Fitness Seller

Tattoo's die echt bij een bodybuilder passen. Post hier een foto van je tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Ik kwam deze tegen op BB.com en vind 'm super.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb er zelf nog geen, maar als ik een tattoo zou pakken zou ik in ieder geval een sT pakken die ik over m'n hele lichaam kan verspreiden en terug kan laten komen (niet noodzakelijk een full body tattoo). Sommige tattoo's laten je spieren erg mooi uit komen vind ik, terwijl andere je definitie kunnen vernken. Hier en daar zomaar een plaatje vind ik niks, hoewel het wel erg mooi kan zijn.

Ben ook wel benieuwd naar jullie tattoo's.
 
Hij is wel heel vet, maar als je 60 jaar bent.. :p
 
ene kant vind ik deze tattoo erg vet andere kant niet omdat als je echt aders hebt die zichtbaar zijn je die niet ziet.
 
Ik vind tattoo's maar niks, ik neem er nooit een. :D
 
ziet er zeker leuk uit, maar zelf zou ik er toch geen laten zetten
 
Een tattoo als versiering zetten vind ik niks, het moet iets voor je betekenen imo.
 
Hij is wel heel vet, maar als je 60 jaar bent.. :p

Er wordt altijd gezegd ja als je dan oud bent...ja wat maakt het je als je in het bejaardentehuis zit nog uit hoe je eruit ziet en ergens een tattoo hebt., moet je dan nog scoren bij de chickies:D
 
Een tattoo als versiering zetten vind ik niks, het moet iets voor je betekenen imo.

Nou vertel jonko, waarom heb jij m laten zetten
 
Een tattoo als versiering zetten vind ik niks, het moet iets voor je betekenen imo.
Ach, 't is maar hoe je het bekijkt. Zelf vind ik dat een tattoo vooral mooi moet zijn omdat het er voor de rest van je leven op zit.

Er wordt altijd gezegd ja als je dan oud bent...ja wat maakt het je als je in het bejaardentehuis zit nog uit hoe je eruit ziet en ergens een tattoo hebt., moet je dan nog scoren bij de chickies:D
Inderdaad. Ik leef liever 60 jaar een ruig leven waarin ik alles heb geprobeerd dan 60 jaar saai leven.
 
Heb je een foto Jonkmans? :D
 
d8603dfb_spidey_tattoo_1.jpg

d8603dfb_spidey_tattoo_2.jpg
 
miami ink op discovery komen soms wel vette tatoos in voor. zit er aan te denken om er 1 te laten zetten die net iets van boven mijn heup door trekt naar beneden in een soort van s -vorm
 
Ik vind dat je fysiek wat te dynamisch is voor een tattoo die er perfect op afgesteld is. Je kan best snel groeien en krimpen en als je dan een tattoo hebt die helemaal aansluit op je fysiek kan hij ook zo niet meer echt aansluiten.

Hmmz, beetje vage zin maar het moge duidelijk zijn.

Of zou hij perfect mee groeien/krimpen?
 
Ik vind dat je fysiek wat te dynamisch is voor een tattoo die er perfect op afgesteld is. Je kan best snel groeien en krimpen en als je dan een tattoo hebt die helemaal aansluit op je fysiek kan hij ook zo niet meer echt aansluiten.

Hmmz, beetje vage zin maar het moge duidelijk zijn.

Of zou hij perfect mee groeien/krimpen?
Dat vraag ik me eigenlijk ook af.
 
een vriend van me heeft een tribal op zijn arm en zijn arm is aardig in massa toegenomen en ik vind wel dat dat ten koste van de tatoo is gegaan. de tatoo is nu minder strak.

tribal vind ik overigens tegenwoordig echt super lelijk.
 
er bestaan ook tattoos die ze kunnen zetten voor de groei.
die groeien mee en vervormen niet of nauwelijks.
 
Jongens en meisjes ga wel bij een goeie artiest anders krijgt je dit! :eek:
2meo7j4.jpg
 
Back
Naar boven