MuscleMeat

Tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Spike


tegenwoordig niet meer hoor, valt ook te zien bij wie je gaat. ik ken een heele goede, en professionele die ook verschillende keren heeft meegedaan aan het wereldkampioenschap tattooeren. Tattoo Guido. en hij is niet zo duur, volgende week bespreek ik met hem de prijs, maar volgens een vriend van hem, zou het rond de 10.000-15.000 oude Belgische franken moeten schommelen.

hoeveel is dat omgerekend in guldens?
 
500-750 gulden (ongeveer)
 
dat voor je helle rug..no way ik was al 600 euro kwijt voor mijn arm,is dan wel costum make..je zal dus dan geen 2de
tegen komen,ook aan het tekenen had hij dan ook 7 uur werk.
 
Als je een hele tattoo op je rug zet, ben je dan niet bang dat je het zicht op je spiermassa een beetje weg neemt? Ik zelf vind tattoo's niet echt lelijk (zal r zelf nooit 1 nemen) maar als je flink afgetrained bent vind ik het wel jammer. Je ziet ook zo veel mensen rond lopen met afzichtelijke tatoages, of van die standaard keltische tekens die in elke tattoo shop hangen. Neen, een kleine tattoo op een speciale plek (ik vind een tattoo op je bovenarm sowieso een beetje te standaard) is mooi, maar je moet het niet te erg overdrijven vind ik zelf.

zie ook veel van die gasten met hun armen vol schedels, dood en verderf, maar hoe doe je dat als je zo'n oude opa bent? Denken mensen dan dat ze dat nog mooi vinden? Je smaak veranderd sowieso al erg alleen al over 1 of 2 jaar, laat staan over 10 of 20 jaar of nog stukken langer.

Ik denk ook dat het gevoel van het laten zetten van een tattoo verslavend is of zo. Bijna iedereen die een tattoo heeft laat r nog 1tje zetten, en nog 1tje enz. enz. tot het te veel is (naar mijn mening).

Maar dat neemt niet weg dat tatoo's geen kunst is en erg mooi kan zijn, maar het is niets voor deze jonge :)
 
hehe, ik heb de indruk dat de mensen wat te groot denken... het is niet héél men rug hoor. ja waarschijnlijk zal ik 500 euro betalen denk ik hoor.
 
Back
Naar boven