AndroidHealthClinic

Tanning?

Bezoekers in dit topic

Is er eigenlijk ook ooit een hulk geweest die zich niet zo (in mijn ogen) gay bruin had gemaakt en daadwerkelijk een wedstrijd won?

Ik doel meer op neger bruin ipv het gewoon gebruinde.... Sommige gasten overdrijven imo wel enorm wat betreft die tann

Op het podium schijnt erg fel licht. Doe je niet genoeg bruining op, sta je zo wit als een melkfles op het podium (ook al heb je van nature een bruinere huid). Geen pan en het trekt heel je defnitie naar de maan.
 
als jij aanneemt dat die mensen slecht bezig zijn en overdrijven dan hoef ik je toch niets uit te leggen?
en als het vr jou niets uitmaakt waarom zit je hier dan te antwoorden?
zeggen dat jij hier niets over weet is niet haten maar een feit.
en met je naturel 'bruining' ga je nergens geraken op het podium.

het is fijn dat je je niet schaamt om wijsneus te spelen maar hier ga je daar niemand mee overtuigen, integendeel

Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord op zijn vraag geven, in plaats van nutteloos heen en weer bashen..
 
Thx Kale, ben nog nooit bij zo'n wedstrijd aanwezig geweest en heb daar nooit bij stil gestaan... Is een deel van BB dat niet voor mij van toepassing is, maar was gewoon benieuwd, maar werd gelijk geflamed omdat hij blijkbaar ongesteld is of zo :cool:

Weer wat geleerd :rolleyes:
 
Je kunt natuurlijk ook gewoon antwoord op zijn vraag geven, in plaats van nutteloos heen en weer bashen..

nutteloos vr jou, terecht voor mij
een noob verderhelpen wil ik zeker, maar arrogantie niet

je doet dat goed Kale
 
Ik ben nooit arrogant geweest ;), geen reden toe maar ja..... Als jij dat lekker wilt denken be my guest lol,
zullen we maar weer on-topic gaan? word hier een beetje moe van haha...
 
Hoe doe je dat nou dat tannen etc?

Wordt er nou alleen tanning olie gebruikt of ook nog een andere olie?

Ik hoop dat iemand hier meer uitleg over heeft.

bvd.

Hoe staat het nou met de olie Matthieu?
 
Hoe staat het nou met de olie Matthieu?

Eerst word da tanning aangebracht in meerdere lagen (3 in mijn geval) dan eventueel de olie (pam spray) maar daar moet je mee opletten aangezien dat het ervoor kan zorgen dat je minder hard oogt.
 
Hoe staat het nou met de olie Matthieu?

Lol.. dat ik hier ooit aan gedacht heb ;)

Wel interessante antwoorden.. Maar ik denk niet dat ik ooit nog echte bb-aspiraties zal hebben....
 
Hoe doe je dat nou dat tannen etc?

Wordt er nou alleen tanning olie gebruikt of ook nog een andere olie?

Ik hoop dat iemand hier meer uitleg over heeft.

bvd.

Lol.. dat ik hier ooit aan gedacht heb ;)

Wel interessante antwoorden.. Maar ik denk niet dat ik ooit nog echte bb-aspiraties zal hebben....

:eek: ehhm wat lees ik hier? Gaan we niet alleen voor de sterkste maar ook de mooist gebruinde man van Nederland?

Beetje..... :gay:...... Matthieu? ;) :D
 
Back
Naar boven