MuscleMeat

Tanning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 aug 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
81kg
Ciaou,

Vanaf 1 Oktober 2011 ga ik aan de slag bij een nieuw fitnesscenter, waar je gratis onder de zonnebank kan.
Ik ben nu al van plan om dit zeker te gaan doen, maar niet overdadig i.v.m. het effect wat het op je huid heeft en het verkrijgen van een 'onechte' kleur in de eerste plaats.
Is tannen al schadelijk bij bijvoorbeeld één keer per week of twee keer in de maand, of is dat binnen de perken? Is het uberhaupt altijd schadelijk?
Kortom: wat zou in een tijdsbestek van bijvoorbeeld 3 maanden, een goed aantal keren zijn om te gaan, zonder dat je huid tot aan je knie-en hangt over 30 jaar?

Muchos Gracias.
 
tja waar te beginnen, ik heb het voordeel dat ik bij de zonnebank roodbruin wordt niet van dat geel.. dus bij mij ziet het er natuurlijk uit. het beste dat je kunt doen is er voor zorgen dat je een kleurtje krijgt en dat kan je dan onderhouden door 1 of 2 maal per week eronder te gaan. verder nog een tip, ga zeker ieder jaar naar de dermatoloog voor controle.. kan nooit geen kwaad
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik ga bijna iedere dag 15min onder de zonnebank laatste tijd, boeiend.... zal wel niet helemaal goed zijn maar ik vindt het erg relaxend werken. Begin met 2-3x per week 10min een kleur opbouwen, als je een gewenst kleurtje bereikt heb dan 1x per week ongeveer.

Zonnebanken in jouw fitness center zullen wel wat beter zijn dan de mijne thuis.
 
P-P-P-P-Pauly D

lekker tannen niet teveel nadenken, you only live ones
 
Ik ga bijna iedere dag 15min onder de zonnebank laatste tijd, boeiend.... zal wel niet helemaal goed zijn maar ik vindt het erg relaxend werken. Begin met 2-3x per week 10min een kleur opbouwen, als je een gewenst kleurtje bereikt heb dan 1x per week ongeveer.

Zonnebanken in jouw fitness center zullen wel wat beter zijn dan de mijne thuis.

krijg je beetje kleur met dat ding van jouw?
 
Ja, vooral op me gezicht armen gaan iets langzamer maar scheelt niet veel.
 
en de rest?
 
Hou boxer voor de helft aan, heb nu een indianen streep over me lul hangen die wit is tegenover de rest. Dus resultaat is er al
 
4-5x per week ofzo dan 30min lang. Zweet me eigen helemaal de #%*(*# in, op die glasplaat ligt dan zeker 500ml water. best goeie cardio ook
 
je verbrand tog geen calorien doordat je eronder ligt

je verliest alleen vocht wat er na een glas water weer bij zit
 
Ja maar verlies ook zout, want als het is opgedroogd is heel die glasplaat wit.
 
Ben je nou aan het trollen of wat. Zweten is geen cardio. Zout verliezen ook niet.
 
nee meen ik serieus, mss verkeerd verwoord.... bedoelde meer verlies in dit geval vochtverlies... exuses dan mooiboy.....
 
Vind jij vochtverlies dan een voordeel?
 
Vind jij vochtverlies dan een voordeel?

Gebruik nu 2 maanden crea en ben best nat, naar 30min zonnenbank heb ik me een oongeluk gezweet en zie ik er meteen gelikter uit.

maar ben er toch van overtuigd dat ik ook vet ermee kwijt raak, niet veel maar toch iets.
 
Hmm Als je droog staat vind ik het persoonlijk beter om vocht vast te houden. Dan lijk je wat groter. Vet verbrandt je echt niet met zonnebanken hoor. Het zou miss. kunnen dat je een hogere energy expenditure krijgt door de warmte maar dit zeg ik nu puur hypothetisch dan zou je is op pudmed moeten kijken. Als je een crea wilt waar je geen vocht van vasthoudt moet je is kre alkylyn proberen!
 
ja ik ken het, al geprobeerd probeer af te wisselen. Het is ook geen cardio sessie, maar een paar grammen vet verbrand ik er wel mee, dat is zeker. Zit rond de 13% en vindt wel een chill percentage, liefste wil ik rond de 10 maar dat oogt weer een stuk kleiner.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ik denk dat ik dan maar als een watje één keer per maand ga, aangezien dat is wat volgens dermatologen de max vinden.
Reacties van andere gebruikers als: "gewoon tannen, maak je niet druk", of "je leeft toch maar één keer" zijn leuk, maar als iemand dit tegen hun over té vaak, té vet eten zegt, dan zouden ze daar ook niet op in gaan.

Zou het wel enig effect hebben als ik maar één keer per maand ga, en hoe lang en op welke sterkte zou ik dan moeten liggen? Bij mijn huidige fitness school tan ik meestal 10 - 15 minuten op gemiddelde sterkte.
 
Back
Naar boven