AndroidHealthClinic

Tanktopsonline!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat zie ik op jou profielfoto dan??


Ongelofelijk sterke argumenten zie ik weer zeg. Typisch Hollandse zeikerds.
Komt er iemand met een leuk initiatief en dan lekker met z'n alle gaan zeiken.
Dat is een van de redenen dat ik dit forum nog zelden bezoek.
Zo gaat dit dit in het Bodybuilding wereldje en dan nog online als een keyboard warrior reageren met allemaal valse stats onder hun naam.

Persoonlijk hoef ik ook niet mega grote teksten er op, iets subtieler mag wel, dat is slechts een mening.
Maar dat betekend nog niet dat ik het ga afbranden.

En als je het te duur vind ga je toch naar de H&M en zoek je zelf een drukker.
Dan ben je ongeveer € 10,- tot € 12,5 per print kwijt (kwaliteit). Plus je shirtje van €5,-
You do the math.

Weten jullie wat gunnen is?
Gunnen kunnen mensen nl niet als er iets in hun eigen leven dwars zit.
Ontwaken gaat nog een tijdje duren zo te lezen.

Wel eens in de spiegel gekeken... is de manier hoe je hier praat, jou manier van jezelf profileren?

Nou dan wens ik je veel succes in je negatieve cirkel.


Karma is on it's way.
k*t daar kwam je wel snel achter dat me stats nep zijn :(
de enige rede dat ik dit t-shirt heb is dat hij goedkoper was dan een shirt dat niet bedrukt is, en ik de tekst enorm grappig vind omdat dat totaal niet op mij slaat (mensen die me kennen snappen wel waarom)
bedankt voor het succes!

ik vond de reacties zelf ook wel wat negatief, maar ik vind het ook onvoorstelbaar dat iemand een site maakt om 3 soorten shirt aan te bieden.
 
Kom op die persoon is ook net begonnen.
Dus gun hem de tijd om iets op te starten.

Jij bent toch ook begonnen met 1 x opdrukken.

Als we hem nou toejuichen voor zijn initiatief en hem gunnen te groeien met een klein bedrijfje dan motiveert dat voor hem ook om door te gaan.

En toch zeiken mensen over crisis.. Ik snap het niet.
We moeten het met z'n allen doen.

En daarbij support ik als zelfstandig ondernemer liever een andere kleine (beginnende) ondernemer dan een grote keten.
 
wat een vergelijking Silat, maar serieus die site is best nep hoor.

Je mag btw geen reclame maken.
 
k*t daar kwam je wel snel achter dat me stats nep zijn :(
de enige rede dat ik dit t-shirt heb is dat hij goedkoper was dan een shirt dat niet bedrukt is, en ik de tekst enorm grappig vind omdat dat totaal niet op mij slaat (mensen die me kennen snappen wel waarom)
bedankt voor het succes!

ik vond de reacties zelf ook wel wat negatief, maar ik vind het ook onvoorstelbaar dat iemand een site maakt om 3 soorten shirt aan te bieden.

Gast als je nou eens even wacht totdat dit bedrijf opgestart is en goed in de running zit.
Het is tegenwoordig zowiezo lastig iets op te starten.. En dat deze mensen hebben gekozen voor nu nog 3 ontwerpen is toch hun keuze...? Mischien is er nog geen budget voor meer.. Of wilde ze het eerst met 3 proberen. Mij hebben ze gezegt dat er meer in de pijplijn zit..

Wacht dan af. Kun je na een jaar met nog steeds 3 tanktops dan zo`n reactie plaatsen.. :)

Snap je reactie ook wel daar niet van.. Maar dan nog..
 
k*t daar kwam je wel snel achter dat me stats nep zijn :(

En voel je niet aangesproken als je gewoon eerlijk bent over je stats, dan kan ik daar niet over oordelen.

Een groot deel van DBB hier liegt over z'n stats om te imponeren.
 
Kom op die persoon is ook net begonnen.
Dus gun hem de tijd om iets op te starten.

Jij bent toch ook begonnen met 1 x opdrukken.

Als we hem nou toejuichen voor zijn initiatief en hem gunnen te groeien met een klein bedrijfje dan motiveert dat voor hem ook om door te gaan.

En toch zeiken mensen over crisis.. Ik snap het niet.
We moeten het met z'n allen doen.

En daarbij support ik als zelfstandig ondernemer liever een andere kleine (beginnende) ondernemer dan een grote keten.

En als die kleine ondernemer groot is geworden haak je weer af oid? Of hoe moet ik dat zien?
 
Gast als je nou eens even wacht totdat dit bedrijf opgestart is en goed in de running zit.
Het is tegenwoordig zowiezo lastig iets op te starten.. En dat deze mensen hebben gekozen voor nu nog 3 ontwerpen is toch hun keuze...? Mischien is er nog geen budget voor meer.. Of wilde ze het eerst met 3 proberen. Mij hebben ze gezegt dat er meer in de pijplijn zit..

Wacht dan af. Kun je na een jaar met nog steeds 3 tanktops dan zo`n reactie plaatsen.. :)

Snap je reactie ook wel daar niet van.. Maar dan nog..

gast?
wat kan mij het nou verrotten waarom ze maar 3 shirts verkopen. en ik ga niet aan de pijplijn zuigen in de hoop er andere shirts uit te krijgen.
ik snap jouw post ook wel hoor, alleen we begrijpen elkaar niet.

En voel je niet aangesproken als je gewoon eerlijk bent over je stats, dan kan ik daar niet over oordelen.

Een groot deel van DBB hier liegt over z'n stats om te imponeren.

ik doe me op internet altijd kleiner voor dan ik echt ben, daar krijg ik een kick van.

zo af en toe post ik sneller dan dat ik kan denken. misschien is het een idee om daar voortaan wat rekening mee te houden als je een post van me leest. ik neem mezelf niet serieus, en het beste is als anderen dat ook niet doen.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 16:51 ----------

En als die kleine ondernemer groot is geworden haak je weer af oid? Of hoe moet ik dat zien?

nee vlak voordat ie groot is. kwestie van goed timen
 
Goed dat je mijn post ook snapt..

En Gast je sorry.. Is voor mij vaker een beginwoord.. Kerel dan goed mijn exuces..
Maar als je 3 tanktops niks verrot why bother dan..?

Wil je wel begrijpen haha!
 
Laten we anders met z'n allen alle kleine ondernemers steunen, kunnen we uiteindelijk allemaal onder de brug slapen.

Heb echt niets met kleine ondernemingen als deze, survival of the fittest, moet je maar met wat origineels komen en niet met slogans die al 32343x opgezogen en uitgescheten zijn. Succes komt vanzelf als je een gat in de markt hebt gevonden of inventief te werk gaat. Niet door te teren op slogans die niet eens van jezelf afkomen.
 
Goed dat je mijn post ook snapt..

En Gast je sorry.. Is voor mij vaker een beginwoord.. Kerel dan goed mijn exuces..
Maar als je 3 tanktops niks verrot why bother dan..?

Wil je wel begrijpen haha!

ik ben onbegrijpbaar bespaar jezelf de moeite
 
Haha goed dan.. Je snapt wel wat ik bedoel.. ;)
 
Genoeg sluikreclame weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven