AndroidHealthClinic

Tattoo's en groeien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pidi

Novice
Lid geworden
16 dec 2010
Berichten
24
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
82kg
Vetpercentage
13%
Ik wil over een paar maanden beginnen met een testo only kuur.
Nou vraag ik mezelf af, of de groei van mijn lichaam invloed heeft op m'n tattoo's.

Zijn er hier mensen die "grote" tattoo's op hun lijf hebben en naderhand een kuur hebben genomen en een passend antwoord hierop hebben?
 
Hoef je je geen zorgen over te maken. In het ergste geval worden de kleuren wat minder diep...maar dat gebeurt met een tattoo sowieso met het verstrijken van de jaren. Dan laat je het gewoon weer eens een keer opnieuw inkleuren.
 
Je wordt groter, dus je huid rekt op. Daarom worden tattoos met kleine details vaak afgeraden.
 
True, kan ( maar hoeft niet, is helemaal afhankelijk van het soort detail ). Een beetje tattoo artist kan trouwens veel herstellen en/of wegwerken. Ik had ooit een lelijk gerafelde snee van 3 cm door de tattoo op mijn bovenarm. Hele tattoo naar de kloten. 2 jaar later aan een tattoo artist laten zien en die heeft de boel heel netjes weer herstelt. Je moet al weten dat er een litteken zit om het te zien.
 
ik heb 2 tribal banden op mijn bovenarmen laten zetten toen mijn armen 38cm waren,nu zijn ze 49cm
de tattoo is niet lelijk geworden,alleen groter
maar inderdaad als je een hele gedetaileerde tattoo hebt met fijne lijnen kan dat wel eens lelijk worden.
 
en kan je altijd terug laten bijwerken als het echt stoort :)
 
Ik heb geen tattoos hoor, ben al stoer van mezelf :p
 
Ik heb geen tattoos hoor, ben al stoer van mezelf :p

Whahaha. Grappig ook.

OT. Maakt niks uit. Tattoo rekken mee, in het geheel en je zal geen verschil gaan zien, Misschien wordt het wat vager alleen.
 
OK mannen, bedankt voor de info!

Ik maakte mezelf hier wel een beetje zorgen over namelijk.
 
je bent 79 kilo, misschien als je ooit armen van 50+ cm krijgt maar dat zal we meevallen....mijn goudvisje is al wel een koikarper geworden.
 
ik heb 2 tribal banden op mijn bovenarmen laten zetten toen mijn armen 38cm waren,nu zijn ze 49cm
de tattoo is niet lelijk geworden,alleen groter
maar inderdaad als je een hele gedetaileerde tattoo hebt met fijne lijnen kan dat wel eens lelijk worden.

Phat!! Tribal bandjes rulen! Waar heb je ze gezet?
Ik zoek nog een goede artiest om iets tussen mn schouderbladen te zetten!
 
Kan het niet zo zijn dat de verhoudingen van de tattoo ook veranderen? Bijvoorbeeld op je arm, je biceps groeit, maar de huid op de plek van de pezen zal niet uitrekken. Dus op de ene plaats wel, de andere niet, dat kan gevolgen hebben voor de verhoudingen lijkt me?
 
Kan het niet zo zijn dat de verhoudingen van de tattoo ook veranderen? Bijvoorbeeld op je arm, je biceps groeit, maar de huid op de plek van de pezen zal niet uitrekken. Dus op de ene plaats wel, de andere niet, dat kan gevolgen hebben voor de verhoudingen lijkt me?

heb er 4 op beide armen, been en rug. Allemaal gezet tussen de 16 en de 20 jaar oud. Zien er nog steeds goed uit.
 
heb er 4 op beide armen, been en rug. Allemaal gezet tussen de 16 en de 20 jaar oud. Zien er nog steeds goed uit.
Dat zijn jou woorden he ha ha grapje
nee heb het zelfde
sleeve laten zetten en dat rekt wel mee hoor!!
 
Back
Naar boven