Fitness Seller

Tattoo's die echt bij een bodybuilder passen. Post hier een foto van je tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat gemekker over dat tribals oud zijn is zo gay.
Je kunt ook zelf een tribal tekenen, tenminste als je iets wil wat wel origineel is ;)
Om de zoveel jaar komen er nieuwe sTen bij wat een tijdelijke hype is en op het moment dat het er net is en de eerste tattoo's te zien zijn op straat of op het net dan is het mooi.
Maar zo gauw er meer dan 10 mensen er mee lopen is het niet origineel meer.
Erg jammer dat er zo kortzichtig gekeken word naar tattoo's, maar gelukkig heb ik tattoo's omdat ik ze mooi vind en niet omdat iemand anders ze mooi moet vinden.
 
Nog maar eens posen met de mijne :D

Afbeelding089.jpg


IMG_1440.jpg
 
Dat gemekker over dat tribals oud zijn is zo gay.
Je kunt ook zelf een tribal tekenen, tenminste als je iets wil wat wel origineel is ;)
Om de zoveel jaar komen er nieuwe sTen bij wat een tijdelijke hype is en op het moment dat het er net is en de eerste tattoo's te zien zijn op straat of op het net dan is het mooi.
Maar zo gauw er meer dan 10 mensen er mee lopen is het niet origineel meer.
Erg jammer dat er zo kortzichtig gekeken word naar tattoo's, maar gelukkig heb ik tattoo's omdat ik ze mooi vind en niet omdat iemand anders ze mooi moet vinden.

je komt er enkel voor op omdat je zelf ook een tribal heeft. tribal is uit een boekje gehaald elke sjapoog loopt ermee. er zijn imo maar een paar die daadwerkelijk zelf een ontwerpen
 
Ik zou dus nooit van me leven een tribal, of tribal achtig tattoo pakken gezien iedereen er eentje heeft. Vind ze ook maar inspiratieloos en lelijk.

Echt zoiets van. "Ik wil een tattoo maar kan niks zelf verzinnen dus pak ik maar een tribal"



een vriend van me heeft een tribal, maar dan een smalle op zijn arm. ik vind het echt lelijk. voor mij moet er ook een betekenis achter zitten wil ik een tattoo laten zetten.

een tattoo "maori sT" vind ik echt mooi
 
Zo´n tattoo die een paar jaar blijft zitten lijkt me wel wat (ik verander heel snel van mening namelijk). Heeft iemand daar meer info over?
 
Ik vind tattoos kksmerig . Althans toch bij mezelf .
 
ik zet er binnekort 1 , greyblack

ik vind het wel mooi maar het moet passen vooral als je meerdere hebt , zoals eeen vriend van mij greyblack tatoo.s heeft op ze arm, maar op zn middel 1 of andere eekhoorn van happy three friends tja...........:D
 
Zo´n tattoo die een paar jaar blijft zitten lijkt me wel wat (ik verander heel snel van mening namelijk). Heeft iemand daar meer info over?

Begin er aub nooit aan! Zo'n voorlopige tattoo is bvb voor 5 jaar maar na 3 jaar begint die te vervagen en na 4.5j heb je een vlek en na 5.5j heb je nog plekken hier en daar...

Ze is tijdelijk, maar ook tijdelijk mooi...
 
Begin er aub nooit aan! Zo'n voorlopige tattoo is bvb voor 5 jaar maar na 3 jaar begint die te vervagen en na 4.5j heb je een vlek en na 5.5j heb je nog plekken hier en daar...

Ze is tijdelijk, maar ook tijdelijk mooi...



een kleintje of eentje die niet zichtbaar is moet kunnen. maar een grote is weggegooid geld.
 
Ja je kan gewoon over littekens tatoëren er zit wel een addertje onder het gras het litteken moet 2 jaar oud zijn. ik meen dat de tatoe dan wel iets lichter uit kwam te zien.

En als je dan natuurlijk over littekens kunt zou je ook over straeie heen tatoeren maar dan zou die ook 2jaar oud zijn als je dus blijft groeien en straeie aan blijft zetten dan heb je denk ik helaas een beetje pech :rolleyes:

Ligt eraan ik heb behoorlijk wat opvallende dikke littekens op me lijer,maar er overheen tatoeren is niet mogelijk.

Wat betrefd die Tribals en Keltische Tattoos is dat nu zo langzamerhand niet enorm gedateerd?
Erger nog die jonge prutjes met zo'n aarsgewei (tattoo;)) boven hun reet.
Hoeveel er daar er wel niet van rondhuppelen.
 
je komt er enkel voor op omdat je zelf ook een tribal heeft. tribal is uit een boekje gehaald elke sjapoog loopt ermee. er zijn imo maar een paar die daadwerkelijk zelf een ontwerpen

De tribal die ik heb, heb ik zelf getekend sjapoog ;)
En dat ik opkom heeft meer met het vooroordeel gedrag dat mensen hebben zonder een tattoo.
Ik vind het prima dat je denkt dat ze uit een boekje komen ze komen enkel uit mijn eigen schetsboek ;)
En dat geldt voor zowel mijn eigen tat's als die van mijn vriendin ;)
 
Het gaat er om dat je zelf blij bent met de tattoo die je hebt.

Ik vind sommige tattoo's van anderen ook lelijk, maar zolang ze er zelf blij mee zijn is het goed.
 
Begin er aub nooit aan! Zo'n voorlopige tattoo is bvb voor 5 jaar maar na 3 jaar begint die te vervagen en na 4.5j heb je een vlek en na 5.5j heb je nog plekken hier en daar...

Ze is tijdelijk, maar ook tijdelijk mooi...

Ben je hier zeker van ? Want ik denk er ook aan om zo eentje te laten zetten, niet een zo grote denk ik. Maar lijkt me wel leuk , en net zoals hierboven wordt gezegd verander ik ook snel van gedacht :d
 
Waarom teken je dan niet met een viltstift een tattoo? Blijft hij maar 1 dag zitten :D
 
Waarom teken je dan niet met een viltstift een tattoo? Blijft hij maar 1 dag zitten :D

Never! :D Maar het zou zoiets moeten zijn dat 3 maanden of 1 jaar blijft staan. Ik wil niet als ik 90 ben, nog zit te showen met mijn uitgeleurde tatoo.
 
Ik zou een dikke vagina op me voorhoofd laten tatoeëren, en iedereen je laten aanspreken met k*ttenkop. Wel origineel.
 
Ik zou een dikke vagina op me voorhoofd laten tatoeëren, en iedereen je laten aanspreken met k*ttenkop. Wel origineel.

joke-fail
 
Ja, is apart he. Ik hou normaal ook niet zo van felle kleuren (vind black and grey erg mooi), maar als je dan ziet hoe die Chris Garver dat maakt en hoe hij die kleuren gebruikt, dat is echt fantastisch. Zelfs de meeste achterlijke tattoo's ga je mooi vinden als ze door hem gezet zijn :D Wat ook wel gaaf is, die gozer kwam een paar weken later terug in de shop voor een grote tijger op z'n andere arm. Dat hadden ze zo gemaakt dat de staat van die tijger zeg maar op z'n borst zat en z'n hoofd op z'n arm (dus andersom van wat de draak is) maar ze hadden het zo getekend dat ze elkaar aankeken. Was echt super vet gedaan.

zeker geen pic van?:rolleyes: ik kijk altijd trouw miami ink:D eerst was ik tegen tattoo's maar langzaam veranderd mn mening, ook al zie ik weinig mooie tattoo's
 
Back
Naar boven