als dat de hele wereld zich bekeert tot de Islam.

Zoiets heeft zich meer voorgedaan. Of iets vergelijkbaars. Ik zeg niet dat dit exact hetzelfde is. In het christelijke geloof was het op zeker punt zo dat, ,,The consecration of Russia to My immaculate heart''. Een exact bevel van Maria. Dat waren bovennatuurlijke openbaringen. Zó serieus te nemen dat de Paus hier uitvoerig bij betrokken is geweest. Het was een voorwaarde voor vrede met Rusland. En daarna is dat ook gebeurd. Er was vóór WO2 ook een heel openbaringsoord, locatie, ik geloof in Joegoslavië. Die nog steeds actief is, en daar werd WO2 voorspeld. Met als reden bepaalde fouten van de mensheid.

Ik schreef dat daar in het Engels omdat bijvoorbeeld zoektermen. Maar ook, soms gaat alles in het Engels. Iedereen wordt een beetje Engels en het Nederlands zegt niet altijd alles meer. Of ermee ingestemd of niet. Zeker in dit geval.

Maar verder ook, al dat geloof waar ik hier nu over begin. Denk niet dat je iets zou moeten veranderen in al die bekende strijdpunten. De erotiek is een bekend voorbeeld. Wat het ook is. Het geloof heeft bepaalde fouten. Omdat er altijd op de eerste plaats mensen voor nodig zijn om iets te zeggen. Of bepaalde dingen zouden gewoon honderden en duizenden jaren fout door kunnen gaan. In de erotiek, zoals gesteld is dat alles zou werken, zitten ook bepaalde fouten. Maar daar ga ik hier niet opin. Er is in de erotiek ook iets veel beters mogelijk waar iedereen oprecht mee in kan stemmen. Dus dat soort dingen zijn nooit reden tot zorg of iets.

Laatst bewerkt:

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Goeie verhaal weer. Gebruik je medicatie?

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Zoiets heeft zich meer voorgedaan. Of iets vergelijkbaars. Ik zeg niet dat dit exact hetzelfde is. In het christelijke geloof was het op zeker punt zo dat, ,,The consecration of Russia to my immaculate heart''. Een exact bevel van Maria. Dat waren bovennatuurlijke openbaringen. Zó serieus te nemen dat de Paus hier uitvoerig bij betrokken is geweest. Het was een voorwaarde voor vrede met Rusland. En daarna is dat ook gebeurd.
Er is discussie over of dit is gebeurt zoals door de Moeder Gods is bevolen.

Dit ligt namelijk nogal gevoelig met de Russisch-Orthodoxe Kerk.

Mentat

Monstrous Giant
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Ik vind dit erg goed verwoord.

Wierd Duk zei het beter in z'n podcast.

Dat de "Pride" - vlag op de Amerikaanse ambassade in Kabul hangt geeft al aan dat werkelijk ieder contact met de realiteit heeft plaatsgemaakt voor politiek correct woke extremistisch wensdenken.

Naar boven