AndroidHealthClinic

tamoxifen met Venlafaxine

Bezoekers in dit topic

robbieempel

Novice
Lid geworden
21 okt 2012
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo.

ik had net kuur winstrol 50mg/pd 6 weken en test 10 wkeen 500ml. maar ben na 8 weken gestopt met de test op jullie advies.
ik ben naar de huisarts gegaan met mijn klachten dat allemaal tussen me oren zit . hartklachten, maag/darm, druk hoofd, duizelig enz. en dat komt door mezelf te druk maken en stress, maar ik moet tot deze zondag nog tamoxifen (20mg/pd) nemen. dan heb ik het 4 weken op. maar ik moet vandaag eigenlijk aan Venlafaxine(1 capsule 75grm/pd) beginnen. kan dat samen? is dat niet dodelijk.
en als ik nu zou stoppen met nakuur zou het dan wel kunnen? aangezien ik maar 8 weken heb gekuurt.
gr
 
Laatst bewerkt:
Kan je beter bij de AAS sectie neerzetten..

Overigens kan je inderdaad last krijgen van hartoverslagen, kloppingen, maag/darm als je je te veel druk maakt dan bouw je spanning op.
 
Vraag aan je huisarts of Tamoxifen samen met Venla kan? Je doet alsof wij een diploma hebben van contra indicaties van medicijnen
 
Wat ben jij een slappe labiele homo seg, blijf van de roids af.
en dan nog winstrol? ****ing noob , zijn je gewrichten lekker naar de ruk?

Ik zou gewoon 50mg valium en 100mg oxazepam frontloaden voor je nog een shotje zet , dan ben je niet meer zo onrustig over alle bijwerkingen die je je inbeeld.
 
Wat doet dit medicijn en waarbij wordt het gebruikt?

Venlafaxine lijkt op een groep medicijnen, de serotonineheropnameremmers, ofwel SSRI's. Het regelt in de hersenen de hoeveelheid serotonine. Deze lichaamseigen stof speelt een rol bij emoties en stemmingen. Venlafaxine verbetert de stemming en vermindert angsten.

Venlafaxine heeft ook een lichte invloed op norepinefrine (noradrenaline) en dopamine, twee andere natuurlijke stoffen met effect op de stemming.