AndroidHealthClinic

Tanji Johnson

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
Deze 28 jarige is half Koreaans en half negroide en doet mee met de IFBB fitness wedstrijden.
Ik vond het wel weer tijd om een inspiratie foto te plaatsen!
Schitterende foto's weer van Bill Dobbins!

DSC_2505_jpg.jpg


DSC_2612_jpg.jpg


DSC_2563_jpg.jpg
 
Kunst...:D heel mooi!

En dude ik heb me 2 potten ryubolic naar je toegestuurd als adres: Bos op het strand 45 . Wanneer ga je nou geld op me karma rekening storten :D
Bedoel help Ryu wel de winter door hoor :D
 
Ben je vergeten dat ik in de Carribean zit?
Duurt wel even voordat ik de potten krijg en jij je karma geld.
 
Mooie fysiek, echt mooi, maar naar mijn mening mogen de benen ietsjes kleiner :D
 
geil hoor... ernstige combo.. hou wel van combos

een ex was half indo en half engels.. ddddaamnz
neis bodie :thumbs:
 
Weer prachtige foto's, kan niet anders zeggen :)
 
Ik vind de bovenbenen toch wel te, vooral bij de eerste foto is dat lelijk.
 
Voel je je soms geintimideert fitnesfanaat ? :D
 
Damn, ze kan me krijgen! Anytime, anywhere! Als je dat maar weet!!!

:thumbs:
 
@Ryu
Eigenlijk wel Ryu, maar niet door die benen, die hoeven voor mij niet (niet zo groot).
 
mmmm
i like her

Jopie
 
PRACHTIG, weer iets om naar te streven :)
 
goed gespierd. spijtig dat ze zo klein is. de meeste vrouwen in die fitnessblaadjes zijn wel goed gebouwd, maar meestal veel te klein. ik denk dat ze meestal ook wel goed gecorrigeerd worden bij de plastich chirurg (liposuctie en borstvergroting).

"prachtig, weer iets om naar te streven": om zulke beenspieren te krijgen, heeft een vrouw toch ook wat AS ondersteuning nodig. dat moet je toch begrijpen.
 
ongetwijfeld, maar ook zonder kun je heel wat bereiken :)

Ciao
 
skydirk zei:
ik denk dat ze meestal ook wel goed gecorrigeerd worden bij de plastich chirurg (liposuctie en borstvergroting).
liposuctie niet, borstvergroting bij 90% wel.
skydirk zei:
"prachtig, weer iets om naar te streven": om zulke beenspieren te krijgen, heeft een vrouw toch ook wat AS ondersteuning nodig. dat moet je toch begrijpen.
??? :rolleyes:
Als je het hebt over de benen van Tanji zoals ze op deze foto's staan, dan zit je er goed naast.
Daar heb je echt geen AS voor nodig om dit te bereiken...
 
ik kan dat toch moeilijk geloven. vooral omdat vrouwen het moeilijker hebben om spieren te ontwikkelen. ik zal niet zeggen dat ze continue gebruikt, maar ik vergelijk ze met de amerikaanse sprintsters in de atletiek, die af en toe een kuurtje gebruiken.
 
Ik ken genoeg vrouwen in mijn familie die sporten en net zulke benen hebben. Geloof me nou dat ze echt niet aan de AS zitten. :laugh:
 
skydirk zei:
goed gespierd. spijtig dat ze zo klein is. de meeste vrouwen in die fitnessblaadjes zijn wel goed gebouwd, maar meestal veel te klein.


ah, eindelijk weer eens iemand die een lange vrouw weet te waarderen :D
 
Back
Naar boven