MuscleMeat

tamoxen van pharm-tec (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jhonnyke

Arnold
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
9 sep 2006
Berichten
1.052
Waardering
0
Heeft iemand dit produkt al eens geprobeerd als nakuur?
Hier zit namelijk dezelfde werkzame stof in als in nolvadex->Tamoxencitraat

Tamoxen

1 Serving: 1-2 Capsules

Servings per Item: 90

amount
/serving


Tamoxencitrate
15,2 mg


Zinc (Chelate) equals 15 mg pure Zinc
50,0 mg


*Daily value not established. other ingredients: Cellulose, Gelatine, Magnesium Stearate
 
Pharmtec is crap en een stelletje oplichters dat weet ik wel......:D
 
nee ik heb het nooit gebuikt ma ik weet wel dat het tamoxifen is, dus dat kan je gewoon geruiken als nakuur.
 
Pharm-tec werkt wel degelijk, ikzelf heb primo 17-acetoy genomen en had zeer snel resultaat, de pijntjes en mijn regelmatige schouderblessure waren tijdens de kuur totaal verdwenen. Ook had ik meer kracht, vetpercentage dook omlaag en mijn gewicht ging omhoog. Binnen 1,5 maand was ik 4,6 procent vet kwijt en minimaal 5 kilo aangekomen, wel werd ik de eerste twee weken van deze kuur aardig duizelig en voelde me moe en ziek, een wat hogere bloeddruk en dus snel geirriteerd, echter na deze twee weken ging ik als de brandweer !!. Test die na te lezen zijn op ergogenics wijzen ook uit dat bijvoorbeeld primo 17-acetoxy gewoon de formule is van Primobolan en dat werkt wel.

Als je dit dus koopt, koop je gewoon een anabool en geen pro-hormoon zoals zij hun klanten doen geloven.
 
Pharm-tec werkt wel degelijk, ikzelf heb primo 17-acetoy genomen en had zeer snel resultaat, de pijntjes en mijn regelmatige schouderblessure waren tijdens de kuur totaal verdwenen. Ook had ik meer kracht, vetpercentage dook omlaag en mijn gewicht ging omhoog. Binnen 1,5 maand was ik 4,6 procent vet kwijt en minimaal 5 kilo aangekomen, wel werd ik de eerste twee weken van deze kuur aardig duizelig en voelde me moe en ziek, een wat hogere bloeddruk en dus snel geirriteerd, echter na deze twee weken ging ik als de brandweer !!. Test die na te lezen zijn op ergogenics wijzen ook uit dat bijvoorbeeld primo 17-acetoxy gewoon de formule is van Primobolan en dat werkt wel.

Als je dit dus koopt, koop je gewoon een anabool en geen pro-hormoon zoals zij hun klanten doen geloven.

dus zo doen de pro's het...:rolleyes:
 
Nee,

Pro's eten gewoon een boterham met pindakaas dat zie je helemaal verkeerd, al die vooroordelen :mad:
 
Pharm-tec werkt wel degelijk, ikzelf heb primo 17-acetoy genomen en had zeer snel resultaat, de pijntjes en mijn regelmatige schouderblessure waren tijdens de kuur totaal verdwenen. Ook had ik meer kracht, vetpercentage dook omlaag en mijn gewicht ging omhoog. Binnen 1,5 maand was ik 4,6 procent vet kwijt en minimaal 5 kilo aangekomen, wel werd ik de eerste twee weken van deze kuur aardig duizelig en voelde me moe en ziek, een wat hogere bloeddruk en dus snel geirriteerd, echter na deze twee weken ging ik als de brandweer !!. Test die na te lezen zijn op ergogenics wijzen ook uit dat bijvoorbeeld primo 17-acetoxy gewoon de formule is van Primobolan en dat werkt wel.

Als je dit dus koopt, koop je gewoon een anabool en geen pro-hormoon zoals zij hun klanten doen geloven.

zelfs met echte primo tabletjes denk ik dat je aan het overdrijven bent, want dan ben je eigenlijk plus minus 10kg aangekomen (én 5kg erbij én 4,6%gezakt..). En echte primo-tabs zijn dan nog eens zoveel keer minder effectief dan de primo-injects..

pharmtec is gewoon slecht omdat ze misleidend zijn en niet verkopen wat ze pretenderen. Leuk voor sporters die in een naïve bui deze spullen nemen en dan tegen de dopinglamp lopen. :rolleyes:
 
De tamoxen van pharmtec doet wat het moet doen.
Labtest geeft aan dat het goed is, tevens zelf gebruikt en goede ervaring mee.
 
Vroeg me ook af of dit product echt 'legit' is aangezien ik zelf wat aan't checken ben om mss een h-drol/havoc cycletje te doen en uiteraard wat tamoxifen nodig heb.

Nog mensen met feedback over dit product?
 
Back
Naar boven