XXL Nutrition

Tanktopsonline!!!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
best wel duur seg
 
15 euro voor een tank top duur? Valt wel mee toch. Als je die van gorillawear of wat dan ook wil kopen, of uit amerika wil invoeren ben je zeker het dubbele kwijt.

Maar dit is geen Gorillawear en is ook niet ingevoerd vanuit Amerika

Dus ja, best wel duur
 
Bij H&M koop ik ze altijd voor 4,99 geloof ik en je hebt ze meestal in alle kleuren van de regenboog :)
 
Bij H&M koop ik ze altijd voor 4,99 geloof ik en je hebt ze meestal in alle kleuren van de regenboog :)

Maar zonder dit soort bedrukking:) laten we eerlijk zijn, iedereen loopt in ''gewone'' tanktops. Deze zie je eigenlijk nooit...en aangezien het een kleine shop is zal dat nog wel effe zo blijven ook. (hoop ik:P)
 
Tekst erop niet echt mooi, zie liever stringers in verschillende kleuren en zonder die grote tekst erop :P
 
4,99 bij h&m en dan voor 5,- tekst erop in Amsterdam. Totaal € 9,99

Dus ja site is duur en zal waarschijnlijk niet lang online blijven ;)
 
H&M is ook niet bepaald top kwaliteit laten we daar eerlijk over zijn. @ TS, krijg je ook echte haltershirtjes? Indien ja is mijn interesse gewekt!
 
Als die site niet van TS zelf is, dan is ie wel van zn broer/neef/opa
 
H&M is ook niet bepaald top kwaliteit laten we daar eerlijk over zijn. @ TS, krijg je ook echte haltershirtjes? Indien ja is mijn interesse gewekt!

Haltershirtjes? Zijn dat hetzelfde als stringer tanktops?
 
H&M is ook niet bepaald top kwaliteit laten we daar eerlijk over zijn. @ TS, krijg je ook echte haltershirtjes? Indien ja is mijn interesse gewekt!

De tanktops van H&M zijn van uitstekende kwaliteit. Zeker gezien de prijs ;)
 
hollyshit ik betaal je toch niet voor een tanktop~! ga naar WE koop ER 3 voor 15.- + ze zitten super lekker en gaan SUper lang MEE!
 
Heb er idd voor onder me hemden ook van de WE die elastische.. Zitten geweldig!! @raoul.. Site is idd niet van mij en het is ook geen familie..
Kwam dit op facebook tegen en na wat speuren op hun site.. En aagesien hie wel vraag naar was d8 ik vraags eens naar stringers.. De gene die mij holp zei ja daar gaan we ook mee beginnen.. We zijn net bezig dus beginnen met 3 soorten opdrukking.. Mocht de webshopbaas hier meelezen kan hij zowel met het negatieve als met het postieve wat doen.. Dus mijn idee was alleen om de site even te delen moxht er intresse zijn.. Vooral als ze straks stringers hebben..
 
LOL

Sowieso vind ik de gemiddelde persoon die dit soort hempjes draagt 100% retards.

Train gewoon in een L/XL T-shirt en laat die tanktops voor wat het is.

Tenzij zij je 90kg weegt bij 6%... maar dan nog AUB geen nutteloze teksten op je hempje.

Mijn mening.
 
LOL

Sowieso vind ik de gemiddelde persoon die dit soort hempjes draagt 100% retards.

Train gewoon in een L/XL T-shirt en laat die tanktops voor wat het is.

Tenzij zij je 90kg weegt bij 6%... maar dan nog AUB geen nutteloze teksten op je hempje.

Mijn mening.

Ben ik niet met je eens. Ondanks dat sommige mensen het enorm overdrijven is het heerlijk je pomp niet alleen te voelen, maar ook te zien. Er is niks mis mee dat je het resultaat van je harde trainen in de sportschool wil kunnen zien.

Er is zelfs ooit een onderzoek geweest waarbij is bewezen dat kleding die je spiermassa accentueren helpt om beter te presteren (iets met zelfvertrouwen, testosteron enz enz)
 
LOL

Sowieso vind ik de gemiddelde persoon die dit soort hempjes draagt 100% retards.

Train gewoon in een L/XL T-shirt en laat die tanktops voor wat het is.

Tenzij zij je 90kg weegt bij 6%... maar dan nog AUB geen nutteloze teksten op je hempje.

Mijn mening.

Iedereen moet lekker voor zichzelf weten wat ze aantrekken. En iedereen mag daar weer van vinden wat ze willen. Zeggen dat iemand een retard is vanwege iets wat hij/zij aantrekt zegt natuurlijk meer over je eigen onzekerheid dan wat over de persoon waarover jij zo nodig een mening moet hebben :rolleyes:

/Moraalriddermodus uit
 
Nou mannen mijn tanktoppie is binnen hoor!

En ik moet zeggen dat hij prima bevalt. Ben er gelijk mee gaan trainen en kreeg eigenlijk alleen maar positieve reacties. Mensen snappen ook wel dat je het niet te serieus moet nemen gelukkig:)

De kwaliteit...niks op aan te merken, het lijkt me geen bedrukking die afvalt, even afwachten in de was. Maar tot zover, dik tevreden.
 
LOL

Sowieso vind ik de gemiddelde persoon die dit soort hempjes draagt 100% retards.

Train gewoon in een L/XL T-shirt en laat die tanktops voor wat het is.

Tenzij zij je 90kg weegt bij 6%... maar dan nog AUB geen nutteloze teksten op je hempje.

Mijn mening.

wat een hater

met een tank top trainen geeft 200% meer motivatie.

En juist iemand van 90kg bij 6% heeft geen tank top nodig, die ziet er al bruut uit in een normaal shirt. Maar jij kijkt alleen naar wat andere mensen er van denken aspect en niet zozeer naar motivatie. fail.

negged
 
vind ook dat iedereen zelf moet weten waar ze in trainen... Heb bijvoorbeeld een maat die nooit in tanker traint.. weet ook niet waarom.. Ik train meestal in tanker.. Vind dat wat prettiger.. en motiverend is het zeker.. Tis niet om een beest uit te hangen want dat ben ik niet..
 
LOL

Sowieso vind ik de gemiddelde persoon die dit soort hempjes draagt 100% retards.

Train gewoon in een L/XL T-shirt en laat die tanktops voor wat het is.

Tenzij zij je 90kg weegt bij 6%... maar dan nog AUB geen nutteloze teksten op je hempje.

Mijn mening.

Zou het iets liever brengen:P, maar mee eens
 
15 euro per stuk ook maar, zonder tekst kost zoiets 5 euro en loop je een stuk minder voor lul.

En wat zie ik op jou profielfoto dan??


Ongelofelijk sterke argumenten zie ik weer zeg. Typisch Hollandse zeikerds.
Komt er iemand met een leuk initiatief en dan lekker met z'n alle gaan zeiken.
Dat is een van de redenen dat ik dit forum nog zelden bezoek.
Zo gaat dit dit in het Bodybuilding wereldje en dan nog online als een keyboard warrior reageren met allemaal valse stats onder hun naam.

Persoonlijk hoef ik ook niet mega grote teksten er op, iets subtieler mag wel, dat is slechts een mening.
Maar dat betekend nog niet dat ik het ga afbranden.

En als je het te duur vind ga je toch naar de H&M en zoek je zelf een drukker.
Dan ben je ongeveer € 10,- tot € 12,5 per print kwijt (kwaliteit). Plus je shirtje van €5,-
You do the math.

Weten jullie wat gunnen is?
Gunnen kunnen mensen nl niet als er iets in hun eigen leven dwars zit.
Ontwaken gaat nog een tijdje duren zo te lezen.

Wel eens in de spiegel gekeken... is de manier hoe je hier praat, jou manier van jezelf profileren?

Nou dan wens ik je veel succes in je negatieve cirkel.


Karma is on it's way.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven