Fitness Seller

Tattoo's die echt bij een bodybuilder passen. Post hier een foto van je tattoo (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De tribal die ik heb, heb ik zelf getekend sjapoog ;)
En dat ik opkom heeft meer met het vooroordeel gedrag dat mensen hebben zonder een tattoo.
Ik vind het prima dat je denkt dat ze uit een boekje komen ze komen enkel uit mijn eigen schetsboek ;)
En dat geldt voor zowel mijn eigen tat's als die van mijn vriendin ;)

dan hoor jij dus bij die paar, wat ik ook vernoemde :D
Maar ik zie iig genoeg kerels die "even" een tatto uit een boekje plukken en op hun lichaam laten zetten, dat vind ik persoonlijk te ver gaan. Iig gaaf dat je het zelf ontworpen hebt!
 
Ben aan het sparen voor deze tattoo:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben je hier zeker van ? Want ik denk er ook aan om zo eentje te laten zetten, niet een zo grote denk ik. Maar lijkt me wel leuk , en net zoals hierboven wordt gezegd verander ik ook snel van gedacht :d


Yep ben daar zeker van, kijk maar eens naar meisjes die hun een lijntje laten tatoereen onder de ogen, vervaagt ook en soms blijven er echt stukjes staan!

Je gaat ook al erg moetten zoeken naar iemand die zoeiets wil zetten om die redenen...



Als je graag een tat wil en je vaak van gedachte verandert, zoek een tekening die je wel zou willen en hang deze tekening op, op je slaapkamerdeur en op de wc deur, Laat ze daar een jaar ofzo hangen en als je ze dan nog steeds mooie vind...


Ik heb ook een 2 tribals staan, eentje op mijn onderarm, en die word als het goed is in 2009 weggedaan, door middel van een andere tattoo over te laten zetten... mijn tribal was dus niet tijdsloos :o
 
Ligt eraan ik heb behoorlijk wat opvallende dikke littekens op me lijer,maar er overheen tatoeren is niet mogelijk.

Wat betrefd die Tribals en Keltische Tattoos is dat nu zo langzamerhand niet enorm gedateerd?
Erger nog die jonge prutjes met zo'n aarsgewei (tattoo;)) boven hun reet.
Hoeveel er daar er wel niet van rondhuppelen.

:o

Je bent achttien en je wilt een tattoo... Je komt in een shop, kiest er een uit en laat hem meteen zetten, en zes jaar later wou je dat je toentertijd origineel was geweest.

:p Misschien dat ik hem nog eens ga uitbreiden. Ergens is ie toch wel speciaal voor me, 't was mijn eerste tattoo. :D
 
je komt er enkel voor op omdat je zelf ook een tribal heeft. tribal is uit een boekje gehaald elke sjapoog loopt ermee. er zijn imo maar een paar die daadwerkelijk zelf een ontwerpen

Beetje beweren dat iemand zijn eigen tattoo niet mooi meer KAN vinden omdat het een tribal is omdat je tribals zelf niet mooi vind is zooo fout
 
:o

Je bent achttien en je wilt een tattoo... Je komt in een shop, kiest er een uit en laat hem meteen zetten, en zes jaar later wou je dat je toentertijd origineel was geweest.

:p Misschien dat ik hem nog eens ga uitbreiden. Ergens is ie toch wel speciaal voor me, 't was mijn eerste tattoo. :D

mwah zoals ik al zei tegen sculpture in een karma bericht, dat het pas erg is als je een vrouw van 37 ziet lopen met een kinderwagen bukt en dan steekt er zon reetveter uit ( ik hou van thongs en andere magische onderbroekjes) maar niet van zon 3 veters aan elkaargeknupt iets , maar goed + nog zon aarsgewei eruit tja ik vind dat erg!!! haha:D

maar bij sommige staat het leuk , flowerr pics?:D
 
mwah zoals ik al zei tegen sculpture in een karma bericht, dat het pas erg is als je een vrouw van 37 ziet lopen met een kinderwagen bukt en dan steekt er zon reetveter uit ( ik hou van thongs en andere magische onderbroekjes) maar niet van zon 3 veters aan elkaargeknupt iets , maar goed + nog zon aarsgewei eruit tja ik vind dat erg!!! haha:D

maar bij sommige staat het leuk , flowerr pics?:D

:D Nu ff niet, ben niet thuis... Misschien later.
 
zeker geen pic van?:rolleyes: ik kijk altijd trouw miami ink:D eerst was ik tegen tattoo's maar langzaam veranderd mn mening, ook al zie ik weinig mooie tattoo's

Ik heb wat screenshots voor je gemaakt van die aflevering. Niet echt super duidelijk, maar goed. Kon er geen foto's van vinden.

hvylcg.jpg
2ai4tgm.jpg


302m1s6.jpg
2928olg.jpg


2du09dt.jpg
3090lch.jpg


24278n8.jpg
 
Ik heb spijt van me tats sinds ik bb :(
Nooit verwacht dat ik er zowiezo spijt van zou krijgen, maar spieren zonder tat zijn veel meer flexable :rolleyes:
 
Ik vind tattoo's maar niets. Ik vind ze zelfs afbreuk doen bij bodybuilder. Kleintjes gaan nog, maar van die grote tattoo's vernken gewoon het uitzicht van je figuur.
Ook zorgen dergelijke tattoos's voor een mindere aflijning van spieren.
 
Ik heb spijt van me tats sinds ik bb :(
Nooit verwacht dat ik er zowiezo spijt van zou krijgen, maar spieren zonder tat zijn veel meer flexable :rolleyes:

Ik vind tattoo's maar niets. Ik vind ze zelfs afbreuk doen bij bodybuilder. Kleintjes gaan nog, maar van die grote tattoo's vernken gewoon het uitzicht van je figuur.
Ook zorgen dergelijke tattoos's voor een mindere aflijning van spieren.
Ach, ik wil toch geen wedstrijden gaan doen, dus dat ik minder aflijning zie maakt me niet zoveel uit.
 
Back
Naar boven