Fitness Seller

tattoo zetten appelsap drinken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

specialpaint

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 feb 2009
Berichten
3.320
Waardering
478
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
heren bb-ers

ik krijg voor m.n verjaardag van mijn dochters een tattoo dit word een
schakelketting met naamplaatjes rond mijn nek dit zal wel gevoelig zijn
maar dat hoort erbij ..

mijn vraag ik hoor en lees dat als je appelsap drinkt voor de tattoo gezet word dit je bloed dikker maakt en minder bloedt er zijn hier leden zat met
tattoo.s wat is jullie ervaring hiermee ?? of is er iets anders beter ??

foto.s plaats ik als hij klaar is

gr. hardcore opa
 
Als je een beetje man bent doet een tattoo zetten helemaal niet zo veel pijn. Ik had er in ieder geval veel meer van verwacht. Heb op 3 plaatsen een tattoo en nooit echt last gehad van pijn.
 
Hangt ervan waar je deze zet ene plek is gevoeliger dan de andere , helaas heb ik er geen op de plaats waar jij een gaat zetten. het appelsap drinkn zou ik niet doen persoonlijk wel zeker geen alchocol ( verdunt je bloed.) neem iets mee met wat suiker voor als het lang duurt. en als je ligt erbij kom rustig omhoog . de pijn valt goed mee. hangt wel af van artiest tot artiest de gene waar ik nu ga stekt die ze wel wat harder maar hij is wel een kei in zen vak. Ik wens je een fijn tattoo moment :) en hopelijk wordt die mooi. Mag ik ook vragen waar je deze laat zetten ? expect the worst and feel nothing :D
 
Dit zou idd helpen, maar zelf hèb ik het niet gedaan. Stukje van m'n sleeve loopt over mijn nek en was niet zo heel gevoelig, (sleutelbeen is erger..)
 
Als je een beetje man bent doet een tattoo zetten helemaal niet zo veel pijn. Ik had er in ieder geval veel meer van verwacht. Heb op 3 plaatsen een tattoo en nooit echt last gehad van pijn.

ben niet bang voor de pijn daar kick ik wel op zeker met een tattoo zetten heb er al 2 maar gaat om het bloeden minder te maken

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 23:18 ----------

Dit zou idd helpen, maar zelf hèb ik het niet gedaan. Stukje van m'n sleeve loopt over mijn nek en was niet zo heel gevoelig, (sleutelbeen is erger..)

haha word een ketting dus 2 keer over sleutelbeen maar de kick en adrenaline maakt het goed en zeker dat ik hem krijg van mijn dochters op
m.n 50e verjaardag ga hem echt overal showen trotse vader
 
Ik kreeg cola aangeboden in de shop zodat je veel suiker binnenkrijgt. Nog nooit gehoord dat appelsap speciaal goed zou zijn, maarja veel suiker kan nooit kwaad. Verder is het niet echt pijnlijk.
 
haha word een ketting dus 2 keer over sleutelbeen maar de kick en adrenaline maakt het goed en zeker dat ik hem krijg van mijn dochters op
m.n 50e verjaardag ga hem echt overal showen trotse vader

Ik heb er al een aantal uur opzitten, en na 3uur aan een stuk tattoeren wordt het wel taai. Maar zo lang gaat het bij jou wss niet duren. Succes!
 
Zolang je geen bloedverdunners neemt of alcohol zal je wel niet al te hard bloeden.
Ik herriner me dat de tekening zetten geen pijn deed maar daarna het kleuren van grote oppervlakten toch wel.
In het begin zette hij de snelheid van zijn naald ook traag om eerst wat te wennen.
 
Zolang je geen bloedverdunners neemt of alcohol zal je wel niet al te hard bloeden.

dus GEEN ibuprofen asperine oid tegen pijn. Alleen een paracetamol mag.
 
Ik heb er al een aantal uur opzitten, en na 3uur aan een stuk tattoeren wordt het wel taai. Maar zo lang gaat het bij jou wss niet duren. Succes!

hij heeft er 3-4 uur voor gereserveerd moet alles free-hand worden allemaal
ronde schakels geen alcohol pijnstillers etc. weet ik ging mij erom dat ik
heb gehoord en op google staat het ook dat appelsap je bloed dikker maakt
is wel makkelijker werken denk ik

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 15:20 ----------

dus GEEN ibuprofen asperine oid tegen pijn. Alleen een paracetamol mag.

ymir ik neem nooit niks tegen de pijn de kick en adrenaline verdoven mij al zat weet wel dat je nek en sleutelbeen gevoelig zijn .

ik train niet meer dus het is allemaal wat soepeler daar hahaha
 
Mijn bovenlichaam en nek en hals zitten vol.

Ikzelf had de meeste pijn bij mijn lever en ribben buik en achter op mijn rugggraat ernaast dan.

geen alcohol drinken das het enigste wat ik weet en ken ervan.
 
Als je een beetje man bent doet een tattoo zetten helemaal niet zo veel pijn. Ik had er in ieder geval veel meer van verwacht. Heb op 3 plaatsen een tattoo en nooit echt last gehad van pijn.

Serieus? Dit bericht is toch de belachelijk voor woorden.. Op welke plek heb jij je plakplaatjes dan? Je pols , je onderarm , en je bil?

Er zijn zoveel plaatsen waarbij het ontzettende pijn kan doen en dit heeft ook met je vetpercentage te maken!

Geen alcohol drinken in de 24uur ervoor is een tip.

En inderdaad een uur van tevoren een glas appelsap drinken zorgt ervoor dat je bloed iets dikker word en is daardoor makkelijker werken voor de tekenaar ;)
 
Moet zeggen heb niks speciaals gedaan voor me tattoos..

Gewoon laten zetten.
Heb er een op me rechter borst.. Deze tekst loopt een stuk door naar het borstbeen. Dat is een pijnlijker gedeelte.. Maar het valt reuze mee.
Inderdaad geen alcohol drinken zoals hotstuff zegt..
 
Wat en waar is voor ieder mens anders. Ikzelf ben een tattoo verslaafde en tattoo artist for the record. Geloof niet in verhaaltjes, ieder mens reageerd anders op een tatt. Heb nimmer problemen ondervonden met het zetten ervan en ook het krijgen ervan.

Wat zeker helpt, maar meer voor het zetten, zorg dat je goed (echt goed) gegeten hebt). Gun na het zetten je lichaam zeker 2 weken rust. Dat bevordert het herstel van je huid. Het bovenste laagje van je huid wordt aangevallen, bij veel kleurwerkt blijft er zelfs weinig van over (vandaar het brandblaar pijntje erna). Ook het "settelen" van de inkt vraagt tijd. Betekend ook weer niet dat je stil hoeft te zitten maar ga niet tot failure.

Beste remedie en ook traditie alhier tijdens het zetten: goed eten en bier en absint tijdens het zetten en lazerus worden erna. Dan ramadan.

succes en laat ons zien wat de artist ervan gemaakt heeft

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:07 ----------

vergeet ik te vermelden, maar je bloed dikker maken heeft geen zin. Het rode wat je ziet tijdens het plaatsen van de tatt is het beetje wat zit in de huid onder je opperhuid, staat dus los van wat er door je aderen stroomt. Naald gaat nooit meer dan een fractie onder je huid. Overigens is voor het zetten alcohol geen aanrader, tegen de tijd dat ie gezet wordt zit dat onder je huid. Tijdens het zetten zuipen, genieten en denken aan waar die tatt voor staat. Belangrijker toch
 
Wat en waar is voor ieder mens anders. Ikzelf ben een tattoo verslaafde en tattoo artist for the record. Geloof niet in verhaaltjes, ieder mens reageerd anders op een tatt. Heb nimmer problemen ondervonden met het zetten ervan en ook het krijgen ervan.

Wat zeker helpt, maar meer voor het zetten, zorg dat je goed (echt goed) gegeten hebt). Gun na het zetten je lichaam zeker 2 weken rust. Dat bevordert het herstel van je huid. Het bovenste laagje van je huid wordt aangevallen, bij veel kleurwerkt blijft er zelfs weinig van over (vandaar het brandblaar pijntje erna). Ook het "settelen" van de inkt vraagt tijd. Betekend ook weer niet dat je stil hoeft te zitten maar ga niet tot failure.

Beste remedie en ook traditie alhier tijdens het zetten: goed eten en bier en absint tijdens het zetten en lazerus worden erna. Dan ramadan.

succes en laat ons zien wat de artist ervan gemaakt heeft

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 20:07 ----------

vergeet ik te vermelden, maar je bloed dikker maken heeft geen zin. Het rode wat je ziet tijdens het plaatsen van de tatt is het beetje wat zit in de huid onder je opperhuid, staat dus los van wat er door je aderen stroomt. Naald gaat nooit meer dan een fractie onder je huid. Overigens is voor het zetten alcohol geen aanrader, tegen de tijd dat ie gezet wordt zit dat onder je huid. Tijdens het zetten zuipen, genieten en denken aan waar die tatt voor staat. Belangrijker toch

tattoo is al gezet had wel appelsap genomen weet niet of het hielp maar weinig bloed heb zeker goed gegeten en tijdens ook drinken en eten pijn viel erg mee... alleen de naamplaatjes op mijn borst deden echt pijn ..
het is nu 3 weken geleden is goed genezen ..geen korstjes niets ..over 2
weken terug controle en wat extra.s erbij ..volgend project moet ik nog
even lang voor sparen maar dat worden de portretten van mijn dochters
op mijn rug ..heb vernomen dat ..bianca in hilversum erg goed is maar heeft een lange wachtlijst ..

ps. van een collega die ook veel tattoo.s heeft heb ik de tip gehad om op
gevoelige plaatsen ...emla.. creme te gebruiken schijnt je huid te
verdoven voor een aantal uur ..

gr hardcore opa
 
Bianca's Tattoo Solution (idd Hilversum) heeft terecht een goede naam. Lange wachtlijsten tref je vaak bij goede tattoeërders. Ikzelf ben er een keer of 5 geweest, wel niet door Bianca zelf getatt maar door iemand die er nu helaas niet meer werkt. Een aanrader.
 
Ik ga mn vader ook een tattoo geven voor zn verjaardag denk ik :) Ben benieuwd hoe die reageert

Emla crema zit lidocaïne in is een bekend plaatselijk verdovingsmiddel
 
Bianca's Tattoo Solution (idd Hilversum) heeft terecht een goede naam. Lange wachtlijsten tref je vaak bij goede tattoeërders. Ikzelf ben er een keer of 5 geweest, wel niet door Bianca zelf getatt maar door iemand die er nu helaas niet meer werkt. Een aanrader.

dank je man ga het thuis overleggen . mijn collega gaat ook is pas volgend jaar aan de beurt ga eens contact met haar opnemen ..

ps. weet je wat ik het moeilijkste vind ?? als je portretten van je kinderen
wilt welke leeftijd moet je dan doen ?? ze zijn nu 15 en 20 jaar
als baby zijnde of later dat vind ik echt moeilijk
 
Back
Naar boven