MuscleMeat

tattoo + anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rodydejonge

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
4 apr 2009
Berichten
82
Waardering
3
Hallo,

ik wist niet in welke sectie dit topic moest , maar verwachtte hier..

Heeft iemand ervaring met gebruik van anabolen, terwijl je al een tattoo hebt .. ?

Ik bedoel .. wordt de tattoo bijv. op armen of schouder niet enorm uitgerekt ?


Alvast bedankt.

Groeten
 
zal hem wel smal zetten hoor,,nee hoor veel verschil zul je niet zien
 
ja heb ervaring.De tattoo rekt zover uit dat het verspreid over je hele lichaam en je bent dus helemaal in kleur, me hele leven is verwoest, ik zit alleen nog maar binnen achter me computer.Noooit doen dus ! :(
 
ja heb ervaring.De tattoo rekt zover uit dat het verspreid over je hele lichaam en je bent dus helemaal in kleur, me hele leven is verwoest, ik zit alleen nog maar binnen achter me computer.Noooit doen dus ! :(


Grappemakers hier
 
pak een elastiekje!
hou het slap/ontspannen..zet er een zin/woord/tekening op.Trek het elastiekje uit et voila!
 
ja dat rekt uit .. maar zal de huid niet mee groeien? ..
 
ja dat rekt uit .. maar zal de huid niet mee groeien? ..

nee zijn in principe pixels die je in de huid zet.
afzonderlijke stippen als het ware.Als je groeit dan gaan ze verder uit elkaar staan!
Daarom zou ik altijd gaan voor een mooi bandje rond je boven arm!:roflol:
 
Vergeet elastiek! Zet een tattoo op je penis in slappe toestand, zorg voor een stijve... en voila!
 
Bekijk foto's van dorian yates of dergelijke, die had ook tattoo's van toen hij nog veel jonger was.

Skinhead tattoo :roflol:
 
ja ik heb 2 tattoo's daarom juist,

heb 3 sterren van mn arm na mn schouder,

en op de binnenkant vn mn bicep iets.


Vandaar de vraag, maargoed we zullen zien..
 
geen last van...maatje van me had wel dat ie bij zijn borst ff iets anders kwam te staan na heel wat kg aankomen
 
Hoi Roy, uit interesse, hoe lang train je al en wat zijn je stats? Verder denk ik dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken over je tatoeage.
 
moet eens gaan chekken bij ying yang hij had eerst een klein visje op zijn rug en door al die anabolen is het ondertussen een reuze vis geworden die zijn gehele rug in beslag neemt,die krijgen ook testosteron toegediend natuurlijk :)
 
Hoi Roy, uit interesse, hoe lang train je al en wat zijn je stats? Verder denk ik dat je je niet zo'n zorgen hoeft te maken over je tatoeage.

Het is rody ;)

ben 21 jaar
1,75
84 kg

train 7 jaar..

2,5 / 3 jaar serieus.
 
Je hoeft je daarvoor zeker en vast geen zorgen te maken. Mijn vriendin heeft er eentje op hare buik en toen ze zwanger was zette de tattoo gewoon mee uit. Zag je geen verschil aan hoor. Het enige dat er kan gebeuren is dat ze wat lichter wordt omdat ze uitzet maar vooraleer jij zo gaat groeien moet er veel gebeuren hoor ;)
 
ja heb ervaring.De tattoo rekt zover uit dat het verspreid over je hele lichaam en je bent dus helemaal in kleur, me hele leven is verwoest, ik zit alleen nog maar binnen achter me computer.Noooit doen dus ! :(



flauwe k*t grappen geen gevoel voor humor
 
Tattoos zijn lelijk, sowieso niet nemen.
 
Ben eerder benieuwd hoe de tattoos eruit zien als je een heel eind krimpt ;)
 
Back
Naar boven