MuscleMeat

Tanning? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
5.972
Waardering
87
Lengte
1m94
Massa
134kg
Hhh
 
Laatst bewerkt:
Bij ons is de volgorde altijd: Zonnebank, de laatste dagen een zelfbruinende lotion en op de wedstrijd zelf een speciale stage-cream bijv. Dream Tan, waar je ook nog eens een kleurtje van krijgt.....
 
Die zelfbruinende lotions, werkt dat een beetje of krijg je kleurverschil en vlekken?
 
Ik, en collega bb die ik ken gebruiken de zelfbruiner van ambre solaire, (perfect bronze). Na drie keer smeren heb je een erg mooie kleur, het geeft niet af en vlekt absoluut niet! Gewoon meerdere dunne laagjes opbrengen met tussenpozen van een uurtje of 12......echt goed spul, koop je gewoon bij de d.a.....het stinkt alleen wel een beetje;)
Na enkele dagen gaat het wel vlekken na het douchen, en ook geeft het dan wat af......niet meer douchen dus!
 
Tanning gebeurt nu vooral met cremes op wedstrijden. Deze zet je de dag van de wedstrijd zelf en was je daarna na een paar douches volledig weg. Je zet ze met de hand of een verfrollertje.
Een andere mannier van tannen is met een spray. Deze zet je van een dag of twee er voren. Na een spraybeurt moet je een drie tot zestal uur wachten voor het zijn definitieve bruine kleur krijgt.
Meerdere beurten voor een donkerder resultaat, eveneens voor de cremes.
De sprayes hebben als nadeel dat ze er op voorhand op staan en ze wat afgaan op de kleding.
Een nieuwe en minder bekende techniek is een soort vochtige doekjes waar je je lichaam moet mee insmeren. Op deze doekjes zit ook een soort creme.
Enkele profs expirimenteren nu ook met tanbrushing. Ja inderdaad met een soort klein pistooltje wordt tan op het lichaam gespoten.
Er zijn ook nog wat ander tanning lotions die ook best te gebruiken vallen. Meestal gaat het hier om een vloeistof die het gelijkaardig effect van de sprays hebben.

Olie wordt gebruikt om meer definitie te geven aan de spieren, die na het tannen wat minder diepte vertonen. Dit is echter niet in alle federaties toegeleten. Opletten met olie want deze kunnen je met de belichting doen weerspiegelen waardoor je juist minder definitie ziet.
 
jongen toch, hij had het over Tannen voor een wedstrijd! niet over gewoon bruinen!:rolleyes:
 
Is er eigenlijk ook ooit een hulk geweest die zich niet zo (in mijn ogen) gay bruin had gemaakt en daadwerkelijk een wedstrijd won?
 
Is er eigenlijk ook ooit een hulk geweest die zich niet zo (in mijn ogen) gay bruin had gemaakt en daadwerkelijk een wedstrijd won?

Nee en das maar goed ook, het is echt geen zicht als je niet voldoende gebruind het podium opgaat!!
 
Wat doen bepaalde gasten op een BODYBUILD forum... pfffff

gay bruin ... ga eerst eens na waarom ze dat doen voordat je zo'n domme vraag stelt.
 
Ik doel meer op neger bruin ipv het gewoon gebruinde.... Sommige gasten overdrijven imo wel enorm wat betreft die tann
 
als jij het beter weet, laat die mensen dan gewoon doen he ;)
je komt er zeker nog! veel succes
 
Zelf doe ik ook een zonnebankje op zijn tijd etc en heb niks tegen wat bijbruinen voor een wedstrijd, maar sommige mensen maken er echt een next level "negerheid" van of zo.... Daar doelde ik voornamelijk op..
 
ja en dat zeg je omdat je er helemaal niets van kent
of wil je je onwetendheid publiek meerdere keren bevestigen?
 
Haha true, ik weet idd niet hoe het in zijn werk gaat en schaam me daar 0,0 voor.... Maar in mijn ogen maakt het niet uit of je je gewoon bijbruint of echt zwart bent? En ipv te gaan haten en alles kan je ook gewoon uitleggen waar het dan precies voor dient ;)? Ik snap dat de structuur van de spieren er beter uitkomt naarmate je bruiner word, geeft meer definitie, maar je hoeft toch niet zo pikzwart te zijn? Vind namelijk die kerels die gewoon er natuurlijk bruin uitzien er mooier uitzien dan dat nep bruine....
 
als jij aanneemt dat die mensen slecht bezig zijn en overdrijven dan hoef ik je toch niets uit te leggen?
en als het vr jou niets uitmaakt waarom zit je hier dan te antwoorden?
zeggen dat jij hier niets over weet is niet haten maar een feit.
en met je naturel 'bruining' ga je nergens geraken op het podium.

het is fijn dat je je niet schaamt om wijsneus te spelen maar hier ga je daar niemand mee overtuigen, integendeel
 
als jij aanneemt dat die mensen slecht bezig zijn en overdrijven dan hoef ik je toch niets uit te leggen?
en als het vr jou niets uitmaakt waarom zit je hier dan te antwoorden?
zeggen dat jij hier niets over weet is niet haten maar een feit.
en met je naturel 'bruining' ga je nergens geraken op het podium.

het is fijn dat je je niet schaamt om wijsneus te spelen maar hier ga je daar niemand mee overtuigen, integendeel

Ik zeg niet dat die mensen slecht bezig zijn, vraag meer om het uitleggen waarom wat ik overdreven vind juist noodzakelijk is? Het maakt me wel uit anders post ik hier niet? Ik ben geen wijsneus lol, ben alleen benieuwd waarom ze er zo "imo overdreven bruin" uitzien.... Dus kun je dit alsnog uitleggen of ga je weer verder met proberen slimmer over te komen dan een ander?
 
Ik zeg niet dat die mensen slecht bezig zijn, vraag meer om het uitleggen waarom wat ik overdreven vind juist noodzakelijk is? Het maakt me wel uit anders post ik hier niet? Ik ben geen wijsneus lol, ben alleen benieuwd waarom ze er zo "imo overdreven bruin" uitzien.... Dus kun je dit alsnog uitleggen of ga je weer verder met proberen slimmer over te komen dan een ander?

ah nu wil je een verklaring waarom er mensen zijn die zich 'pikzwart' 'gay' bruinen?

zoek het zelf uit
 
Back
Naar boven