AndroidHealthClinic

Tattoeages als fitness trainer

Bezoekers in dit topic

Pewe

Novice
Lid geworden
29 jul 2017
Berichten
23
Waardering
1
Lengte
1m76
Vetpercentage
10%
Hallo iedereen,

Vraagje ik heb al mijn hele arm getatoeëerd en mijn been en 1tje achter mijn oor en wat op mijn vingers.

Wat vinden jullie dat je als fitness trainer tatoeages kan hebben? Zoals op de handen etc.

Want ik ben zelf namelijk van plan om mijn hand te tattoeren over 2 weken, mijn overweging is dat ik het altijd kan bedekken met makeup.

Graag jullie mening.

Alvast bedankt !
 
Ik was in een keten gaan solliciteren en daar kreeg ik te horen dat de tatoeages op mijn armen en kuit niet samengaan met hun beleid.
Je reinste discriminatie maar het gebeurd nog wel dus.
 
handen zou ik persoonlijk niet doen. Al het andere is enigszins nog te bedekken.
make up gaat je niet helpen en al helemaal niet op je handen.
 
handen zou ik persoonlijk niet doen. Al het andere is enigszins nog te bedekken.
make up gaat je niet helpen en al helemaal niet op je handen.
Tegenwoordig hebben ze speciale make up, bedoeld om tatoeages te bedekken, zelf nooit irl gezien, wel al vaker zien voorbij komen op social media.
 
Tegenwoordig hebben ze speciale make up, bedoeld om tatoeages te bedekken, zelf nooit irl gezien, wel al vaker zien voorbij komen op social media.
Klopt maar of het op handen goed blijft zitten dunno. Daarnaast vind ik een dikke laag make up er niet uit zien. Je ziet het toch en geeft vaak ook af.
 
Klopt maar of het op handen goed blijft zitten dunno. Daarnaast vind ik een dikke laag make up er niet uit zien. Je ziet het toch en geeft vaak ook af.
De nieuwere geven niet af, er zijn tutorials dat van hoe je ervoor kan zorgen dat het niet afgeeft.
 
Klopt maar of het op handen goed blijft zitten dunno. Daarnaast vind ik een dikke laag make up er niet uit zien. Je ziet het toch en geeft vaak ook af.

Ik zie het mezelf niet elke dag doen :P
 
Handen en nek vind ik geen goed idee.
 
De nieuwere geven niet af, er zijn tutorials dat van hoe je ervoor kan zorgen dat het niet afgeeft.
Zelf weten wat je doet. Maar je geeft nu al twijfels aan i.v.m. (toekomstig) werk .
 
Zelf weten wat je doet. Maar je geeft nu al twijfels aan i.v.m. (toekomstig) werk .
Dat valt nog wel mee, heb sws al veel tattoos en ook al op me vingers, en een hele sleeve etc. Kan ik bedekken met lange mouwen en die makeup is alleen hand dan.
 
Ik vind het over het algemeen nogal pauper. Maar aan een PT zou ik niet zo'n hoge eisen stellen dus kom je er wel mee weg.
 
Dat valt nog wel mee, heb sws al veel tattoos en ook al op me vingers, en een hele sleeve etc. Kan ik bedekken met lange mouwen en die makeup is alleen hand dan.
Het ligt eraan wat er belangrijker voor je is.

Of je wilt zo graag PT wilt worden dat je tattoos laat zitten, of je wilt zo graag tattoos dat je het risico gewoon neemt om minder snel aangenomen te worden als PT.

Ik heb zelf een kantoorbaan, allebei m'n armen full sleeves, waarvan 1 kant ook m'n hele hand vol. De andere hand is binnenkort aan de beurt.
Bij m'n huidige werkgever kom ik ermee weg.... stel dat ik hier weg zou gaan dan heb ik waarschijnlijk ook een probleem. Gelukkig zit ik hier voorlopig qua contract, salaris, arbeidsvoorwaarden meer dan prima ;-)
 
Het ligt eraan wat er belangrijker voor je is.

Of je wilt zo graag PT wilt worden dat je tattoos laat zitten, of je wilt zo graag tattoos dat je het risico gewoon neemt om minder snel aangenomen te worden als PT.

Ik heb zelf een kantoorbaan, allebei m'n armen full sleeves, waarvan 1 kant ook m'n hele hand vol. De andere hand is binnenkort aan de beurt.
Bij m'n huidige werkgever kom ik ermee weg.... stel dat ik hier weg zou gaan dan heb ik waarschijnlijk ook een probleem. Gelukkig zit ik hier voorlopig qua contract, salaris, arbeidsvoorwaarden meer dan prima ;-)

Wij van de directie hebben net overleg gehad over aantal werknemers.
Helaas Biomek............
 
Wij van de directie hebben net overleg gehad over aantal werknemers.
Helaas Biomek............
Dit kan altijd gebeuren, ook als je geen tattoos hebt ;-)
 
Back
Naar boven