XXL Nutrition

Tattoo op borst (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Morello90

Novice
Lid geworden
5 apr 2013
Berichten
26
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hallo medesporters,

Ik ga in augustus een tattoo laten zetten op m’n borst. Heb er heel veel zin in, maar ben ook wel heel benieuwd naar de pijn. Zijn er hier mensen met een tattoo op die plek? En hoe ervaarde jullie het?

Tattoo duurt 6-8 uur en zal in 1 of 2 sessies worden gezet. Zal een ontwerp worden wat er ongeveer zo uitziet als het onderste plaatje in de bijlage.

50906B11-DF67-4981-BA3F-BCDE9E1B1CFE.png
 
Laatst bewerkt:
Borst is easy (in ieder geval dat vond ik toch). Moet wel eerlijk zijn dat bij mij vooral bovenkant borst is, dus kan niet zeggen hoe het rond de tepel is....
Waarom in augustus al? Zou zelf kiezen voor eind september, zodat ik nog kan genieten van eventueel mooi weer.........
 
Borst is easy (in ieder geval dat vond ik toch). Moet wel eerlijk zijn dat bij mij vooral bovenkant borst is, dus kan niet zeggen hoe het rond de tepel is....
Waarom in augustus al? Zou zelf kiezen voor eind september, zodat ik nog kan genieten van eventueel mooi weer.........

Ja vond je het meevallen? Had een artikel gevonden (http://www.tattoos-hurt.com/tattoo-pain-scale/) waarin staat dat borst juist heel pijnlijk is.

Eind augustus heb ik een afspraak, heb dan nog vakantie :). Heb een baan waarin ik net gekleed moet, dus vind het wel fijn om niet in een warm overhemd te moeten met een pijnlijke ingevette huid haha
 
is het je eerste? Ik heb toentertijd 7,5 uur gezeten. Had meer last op mijn schouder (op het bot).

Ik herken wat je zegt v.w.b. net gekleed zijn. Bedenk je goed dat je met deze tattoo je blouse altijd tot bijna helemaal boven dichtgeknoopt zal moeten hebben.
 
Nee, heb er 1 aan de binnenkant van m’n bovenarm. Die duurde ‘maar’ 2 uur en was op zich wel te doen. Als ik het me goed herinner, is al weer bijna 10 jaar geleden.

Ja dat is niet zo’m probleeM. Stukje zichtbaar kan wel, dat is die ik nu heb met een polo ook en dat accepteert de klant maar:p
 
Binnenkant bovenarm vond ik zelf pijnlijker dan het stuk op mijn borst, maar goed het zal ook wel per persoon verschillen.
Stukje zichtbaar kan wel? Dan kan helemaal zichtbaar (sleeve bijvoorbeeld) ook wel toch? Dit is volgens mij zo'n geval van alles of niets? Ik zorg op mijn werk dat ze het niet kunnen zien, heb er al eens gezeur om gehad.....
 
Deze tattoo gaat ook wel naar het borstbeen toe, daar zit je dicht op het bot. Daarnaast hangt het denk ik ook van je massa af, ik heb geen mega chest (helaas) :grinny:
 
Gewoon ondergaan en erna jezelf trakteren op een biertje....met de benen omhoog op de bank.
 
Hallo medesporters,

Ik ga in augustus een tattoo laten zetten op m’n borst. Heb er heel veel zin in, maar ben ook wel heel benieuwd naar de pijn. Zijn er hier mensen met een tattoo op die plek? En hoe erbarmde jullie het?

Tattoo duurt 6-8 uur en zal in 1 of 2 sessies worden gezet. Zal een ontwerp worden wat er ongeveer zo uitziet als het onderste plaatje in de bijlage.

Bekijk bijlage 457264

Dat is per persoon echt heel verschillend. Ik moest echt op mijn tanden bijten tijdens het zetten van mijn borsttattoo. Echter, op mijn ribben had ik bijna geen pijn, terwijl dit toch 1 van de pijnlijkste plekken is voor een tattoo.

Is dit je eerste tattoo? Dan lijkt mij dat een goede tattooeerder je goed begeleidt. Zo heeft mijn tattooeerder bij mijn eerste tattoo een eerste lijn getrokken om mij aan het gevoel te laten wennen.
 
Al die artikelen over pijn matchen niet met mijn ervaring. Borst was easy, binnenkant bovenarm is inderdaad al vervelender. Enige irritante stukje was sleutelbeen, maar meer dan irritant was het ook niet. Voorbeelden van pijnlijk was voor mij ribben / zij, heup, oksel en hele onderbeen, maar vooral de enkel en achillespees. Ik was bang voor binnenkant bovenbeen, maar dat was easy na onderbeen, zelfs richting schaamstreek. Net zoals bil volgens die artikelen pijn doet, maar voelde er niets van.
 
Dat is per persoon echt heel verschillend. Ik moest echt op mijn tanden bijten tijdens het zetten van mijn borsttattoo. Echter, op mijn ribben had ik bijna geen pijn, terwijl dit toch 1 van de pijnlijkste plekken is voor een tattoo.

Is dit je eerste tattoo? Dan lijkt mij dat een goede tattooeerder je goed begeleidt. Zo heeft mijn tattooeerder bij mijn eerste tattoo een eerste lijn getrokken om mij aan het gevoel te laten wennen.
2e tattoo, heb er ook eentje op binnenkant van m’n bovenarm. Verschilt inderdaad heel erg per persoon, en zal ook zeker doorbijten, maar ben wel heel benieuwd naar de ervaring van anderen. Want in alle eerlijkheid vind ik het toch wel heel spannend haha
 
Al die artikelen over pijn matchen niet met mijn ervaring. Borst was easy, binnenkant bovenarm is inderdaad al vervelender. Enige irritante stukje was sleutelbeen, maar meer dan irritant was het ook niet. Voorbeelden van pijnlijk was voor mij ribben / zij, heup, oksel en hele onderbeen, maar vooral de enkel en achillespees. Ik was bang voor binnenkant bovenbeen, maar dat was easy na onderbeen, zelfs richting schaamstreek. Net zoals bil volgens die artikelen pijn doet, maar voelde er niets van.
Klinkt alsof je er flink wat hebt :thumbs:. Ben heel benieuwd, maar als ik lees dat velen het ook mee vinden vallen geeft dat toch goede hoop haha
 
Eentje maar, werk richting een half body suit :)

Maar ben ooit begonnen op borst en dat was echt de makkelijkste.
 
Eentje maar, werk richting een half body suit :)

Maar ben ooit begonnen op borst en dat was echt de makkelijkste.

Dikke chest zeker? Dat zal ook wel schelen denk ik. Ik heb wel wat chest, maar zeker niet veel bijzonders. Zit je eerder op bot ipv spier denk ik
 
Al die artikelen over pijn matchen niet met mijn ervaring. Borst was easy, binnenkant bovenarm is inderdaad al vervelender. Enige irritante stukje was sleutelbeen, maar meer dan irritant was het ook niet. Voorbeelden van pijnlijk was voor mij ribben / zij, heup, oksel en hele onderbeen, maar vooral de enkel en achillespees. Ik was bang voor binnenkant bovenbeen, maar dat was easy na onderbeen, zelfs richting schaamstreek. Net zoals bil volgens die artikelen pijn doet, maar voelde er niets van.

Het verschilt echt per persoon inderdaad, ik had bij ribben dat het pas na 4 uur gevoelig werd, binnenkant arm, keel, nek helemaal geen pijn. Enige echte pijn bij mij was knie, knieholte, enkel knobbeltje en achillespees. Elleboog een heel klein beetje. Er is echt geen pijl op te trekken als je ervaringen van anderen vraagt wat je kan verwachten aan pijn
 
Wat de borst betreft geen idee maar ik kan je uit ervaring vertellen dat een hakenkruis op je piemel zetten best wel pijn doet.
 
Heb binnenkant van me arm vol zitten buitenkant ook was niet fijn.
Daarna begonnen aan borst, ik kan je vertellen zou nooit meer willen gaan. Die pijn bij mij was echt next level. Maar zoals je leest is het bij iedereen anders. Ik vond het ver uit de pijnlijkste plek.
 
Back
Naar boven