AndroidHealthClinic

Tarkan steekt terug!

Bezoekers in dit topic

MacB

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
12.077
Waardering
5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



De 17-jarige rapper Tarkan, die gisteravond een 19-jarige plaatsgenoot neerstak deed dit omdat hij zich gekleineerd voelde. Tarkan zou door het lint zijn gegaan nadat hij tijdens een rapbattle in de Papendrechtse wijk Molenveld werd uitgelachen.

Onervaren

De jongen voelde zich door de lachpartij zo vernederd, dat hij naar zijn moeder rende voor steun. Tarkan had zich, samen met enkele jongeren op een pleintje verzameld voor een rapwedstrijd. Hij werd daarbij gepest om zijn onervarenheid en slecht uitgevoerde rap.

Je moeder

Na uitgelachen te zijn keerde Tarkan terug, samen met zijn moeder. Hierop ontstond een woordenwisseling. "Het slachtoffer riep: Ik heb NIETS tegen je moeder. Ik heb respect voor je moeder," aldus een ooggetuige. Die woorden zijn mogelijk verkeerd verstaan, want Tarkan sloeg door en stak met een mes op het slachtoffer in. In rapkringen ligt het praten over iemands moeder erg gevoelig.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2008/09/steekpartij_na_uitlachen.html
 
was tarkan geen turk??
 
blijkbaar een naam die vaker voorkomt :P
 
Dat steekt he!
 
haha achterlijk rap cultuur. Hoe verzin je het om zogenaamd te gaan "zingen" en elkaar uit te schelden en te vernederen. En dan ook nog zo onsportief de hoek uitkomen en bij je moeder gaan huilen lol. Go get a life. Een retard minder en de ander gaat de bak in. Beter. Het ergste is dat chicks ze diggen :rolleyes:
 
haha achterlijk rap cultuur. Hoe verzin je het om zogenaamd te gaan "zingen" en elkaar uit te schelden en te vernederen. En dan ook nog zo onsportief de hoek uitkomen en bij je moeder gaan huilen lol. Go get a life. Een retard minder en de ander gaat de bak in. Beter. Het ergste is dat chicks ze diggen :rolleyes:
+1.

Die hele rap/gangster cultuur komt mijn strot uit.
 
dat ze elkaar neersteken, als ze mij maar met rust laten

retards
 
Dat ze zichzelf zo serieus nemen, snap je toch niet zeg.
 
IMO is Tarkan een zielepoot die goed is voor poging tot doodslag icm met TBS ( herhaling is vrijwel zeker!)
 
Tja dat krijg je als je heel de dag niks mag vreten....je mes en vork moet je dan maar op een andere manier gebruiken

Ik zie je op het Suikerfeest Tarkan :thumbup:
 
Misschien had het slachtoffer wel wat te véél respect voor Tarkan's moeder... :D
 
o jee, die gast heeft mij ook bedreigd :angstig:
 
Ik moest ook aan de nicht denken. Hij zal veel mannen geprikt hebben
 
haha achterlijk rap cultuur. Hoe verzin je het om zogenaamd te gaan "zingen" en elkaar uit te schelden en te vernederen. En dan ook nog zo onsportief de hoek uitkomen en bij je moeder gaan huilen lol. Go get a life. Een retard minder en de ander gaat de bak in. Beter. Het ergste is dat chicks ze diggen :rolleyes:

+1.

Die hele rap/gangster cultuur komt mijn strot uit.

Dat ze zichzelf zo serieus nemen, snap je toch niet zeg.

Tja dat krijg je als je heel de dag niks mag vreten....je mes en vork moet je dan maar op een andere manier gebruiken

Ik zie je op het Suikerfeest Tarkan :thumbup:

Misschien had het slachtoffer wel wat te véél respect voor Tarkan's moeder... :D

hahaha :roflol:
 
Nicht Tarkan > Rapper Tarkan.
 
haha je moeder !!!!!! Tarkan
 
whuahaha iedereen heeft nu een grote bek over hem, maar als ie voor jullie staat??;)
 
whuahaha iedereen heeft nu een grote bek over hem, maar als ie voor jullie staat??;)

Dan sla ik het licht uit zijn ogen en neuk zijn moeder! (alhoewel....waarschijnlijk zou je je hond nog van zijn moeder afschoppen dus laat dat laatste maar!) :p
 
Back
Naar boven