Fitness Seller

Tattoo nemen op tren cycle? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hulkony

Novice
Lid geworden
31 mrt 2015
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Goededag, DBB!

Ik heb daarvoor ook eens 1 tattoo sessie gehad (Test-e) ging goed.
Maar is het ook mogelijk om met tren te worden tatted?

:D
 
Waarom niet?
 
inderdaad, waarom niet. Ik heb mijn halve lichaam laten doen toen ik on was
 
Wordt je tatt niet onwijs lelijk dan? Gezien je op een tren cycle zon 25kg vvm aankomt?
 
Afspraak staat. Hoorde wel Is dat je een pomp kon krijgen tijdens het tattoooren vond t ook al bizar dus Ff navragen voor de zekerheid
 
Tren en tattoo's gaat prima samen toch. alles voor die pomp bro.
 
let wel op dat je niet in een emotionele opwelling jezelf helemaal vol laat kalken met hartjes en de naam van je vriendin oid.
 
let wel op dat je niet in een emotionele opwelling jezelf helemaal vol laat kalken met hartjes en de naam van je vriendin oid.

Heb je er veel spijt van?
 
Ik vind dit echt één van de debielste vragen van de laatste tijd. En dat zegt ècht wat.
 
op zich geen al te gekke vraag, trensweats kunnen het genezingsproces in de wegstaan. en lijkt me ook dat je sneller geirriteerd geraakt door de pijn tijdens het tattooeren zelf.
 
Misschien dacht die door bloedverdunning zoals bij alcohol. Echter tren zorgt voor bloedverdikking dus niks aan de hand
 
op zich geen al te gekke vraag, trensweats kunnen het genezingsproces in de wegstaan. en lijkt me ook dat je sneller geirriteerd geraakt door de pijn tijdens het tattooeren zelf.

Ja want door beetje tren word je het groene monster genaamd hulk als die tattoo naalden je wat pijn doen.
Dan ben je echt niet meer te houden en sla je de boel kort en klein.
Elke tattooshop heeft dat toch ooit al op zn minst een keer meegemaakt met al
die tren verslaafde heethoofden...
Zucht......
 
inderdaad, waarom niet. Ik heb mijn halve lichaam laten doen toen ik on was

Dat had je waarschijnlijk niet laten doen als je 'off' was geweest en bij je volle verstand...:D
 
Back
Naar boven