AndroidHealthClinic

Tattoo's die echt bij een bodybuilder passen. Post hier een foto van je tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Blijkbaar zijn er in Amerika drie shows. Miami Ink, LA Ink en London Ink. Kat heeft tegenwoordig een eigen tattoo shop (LA Ink).

Ben nu wat seizoenen van alle drie de shows aan het downloaden. Nu ga ik slapen en ze morgen bekijken.
 
Heel dope programma is dat... als ik het vergelijk met Nederlandse tattooartiesten dan zijn ze hier echt knullig!

Ik heb er zelf 2...maar die hebben allebei een betekenis

4js0mf.jpg


Mijn broertjes en ik...(ik ben de ingekleurde)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn overleden vriendin en haar zoontje... met daarin het Chinese teken voor waarheid


mooi tats peepz, maar jammer dat veel mensen ermee lopen.


die kat is trouwens echt een lekkertje. zij heeft iets... (en dan bedoel ik niet de tatoos)

ik vind dat die lange kale gast (de langste van hun allemaal) de mooiste tatoos zet.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice!

zo een volledige sleeve zou wel cool zijn
 
^^

op zich wel cool, maar ik zou er op een gegeven moment op uitgekeken raken. en zeker zwart-wit, niet in kleur
 
zoiets vind ik mooi:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind het allemaal maar niks... :)
 
Ze worden ook steeds jonger he :D :D

baby-sleeve-tattoo.jpg
 
Ik vind het niks, ik heb er eigenlijk alleen maar respect voor als er ook echt een gedachte achter zit (zoals bij Peoples)
 
Vindt ik nu echt bullshit.....alleen respect als er een gedachte achter staat....slaat er nergens op....lol.
Heb zelf geen inkt op me lijf maar je hoeft toch echt niet een perse happening van een plaatje te maken,..komt vaak ook zo triest over, zo van: kijk man !,uit respect voor me overleden oma !! yeah cool huh ?

Nee niet echt eigenlijk...

En dan nog maar te zwijgen over Tribals , ha ha net zo orgineel......en mooi jonge !
 
Laatst bewerkt:
Die bestaan ;)

Ik dacht dat je over striae ook gewoon eentje kon laten zetten, over littekens naar mijn weten ook :dunno:

Ja je kan gewoon over littekens tatoëren er zit wel een addertje onder het gras het litteken moet 2 jaar oud zijn. ik meen dat de tatoe dan wel iets lichter uit kwam te zien.

En als je dan natuurlijk over littekens kunt zou je ook over straeie heen tatoeren maar dan zou die ook 2jaar oud zijn als je dus blijft groeien en straeie aan blijft zetten dan heb je denk ik helaas een beetje pech :rolleyes:
 
Vindt ik nu echt bullshit.....alleen respect als er een gedachte achter staat....slaat er nergens op....lol.
Heb zelf geen inkt op me lijf maar je hoeft toch echt niet een perse happening van een plaatje te maken,..komt vaak ook zo triest over, zo van: kijk man !,uit respect voor me overleden oma !! yeah cool huh ?

Nee niet echt eigenlijk...

En dan nog maar te zwijgen over Tribals , ha ha net zo orgineel......en mooi jonge !

x2
 
Miami Ink is een coole serie inderdaad, alleen jammer genoeg zijn ze hier op Discovery seizoen 1 alweer aan het herhalen. Heb zelf veel afleveringen op m'n pc staan, echt leuk om te kijken. Chris Garver is briljant.

http://www.youtube.com/watch?v=eefkflm7Yjk
 
Miami Ink is een coole serie inderdaad, alleen jammer genoeg zijn ze hier op Discovery seizoen 1 alweer aan het herhalen. Heb zelf veel afleveringen op m'n pc staan, echt leuk om te kijken. Chris Garver is briljant.

http://www.youtube.com/watch?v=eefkflm7Yjk

kvind niet veel tattoo's mooi maar die is echt wel vet, ook al hou ik niet van die draken enzo, die kleuren zijn mooi
 
kvind niet veel tattoo's mooi maar die is echt wel vet, ook al hou ik niet van die draken enzo, die kleuren zijn mooi

Ja, is apart he. Ik hou normaal ook niet zo van felle kleuren (vind black and grey erg mooi), maar als je dan ziet hoe die Chris Garver dat maakt en hoe hij die kleuren gebruikt, dat is echt fantastisch. Zelfs de meeste achterlijke tattoo's ga je mooi vinden als ze door hem gezet zijn :D Wat ook wel gaaf is, die gozer kwam een paar weken later terug in de shop voor een grote tijger op z'n andere arm. Dat hadden ze zo gemaakt dat de staat van die tijger zeg maar op z'n borst zat en z'n hoofd op z'n arm (dus andersom van wat de draak is) maar ze hadden het zo getekend dat ze elkaar aankeken. Was echt super vet gedaan.
 
zoiets vind ik wel mooi. als ik het ooit zou doen zal het een tribal worden op rug schouder of arm

4e37_1.jpg
 
zoiets vind ik wel mooi. als ik het ooit zou doen zal het een tribal worden op rug schouder of arm

4e37_1.jpg

Dat vind ik zo'n standaard tattoo. Als je op straat loopt heb je grote kans dat je 4 mensen tegenkomt met precies dezelfde tattoo, vind ik altijd zonde. Net als die sterren die nu zo "in" zijn. Tattoo's die "in de mode" zijn hou ik sowieso niet van.
 
Back
Naar boven