AndroidHealthClinic

Tattoo's die echt bij een bodybuilder passen. Post hier een foto van je tattoo

Bezoekers in dit topic

tja.. denk dat je elke tattoo wel eens beu kan worden , nee? je zit er je gans leven mee.

als ik er een laat zetten is het ook een sleeve (over je hele arm dus) zoals in beginpost.
 
blijf je dan niet met een litteken ervan zitten? dacht toch dat angelina jolie zoiets had gedaan met een naam van een ex en dat bleef je ook zien tot ze er een nieuwe tattoo over zette.
 
blijf je dan niet met een litteken ervan zitten? dacht toch dat angelina jolie zoiets had gedaan met een naam van een ex en dat bleef je ook zien tot ze er een nieuwe tattoo over zette.

Het hangt er vanaf welke machine ze gebruiken. Van sommige machines blijf je het inderdaad zien en zal die plek bv ook niet meer bruinen. Van andere machines is je vel zoals van tevoren.

Dus mensen, eerst goed informeren!
 
Ik heb trouwens vrij veel striae op mijn lichaam. Zou dat een probleem kunnen zijn?

Ik heb gehoord dat ze ook niet over moedervlekken mogen tatoeëren.
 
tja.. denk dat je elke tattoo wel eens beu kan worden , nee? je zit er je gans leven mee.

als ik er een laat zetten is het ook een sleeve (over je hele arm dus) zoals in beginpost.

Hoorde laatst van iemand dat je tegenwoordig ook tattoo's hebt die na een paar jaar beginnen te vervagen, en na een jaar of 5 zie je er nauwelijks meer iets van. (Of die echt bestaan weer ik dus niet 100 procent zeker). Maar als je dan nog een tattoo wil laat je hem opnieuw zetten.
 
Vond net deze op google. Ook wel mooi maar zou niks voor mij zijn.

eh0uj5.jpg
 
Ik heb trouwens vrij veel striae op mijn lichaam. Zou dat een probleem kunnen zijn?

Ik heb gehoord dat ze ook niet over moedervlekken mogen tatoeëren.

over moedervlekken is waar.ze mogen er niet over heen tatoeëren.
maar striae weet ik niet.
 
Hoorde laatst van iemand dat je tegenwoordig ook tattoo's hebt die na een paar jaar beginnen te vervagen, en na een jaar of 5 zie je er nauwelijks meer iets van. (Of die echt bestaan weer ik dus niet 100 procent zeker). Maar als je dan nog een tattoo wil laat je hem opnieuw zetten.

Die bestaan ;)

Ik dacht dat je over striae ook gewoon eentje kon laten zetten, over littekens naar mijn weten ook :dunno:
 
miami ink op discovery komen soms wel vette tatoos in voor. zit er aan te denken om er 1 te laten zetten die net iets van boven mijn heup door trekt naar beneden in een soort van s -vorm

Heel dope programma is dat... als ik het vergelijk met Nederlandse tattooartiesten dan zijn ze hier echt knullig!

Ik heb er zelf 2...maar die hebben allebei een betekenis

4js0mf.jpg


Mijn broertjes en ik...(ik ben de ingekleurde)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn overleden vriendin en haar zoontje... met daarin het Chinese teken voor waarheid
 
Laatst bewerkt:
miami ink op discovery komen soms wel vette tatoos in voor. zit er aan te denken om er 1 te laten zetten die net iets van boven mijn heup door trekt naar beneden in een soort van s -vorm

Idd,de tattoos bij miami ink zijn echt ferm.
 
Miami Ink is een erg mooi programma inderdaad. Ik kijk het bijna elke dag.

Lekker vrouwtje wat er werkt ook :D
 
Miami Ink is een erg mooi programma inderdaad. Ik kijk het bijna elke dag.

Lekker vrouwtje wat er werkt ook :D

Die kop is gewoon ergens heel geil van Kat... alleen lichaam van een overreden Zuid-Australisch bergkangeroe...
 
Dan is ze goed afgevallen... ze was eerst echt een propje
 
Dan is ze goed afgevallen... ze was eerst echt een propje
Hier in Nederland zijn ze pas met seizoen 1 bezig. In Amerika loopt seizoen 6 al geloof ik.
 
Back
Naar boven