Fitness Seller

Tamoxifen (Tamofar)

Bezoekers in dit topic

PassieNPNG

Novice
Lid geworden
26 jan 2017
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Beste lezers,

Ik heb Tamoxifen (Nolvadex) van Tamofar. De houdbaarheidsdatum (experiaton date) is 01/17 (gemaakt op 02/14). Ik wil deze over 6 weken gaan gebruiken. Behoudt de Nolvadex z'n werking (100%) als deze straks anderhalve maand over datum is?

Daarnaast wil ik graag weten of het om echte Nolvadex gaat. Hieronder foto's:
Tamofar Front.jpg
Tamofar Back.jpg
Tamofar side.jpg


Bij voorbaat dank.:flexgrin:
 
Er zit een kras code op. Dus je kan het zelf checken.
Los daar van, ziet alles er uit zoals het hoort. Heb deze ook gehad, en de verpakking zag er exact zo uit. (En de code was legitiem)
 
Ik denk dat we bij hetzelfde 'winkeltje' hebben gekocht. Heb hun erover gemaild en kreeg onderstaande terug:

--

Yes, tamofar has the force 01/2017.

This product you bought. Please look up the invoice you received. On the Internet it is clearly stated. If the product has a shorter expiration period than 3 months, our customers are informed about it. Everything mentioned in the title of the product you are buying.

No worries. There is a protection period of one year. This product is for one year in order. As the time is reduced to only effect. Your product is perfectly fine and you can safely use.

--

En wat ze schrijven is op zich ook mijn ervaring. Tot aan de exp datum behoudt het medicijn 100% werking en daarna zal het hooguit in werking iets afnemen. Bederven zal het in ieder geval nooit.
 
Top, goed nieuws. Thanks voor je research en info!
 
Back
Naar boven