Fitness Seller

tattoo lettertype (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

critmonster

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 aug 2008
Berichten
5.394
Waardering
449
Ik ben van plan om een tekst op mijn borst te laten schrijven, alleen weet ik nog niet zo goed welk lettertype. Ik heb er al wel een aantal mooie gezien, maar ik weet niet hoe dat gaat staan op mijn lichaam. Iemand foto's/suggesties?
 
Wingdings.
 
arial, cursief en onderstreept
 
arial, cursief en onderstreept

Ik wou sarcastisch zeggen 'grappig', maar na je leeftijd te bekijken begrijp ik het. Blijf even weg uit de topics van de grote mensen aub, "leuter".
 
Op dafont.com en dan Gabriel! Erg mooie vind ik zelf
 
Je kan altijd vragen of ze het kleiner kunnen doen met minder franjes?

Het is altijd lastig dat je natuurlijk je eigen tekst niet kan zien op de plaats die jij wil. Maar misschien is dit wel een goed idee ja!
 
Het is altijd lastig dat je natuurlijk je eigen tekst niet kan zien op de plaats die jij wil. Maar misschien is dit wel een goed idee ja!

Je kan het erg makkelijk fotoshoppen! Geen kunst aan. En dan zie je het tenminste gelijk goed... Ik heb ook een plaatje van de gabriel lettertype op een borst. Van zeg maaar net onder de schouder tot de andere schouder in een boog maar krijg hem niet ge-upload zo!
 
Het is altijd lastig dat je natuurlijk je eigen tekst niet kan zien op de plaats die jij wil. Maar misschien is dit wel een goed idee ja!

Vragen staat vrij, die mensen zullen wel ervaring genoeg hebben om te zeggen of het kleiner kan of niet natuurlijk op de plaats waar jij het wilt

Hopelijk geraak je er snel uit
 
Ga naar een studio, laat je adviseren ;) .
 
Je kan het erg makkelijk fotoshoppen! Geen kunst aan. En dan zie je het tenminste gelijk goed... Ik heb ook een plaatje van de gabriel lettertype op een borst. Van zeg maaar net onder de schouder tot de andere schouder in een boog maar krijg hem niet ge-upload zo!

Damn, dat is erg spijtig, is had het graag gezien.

Ben niet zo'n held met PS :roflol: maar ik kan wel eens proberen.

Was jij niet 19?

nee.
 
Wat ga je op je borst zetten Critmonster?
 
Deze lettertype is mooi bruh

n46oo4.jpg
 
Back
Naar boven