MuscleMeat

Tanji Johnson

Bezoekers in dit topic

skydirk zei:
ik kan dat toch moeilijk geloven. vooral omdat vrouwen het moeilijker hebben om spieren te ontwikkelen. ik zal niet zeggen dat ze continue gebruikt, maar ik vergelijk ze met de amerikaanse sprintsters in de atletiek, die af en toe een kuurtje gebruiken.
Zeg jij nou dat omdat het voor vrouwen moeilijker is om spieren te ontwikkelen, AS de enige manier is om dit te bereiken?

Of verdraai ik je woorden nu?

Als ik je goed begrepen heb, kunnen alle vrouwen die wat spieren willen hebben maar geen AS willen gebruiken, zich dus weer uit laten schrijven van de sportschool?
 
dat bedoel ik niet. maar er zijn wel limieten. haar buitenkant van de dijen? leg mij is uit hoe zij dat naturel heeft ontwikkeld. het kan misschien zijn, maar ik heb er mijn twijfels over. naturel en op hoog niveau wedstrijden meedoen, bestaat niet. niet in fitness, bodybuilding, atletiek enz...

van mij mag dat allemaal. ik neem af en toe ook is iets. 't is maar dat dames die naturel trainen haar niet als voorbeeld moeten nemen, want naturel zullen ze er zo niet uitzien. dat ze weten dat er limieten zijn.

we kunnen daar natuurlijk nog lang over discussieren. is maar mijn mening.
 
naturel en op hoog niveau wedstrijden meedoen, bestaat niet. niet in fitness, bodybuilding, atletiek enz...
En pro figure atleten gebruiken ook AS volgens jou?
 
Back
Naar boven