XXL Nutrition

Tarwe Pof van Euroshopper

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Zoals gewoonlijk moest ik vandaag weer de boodschappen doen :D eerst ff die crap van een slim fast shit voor me ma halen :D en vervolgens mij melk en ontbijtje voor de rest van de week uitzoeken. Loop ik ineens tegen Tarwe Pof van Euroshopper aan. 86.8 gram KH per 100! Bedoel ik krijg brinta echt zwaar klote achter me kiezen. Je kunt die tarwe pof beetje vergelijken met Smackes ofzo met die groene kikker van kelllogs ofzo. Ik weet dat dan deel suiker is omdat er honing bij in zit maar dat kan verder niet veel zijn meen ik. Iemand ze mening hierover? want dan kan ik me brinta skippen naar 50 gram per dag en dan die overige 50 gram brinta vervangen met 100 gram van dit spul. Maar moet ik wel weten of het ook wat goed is :D

Greetz,

Ryu :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja en zoals je ziet op me avatar ben ik al flink aan het bulken :D

het is geen clean food, dus als je met troep wil junken... go ahead.

Hoeveel KH per dag eet je? Hoeveel maaltijden?

ja maar het gaat niet alleen om de KH he hoeveel eiwit zit er in?

bodybuilder0102 zei:
ja maar het gaat niet alleen om de KH he hoeveel eiwit zit er in?

hhmmm... ik denk dat het hem in dit geval alleen gaat om complexe carbs. Brinta, havermout etc neem je in eerste instantie toch ook voor de carbs? Er zit wel een klein beetje eiwit in, maar dat valt naar mijn mening te verwaarlozen...

idd, de kwark eet je ook niet vanwege de kh:)

ga zelf mee met kingnbajams mening..hoe jammer t ook moge klinken:)

denk dat t dus we veel suikers zijn

He DEKSELS!!!!!! ik heb al een oplossing . Neem nu me hoeveel heid brinta over de dag verspreid. Bah die dingen waren best lekker :D

Ryu zei:
He DEKSELS!!!!!! ik heb al een oplossing . Neem nu me hoeveel heid brinta over de dag verspreid. Bah die dingen waren best lekker :D

je zou eventueel wel je brinta erbij kunne eten zodat de suikers minder snel in je bloedbaan komen maar beter is idd havermout...euh brinta:D

hahah LOL :D

Ik eet nu toch elke dag Quaker ... ( geen kans op sponsering dandy ? )

Gewoon met melk in de mikrowijf en dan smullen, vind ik best lekker.

Brinta heb ik nog nooit geëten maar zal toch ongeveer hetzelfde zijn.

Ook tonijn smul ik met plezier op, zelfs lijnzaadolie heb ik geen probleem mee.

Blijkbaar geen moeilijke eter ... :D

Terug
Naar boven