XXL Nutrition

Tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nico

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2003
Berichten
361
Waardering
0
vandaag om 3 uur ga ik een tattoo laten zetten,teminste de lijnen en een beetje in kleuren, als het goed is hij daar 3 uur mee bezig dan moet ik nog een keer terug komen om de rest in te kleuren,ongeveer 4 uur.

ik heb er al 1 op mijn rechter boven arm daar is hij 5 uur aan een stuk mee bezig geweest de eerste 3 ging wel het 4de uur werd minder en het 5de uur was toch wel pijnlijk dus hoop dat het nou het verdeelt is wat minder pijnlijk is:D

maar ja.. wie mooi wilt zijn moet pijnleiden zeggen ze:(

als hij er volledig op zit gooi ik wel wat foto's op het baord,laat dan ook wel zien hoe de vorm op dat moment is,ben aan het cutten en gaat wel de goeie kant op.

ik ben erg slecht met de computer dus als jullie me even uit willen leggen hoe dat gaat dan moet het wel lukken,de foto's worden met een digitale camera gemaakt.

groetjes
 
succes, en ben benieuwd naar de foto's
 
Heeft er al iemand een tatouage in zijn gezicht? Volgens mij wordt dat de komende jaren de nieuwe trend. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om de mafketel uit te hangen!
 
ben dinsdag terug geweest om wat te laten bijwerken aan mijn tatoo, blijft toch een waardeloos gevoel. Ben benieuwd naar de jouwe, succes
 
hmm tattoos ik weet niet vind het niet echt wat...

maar bij je digicam moet wel een handig boekje zitten waar alles precies instaat....

Is tegenwoordig altijd zo dus...

Kun je wel op internet wat gaan lezen maar de werking zal per digicam toch verschillen, dus zou ff boekje gaan lezen
 
Ik vind het best mooi om te zien een tatouage. Alleen zelf zou ik er niet zo snel een nemen aangezien het voor levenslang ook is. En als je wat ouder bent en je huid iets minder strak (zal bij een bb'er wil wat langer duren toch?) is ie minder mooi.
 
mijn beslissing is gevallen en volgende week ga ik kijken om de prijs en het ontwerp te bespreken. :D

op me hele rug, een feniks :D
eens ik de prijs weet zal ik beginnen sparen, want heb momenteel niet veel geld.
 
Originally posted by Spike
mijn beslissing is gevallen en volgende week ga ik kijken om de prijs en het ontwerp te bespreken. :D

op me hele rug, een feniks :D
eens ik de prijs weet zal ik beginnen sparen, want heb momenteel niet veel geld.

je dolt of niet??
 
Originally posted by Spike
mijn beslissing is gevallen en volgende week ga ik kijken om de prijs en het ontwerp te bespreken. :D

op me hele rug, een feniks :D
eens ik de prijs weet zal ik beginnen sparen, want heb momenteel niet veel geld.


Ik weet dat zoiets ongeveer 10 jaar geleden 35a40.000 fr kostte, zal nu dus een pak meer zijn (of is het enkel zwarte inkt?)
 
enkel zwarte inkt, en de rest inschaduwen (trouwens niet op héél mijn rug, maar toch van ong. van schouderhoogte tot het begin van me onderrug, en dan de vleugels die deels op de schouderbladen zullen komen.
 
Originally posted by Spike
enkel zwarte inkt, en de rest inschaduwen (trouwens niet op héél mijn rug, maar toch van ong. van schouderhoogte tot het begin van me onderrug, en dan de vleugels die deels op de schouderbladen zullen komen.



Zal toch rond de 50.000 schommelen denk ik (is maar een gok)
 
Originally posted by Spike
enkel zwarte inkt, en de rest inschaduwen (trouwens niet op héél mijn rug, maar toch van ong. van schouderhoogte tot het begin van me onderrug, en dan de vleugels die deels op de schouderbladen zullen komen.


Is het die tattoo die die gozer van de Red Hot Chilli Peppers ook heeft?
 
Originally posted by Olimantado
Heeft er al iemand een tatouage in zijn gezicht? Volgens mij wordt dat de komende jaren de nieuwe trend. Het wordt steeds moeilijker en moeilijker om de mafketel uit te hangen!

Van tataouges moet ik nie weten...
Ze zijn lelijk, en voor een bodybuilder nog lelijker.

Neem nu bos, een prachtlichaam... maar er zitten 2 zwarte vlekken op die zijn spieren bedekken.
Spijtig vind ik het.

Ik begrijp niet wat mensen er mooi aan vinden.
Piercings vind ik wel mooi, heb zelf een tongpiercing gehad...
 
Originally posted by Olimantado




Zal toch rond de 50.000 schommelen denk ik (is maar een gok)

tegenwoordig niet meer hoor, valt ook te zien bij wie je gaat. ik ken een heele goede, en professionele die ook verschillende keren heeft meegedaan aan het wereldkampioenschap tattooeren. Tattoo Guido. en hij is niet zo duur, volgende week bespreek ik met hem de prijs, maar volgens een vriend van hem, zou het rond de 10.000-15.000 oude Belgische franken moeten schommelen.
 
Originally posted by Spike


tegenwoordig niet meer hoor, valt ook te zien bij wie je gaat. ik ken een heele goede, en professionele die ook verschillende keren heeft meegedaan aan het wereldkampioenschap tattooeren. Tattoo Guido. en hij is niet zo duur, volgende week bespreek ik met hem de prijs, maar volgens een vriend van hem, zou het rond de 10.000-15.000 oude Belgische franken moeten schommelen.


Is het tatoueren dan de laatste tijd weer terug goedkoper aan het worden??
 
zo lijkt het, maar het valt weer te zien waar je gaat. ik ken dan weer een andere in vilvoorde die dubbel zo duur is, en is geen betere tattooeur.
 
Kan ik misschien dat adres krijgen in een PM spike??
Ik zou graag ook nog een redelijke grote hebben... Ken wel enkele gozers die tatoueren, maar dat is meer recreatief...
 
als je een groter tatoo op je lichaam laat zitten moet de wond neem ik aan langer helen. Mijn vraag is eigelijk hoe lang mag je dan niet trainen of is dit onzin wat ik vraag??
 
Back
Naar boven