AndroidHealthClinic

tamoxifen met Venlafaxine

Bezoekers in dit topic

robbieempel

Novice
Lid geworden
21 okt 2012
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo.

ik had net kuur winstrol 50mg/pd 6 weken en test 10 wkeen 500ml. maar ben na 8 weken gestopt met de test op jullie advies.
ik ben naar de huisarts gegaan met mijn klachten dat allemaal tussen me oren zit . hartklachten, maag/darm, druk hoofd, duizelig enz. en dat komt door mezelf te druk maken en stress, maar ik moet tot deze zondag nog tamoxifen (20mg/pd) nemen. dan heb ik het 4 weken op. maar ik moet vandaag eigenlijk aan Venlafaxine(1 capsule 75grm/pd) beginnen. kan dat samen? is dat niet dodelijk.
en als ik nu zou stoppen met nakuur zou het dan wel kunnen? aangezien ik maar 8 weken heb gekuurt.
gr
 
Laatst bewerkt:
Kan je beter bij de AAS sectie neerzetten..

Overigens kan je inderdaad last krijgen van hartoverslagen, kloppingen, maag/darm als je je te veel druk maakt dan bouw je spanning op.
 
Vraag aan je huisarts of Tamoxifen samen met Venla kan? Je doet alsof wij een diploma hebben van contra indicaties van medicijnen
 
Wat ben jij een slappe labiele homo seg, blijf van de roids af.
en dan nog winstrol? ****ing noob , zijn je gewrichten lekker naar de ruk?

Ik zou gewoon 50mg valium en 100mg oxazepam frontloaden voor je nog een shotje zet , dan ben je niet meer zo onrustig over alle bijwerkingen die je je inbeeld.
 
Wat doet dit medicijn en waarbij wordt het gebruikt?

Venlafaxine lijkt op een groep medicijnen, de serotonineheropnameremmers, ofwel SSRI's. Het regelt in de hersenen de hoeveelheid serotonine. Deze lichaamseigen stof speelt een rol bij emoties en stemmingen. Venlafaxine verbetert de stemming en vermindert angsten.

Venlafaxine heeft ook een lichte invloed op norepinefrine (noradrenaline) en dopamine, twee andere natuurlijke stoffen met effect op de stemming.

Artsen schrijven het voor bij depressie en bij angststoornissen, zoals een sociale fobie, paniekstoornis en posttraumatische stressstoornis.

Het wordt ook gebruikt bij opvliegers tijdens de overgang en bij zenuwpijn.
 
@snipertjex
Rot dag gehad vandaag? Reageer eens normaal man!

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 07:03 ----------

test 10 wkeen 500ml.
gr

:D een halve liter test per week inspuiten en je druk maken over nolva.
Leer rekenen en doseren in mg/week.

Wees verder eens eerlijk naar jezelf; je klinkt alsof je AAS neemt en feitelijk helemaal niet achter dit besluit staat. Als je zo bang bent voor al die sides dan beter niet nemen. Nu wel nolva nemen 20mg ed 4 weken en dan leren van je fouten. Als je je niet fijn voelt bij het idee van anabolen in je lijf dan dit maar nooit meer doen. Heb ooit een keer een log gelezen van iemand die zich 6 weken beroerd voelde door het idee dat hij vergif nam, het idee dat wat hij nam compleet strijdig is met zijn oorspronkelijke doel, door sporten een gezond leven lijden. Hij nam echt het besluit van eens maar nooit meer. Iets voor jou?
 
Het kwam helemaal niet door de kuur mijn problemen, ik loop al anderhalf jaar mt deze klachten rond. Die kuur heeft niks erger gemaakt dan het al is.
Het gaat over andere dingen waar ik ook mede de stress van heb, en had het hier op forum gevraagd en toen raadde ze me aan om te stoppen voor mezelf. En dat kuren er zeker ook niet bij werkt, omdat je toch wel beetje kan nadenken met heel dat anabolen gebruik.

Dus sniper doe maar is even normaal.

Maar weet iemand of het wel samen kan?

Gr.
 
Vraag aan je huisarts of Tamoxifen samen met Venla kan? Je doet alsof wij een diploma hebben van contra indicaties van medicijnen

x 2

beste response dat je gaat krijgen waarsch...
 
x 2

beste response dat je gaat krijgen waarsch...

en nog 1tje erbij. Verder kan ik uit je verhaal niet opmaken of je je huisarts daadwerkelijk verteld hebt dat je gekuurt hebt en nog in je nakuur zit. Anders zou je niet met deze vraag zitten. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je huisarts je een middel meegeeft dat 'dodelijk' zou zijn icm je nakuur. Beter wees je er gewoon open over tegen je huisarts. Hij heeft zwijgplicht en is min of meer verplicht je te helpen. Weet niet zo goed waar je je druk om maakt. Als je huisarts wel weet wat je doet en hij geeft het middel mee, dan zou ik me sowieso niet zo druk maken. Tenzij het een beunhaas is.
 
Dit soort dingen moet je niet vragen op fora, je krijgt dan onozele reacties. Kan wel zeggen dat als je gevoelig bent voor anst of je zit momenteel in een depressie dan zou ik het laten. Kuren kan deze klachten verergeren echter kunnen de medicijnen wel gewoon samen. Doe het alleen als je geen klachten hebt en dus stabiel bent.
Ik slik ook al jaren ssri's en volgens de psychiater die wel tegen anabolen is kunnen deze medicijnen wel samen. Sterker nog er zijn heel veel bodybuilders die geesterlijke klachten hebben vanwege de sport zelf en ook gewoon pro zijn en kuren.
 
Back
Naar boven