MuscleMeat

Tattoo op pols

Bezoekers in dit topic

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
894
Waardering
1
Hey iedereen, ik ben van plan een tattoo te zetten op men pols. Maar ik heb een vraag, ik heb namelijk nogal smalle polsen, als ik deze tattoo binnenkort laat zetten en ik mijn polsen nog wil trainen na het zetten van deze tattoo, zal die dan zeer fel uitrekken? Heeft iemand hier ervaring mee ofzo toevallig? Alvast bedankt.
 
Hey iedereen, ik ben van plan een tattoo te zetten op men pols. Maar ik heb een vraag, ik heb namelijk nogal smalle polsen, als ik deze tattoo binnenkort laat zetten en ik mijn polsen nog wil trainen na het zetten van deze tattoo, zal die dan zeer fel uitrekken? Heeft iemand hier ervaring mee ofzo toevallig? Alvast bedankt.

polsen trainen ???
 
Ik denk persoonlijk niet dat het mega veel zal uitrekken, beetje uitrekken zal misschien wel gebeuren maar geen super zichtbaar verschil denk ik.

Maar weet je wel zeker dat je een tattoo op je pols wil?
Het is wel een vrij zichtbare plek en aangezien ik zie dat je pas 17 bent kan dit nog wel eens een obstakel leveren in eventuele sollicitaties.

Maar ik weet niet wat voor een soort werk je later wil doen :)
 
polsen trainen ???

Ja met een wrist ball of iets dergelijks.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------

Ik denk persoonlijk niet dat het mega veel zal uitrekken, beetje uitrekken zal misschien wel gebeuren maar geen super zichtbaar verschil denk ik.

Maar weet je wel zeker dat je een tattoo op je pols wil?
Het is wel een vrij zichtbare plek en aangezien ik zie dat je pas 17 bent kan dit nog wel eens een obstakel leveren in eventuele sollicitaties.

Maar ik weet niet wat voor een soort werk je later wil doen :)

Ik weet zelf ook nog niet wat voor werk ik zal gaan uitvoeren :p maar ik kan er nog altijd eventueel een horloge rond dragen als ik op sollicitatiegesprek moet..
 
polsen trainen zal geen massa bouwen denk ik, meer kracht en de soepelheid:)
 
Jij kent het verschil tussen een pols en een onderarm niet :roflol:
 
Jwl mah ik heb er gwn geen idee van eigelijk als men pols nog fel zal uitrekken gedurende de volgende jaren.
 
van tottoo's krijg je aids

:yarly:
 
1) Pols is bot
2) Bot rekt/vergroot niet
3) Je polsSPIEREN zitten vast op je onderarm, DAT kan vergroten maar komt dus niet in de buurt van je pols
 
Uw polsen blijven gelijk... Gaat alleszins geen 5cm schelen op de rest van uw leven.
 
Je pols zal alleen nog groeien als je hem 24x hebt doorgesneden, maar da is je tattoo ook verprutst.
 
Ja met een wrist ball of iets dergelijks.

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:54 ----------



Ik weet zelf ook nog niet wat voor werk ik zal gaan uitvoeren :p maar ik kan er nog altijd eventueel een horloge rond dragen als ik op sollicitatiegesprek moet..


Als je gaat solliciteren trek je een pak aan... Maargoed, als je met zo'n lompe reactie komt zul je wel niet in een sector gaan werken waar ze 1. verwachten dat je in pak verschijnt en 2. geen punt maken van een zichtbare tattoo!
 
Hey iedereen, ik ben van plan een tattoo te zetten op men pols. Maar ik heb een vraag, ik heb namelijk nogal smalle polsen, als ik deze tattoo binnenkort laat zetten en ik mijn polsen nog wil trainen na het zetten van deze tattoo, zal die dan zeer fel uitrekken? Heeft iemand hier ervaring mee ofzo toevallig? Alvast bedankt.

Doe het niet, tatoeages zijn voor de onderste laag van de bevolking.
 
Als je gaat solliciteren trek je een pak aan... Maargoed, als je met zo'n lompe reactie komt zul je wel niet in een sector gaan werken waar ze 1. verwachten dat je in pak verschijnt en 2. geen punt maken van een zichtbare tattoo!

ik denk dat als ze mijn auto zien dat ik dan al voor de helft ben aangenomen hoor xD
 
Waarom zou je een tattoo nemen op je pols? ???
 
Back
Naar boven